Dit post je al meerdere malen stop maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef Hiper het volgende:
Laatste nieuws: 4500 militairen van de Spiker Brigade zijn opgepakt door Isis. Ze waren aan het schuilen in een voormalige amerikaanse basis.
Iraq | Takrit | #ISIS Captured 4500 Safvid Soldiers in Takrit
https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
Nu direct of onder voorwaarde dat ISIS zich naar bepaalde gebieden begeeft?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Net op Iraakse TV gezien dat Iran meer steun beloofd aan Irak
Nu direct, alleen als ISIS Najaf en Karbala innemen dan zal waarschijnlijk duizenden Iraanse troepen het proberen terug te veroveren samen met Irak ( nog niet bevestigd! )quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nu direct of onder voorwaarde dat ISIS zich naar bepaalde gebieden begeeft?
Je weet dat jullie geen schijn van kans maken wanneer Iran jullie aanvallen he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Hiper het volgende:
Brekend!!!
ISIS verover Tankbasis. 10 tot 20 amerikaanse tanks erbij. Huppa!
Ja, dat geloof ik wel. Ik hoop alleen dat het niet zover komt. Oh ja, dat heb ik vanmiddag geloof ik ook al tegen jou gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nu direct, alleen als ISIS Najaf en Karbala innemen dan zal waarschijnlijk duizenden Iraanse troepen het proberen terug te veroveren samen met Irak ( nog niet bevestigd! )
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef vigen98 het volgende:
Net op Iraakse TV gezien dat Iran meer steun beloofd aan Irak
Jullie? Ik ben niet lid van Isis! just a cheerleader! Keep that in mind!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je weet dat jullie geen schijn van kans maken wanneer Iran jullie aanvallen he?
Ik spreek je wel nadat jullie kafirs Kerbala binnenvallen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef De_Ilias het volgende:
Iran zal niet veel troepen sturen, plus ze zullen te laat zijn... ISIS gaat gewoon door terwijl Maliki en zijn vriendjes niet eens tot conclusies kunnen komen.
Een paar duizend "vrijwilligers" en het bewapenen van wat ze al hebben in Irak, vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef De_Ilias het volgende:
Iran zal niet veel troepen sturen, plus ze zullen te laat zijn... ISIS gaat gewoon door terwijl Maliki en zijn vriendjes niet eens tot conclusies kunnen komen.
Takfiri!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik spreek je wel nadat jullie kafirs Kerbala binnenvallen.
Triest hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
Mijn droom is om deze week nog kerbala en najaf plat te zien. Daarmee bedoel ik dat de tombes plat worden gemaakt.
ISIL is de bron, op sociale media zie je die map telkens voorbij komen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef poemojn het volgende:
Wat is de bron voor dat kaartje van de staat die ISIS wil stichten?
Ik vind jullie onderlinge geruzie best interessant eigenlijk.
Net als de good old times in 1801 onder leiding van al-Saud?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
Mijn droom is om deze week nog kerbala en najaf plat te zien. Daarmee bedoel ik dat de tombes plat worden gemaakt.
opvallend lijkt wel GTA gwn, tanks staan zomaar daar voor t grijpen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Hiper het volgende:
Brekend!!!
ISIS verover Tankbasis. 10 tot 20 amerikaanse tanks erbij. Huppa!
Triest, heel triest. Zoals ik al zei, waarom kunnen anderen niet in hun waarde worden gelaten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:57 schreef De_Ilias het volgende:
lijkt me wel dat ze die baarden maar even opruimen en snel ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:59 schreef YazooW het volgende:
Check de prijs van olie omhoog schieten dan... Gaat de VS misschien vannacht dan al ingrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |