Inderdaad, alleen had ik 2-0 voorspeldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een lul die Vertonghen, beetje mijn 3-0 voorspelling om zeep helpen. Zeker bij ajax gespeeld, man man man.
EW , jij ook regio Groningen? Sinds vorige week heb ik enkel 2 spoedjes kunnen doen, nog niet regulier gebeldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef ManScat het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen had ik 2-0 voorspeld![]()
En Solidberg, zit je bij AR of EW? Ik heb de laatste tijd namelijk redelijk volle dagen gemaakt (AR).
Ja, ook Groningen, maar dan bij AR. Vorige week twee keer 9-5 (was ook maar twee dagen beschikbaar) , net als vandaag overigens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Solidberg het volgende:
[..]
EW , jij ook regio Groningen? Sinds vorige week heb ik enkel 2 spoedjes kunnen doen, nog niet regulier gebeld
heb een jaarcontract bij een technisch bedrijf, rij nog 1 dag per week taxi en ga in totaal nog 3 weken op vakantie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:45 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan kan je Jack van Gelder iig luisteren. Maar heb jij al wel veel werk gekregen tijdens je zomervakantie zover?
Of een broek of een pantalon aantrekken, zoveel verschil is er niet toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:48 schreef Amoeba het volgende:
Almere, weer helemaal een pantalon aantrekken.
Fack
Mijn pantalon is gescheurd, dus ik draag gewoon een nette bruine chino met overhemd. Nog nooit commentaar gehad van die lui bij A in Almere. Ook nog nooit controle gehad die keren dat ik daarheen moestquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:48 schreef Amoeba het volgende:
Almere, weer helemaal een pantalon aantrekken.
Fack
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef Viezze het volgende:
Als je je er al de hele week op instelt om op woensdag een spijkerbroek aan te trekken dan is het als autist best moeilijk om ineens een pantalon aan te trekken.
OP, helemaal onderaan. EW en AR zijn bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef Kartmans het volgende:
Ik zou maandag mogen langskomen bij Autoreset voor een solliciatiegesprek (inschrijfsessie). Zijn hier mensen die bij Autoreset werken, en zijn die tevreden? Want hier lees ik vooral veel over Easyway. Gaat het 2 dagen beschikbaar over dagdelen, of hele dagen? Dit kwam nog niet naar voren uit de mail. Als het nou allemaal heel negatief is, scheelt het mij een ritje naar Amsterdam maandag.
Godverdommequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef Viezze het volgende:
Als je je er al de hele week op instelt om op woensdag een spijkerbroek aan te trekken dan is het als autist best moeilijk om ineens een pantalon aan te trekken.
Via internet-radio anders? Zal toch hooguit 1 MB zijn schat ik, als je enkel radio stream luistertquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef DrSnuggle het volgende:
De klant lacht mij uit.hij heeft tv achterin en hij kan straks voetbal kijken wanneer wij onderweg zijn naar Nederland... Dus nu ben ik aan het zoeken welke Duitse radiostation het wk voetbal uitzend.
Lange stok maken. Vanaf de achterbank sturen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef DrSnuggle het volgende:
De klant lacht mij uit.hij heeft tv achterin en hij kan straks voetbal kijken wanneer wij onderweg zijn naar Nederland... Dus nu ben ik aan het zoeken welke Duitse radiostation het wk voetbal uitzend.
Jep. Ik dacht even dat het een persoonlijk mailtje was, omdat ik de hele maand nog niet beschikbaar ben geweest (tentamens...), maar dat is gelukkig niet zo. Vanaf volgende week woensdag ben ik bijna elke werkdag beschikbaar, dus ik stuur ook maar niks terug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Solidberg het volgende:
Hebben jullie net ook email van EW gekregen vanwege beschikbaarheid?
ADR oid heeft het vast wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Gast, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Lange stok maken. Vanaf de achterbank sturen.
Wel heel zuur
Kan die kerel z'n geluid niet gewoon lekker hard zetten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gast, ik dacht precies hetzelfde.de auto rijdt toch al zo goed als zelf, daar straks in de file op cruise control gezet en mijn hand een beetje zwevend boven het stuur gezet, maar de auto rijdt en stuurt volledig zelf.
Alleen lijkt het mij niet veilig om achterin te zitten.
ADR ga ik straks proberen, en anders denk ik dat eins live een goede kans maakt, het lijkt namelijk op radio 1, en nu maar hopen dat ik dan ook een Duitse Jack van gelder krijg...
Geluid van de TV is heel vervelend zonder beeldquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan die kerel z'n geluid niet gewoon lekker hard zetten?
Zal niet heel veel anders zijn dan radio commentaar, hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Geluid van de TV is heel vervelend zonder beeld
Haha, 1MBquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:44 schreef Solidberg het volgende:
Hebben jullie net ook email van EW gekregen vanwege beschikbaarheid?
[..]
Via internet-radio anders? Zal toch hooguit 1 MB zijn schat ik, als je enkel radio stream luistert
Was idd wat te positief, als ie een uurtje in het buitenland zit, heb je schijnbaar zo'n 50MB nodig voor een stream bij 128kbps, 64kbps nog maar ~28MBquote:
400+MB eerderquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Was idd wat te positief, als ie een uurtje in het buitenland zit, heb je schijnbaar zo'n 50MB nodig voor een stream
Ik denk het wel, maar ik hoop toch ook dat het op de radio komtquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:44 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan die kerel z'n geluid niet gewoon lekker hard zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |