Als hier dezelfde reacties kwamen was het ok, dan werd er in ieder geval niet zo ontzettend met twee maten gemeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je brengt het alsof je het naar vind terwijl je vanaf de eerste regel in dit topic aan het vissen bent naar soortgelijke reacties.
De TS in het Nederlandse vrouwentopic bedoel je? Want dat is niet bepaald een 'haar'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hier dezelfde reacties kwamen was het ok, dan werd er in ieder geval niet zo ontzettend met twee maten gemeten.
Het is nog steeds dom, want de TS had best op oplossingen of haar mogelijke eigen aandeel gewezen mogen worden.
Passieve agressiviteitquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef Soor het volgende:
Mwoah er zijn meer dan genoeg leuke, spontane en knappe mannen die zich weten te kleding. Ook merk ik geen gebrek aan assertiviteit en passie. Misschien kom je op de verkeerde plekken of trek je ze zelf niet bepaald aan?
Nee mij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De TS in het Nederlandse vrouwentopic bedoel je? Want dat is niet bepaald een 'haar'.
Eigenlijk is dit de kern van het probleem, maar ik schuif het liever op anderen af.quote:
Ik ben het wel met je eens hoor, denk alleen dat de term Nederlandse mannen de lading niet helemaal dekt, eerder mensen in het algemeen. Hoewel ik verder geen mening over de kleding capaciteiten heb, dat boeit me geen sodemieter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee mij.
[..]
Eigenlijk is dit de kern van het probleem, maar ik schuif het liever op anderen af.Bedankt voor dit verhelderende inzicht. De pijnlijke waarheid had ik schijnbaar even nodig.
Oh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
De meeste zijn inderdaad van die standaard lulletjes rozenwater.
Zeg jij met je grafkopquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
Er zijn er ook genoeg die niet zo zijn natuurlijk, maar ik snap wel wat jij bedoelt qua kleding en gedrag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb net geleerd dat je dan op de verkeerde plekken komt of dat je de niet lulletjes dan blijkbaar afstoot.
Jij hebt geen recht van spreken aangezien het niet zo is alsof jij alles bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
Ja, want mensen met een grafkop zijn blind en nemen niets waar.
Niks mis met Lacoste schoenen, een gebleekte spijkerbroek die net niet goed zit en een te grote polo met een of andere spontane tekst er op. Om het af te maken kort haar met een dot gel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die niet zo zijn natuurlijk, maar ik snap wel wat jij bedoelt qua kleding en gedrag.
Zit je nu mij te beschrijvenquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis met Lacoste schoenen, een gebleekte spijkerbroek die net niet goed zit en een te grote polo met een of andere spontane tekst er op. Om het af te maken kort haar met een dot gel.
Ik twijfel toch sterk om de een of andere redenquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dat TS het helemaal niet meent.
Kennelijk ben ik de enige, of een van de weinigen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom draaien topics over Nederlanders altijd uit op klaagtopics over vrouwen?
Om dat Nederlandse vrouwen net mannen zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom draaien topics over Nederlanders altijd uit op klaagtopics over vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |