Zonder ruggengraat en met een dooie blik in de ogen. Het ademt, juicht mee met de kudde, maar of het ook echt leeft? De Nederlandse man is veelal een saaie passieloze, kleurloze, vormloze ruimtevulling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Vooral aankondigen
Je vergeet de dikke bierbuik te benoemen. En de dikke koppen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
Het is volgens mij nog best waar ook nog. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zonder ruggengraat en met een dooie blik in de ogen. Het ademt, juicht mee met de kudde, maar of het ook echt leeft? De Nederlandse man is veelal een saaie passieloze, kleurloze, vormloze ruimtevulling.
haha wat kan mij het schelen wat ze daar dragen. Ik hoef niet op de hoogte te zijn van wat zij vinden dat je moet dragen om te kunnen beoordelen of iets mannelijk of niet is. Ik vind een colbertje op een andere broek kneuzig staan, helemaal met gympen eronder. Alleen een volledig bij elkaar horende pak in 1kleur zonder motief erop vind ik mooi Kwa pakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
U noemt het geforceerd als mannen een net jasje dragen i.c.m. een nette broek?In normale landen lopen ze er allemaal zo bij mij in Nederland moet het allemaal lekker nonchalant met van die dertigers en veertigers die er zo lekker tegendraads studentikoos moeten bijlopen met hun afgedragen g-star spijkerbroeken en treurige gympjes.
![]()
Ook valt er bij de vrouwen nogal een overdosis aan gemakzucht te bespeuren. Dit zorgt ervoor dat mannen zien dat de lat laag ligt en zich ook makkelijk gaan kleden. Vervolgens zien vrouwen dit en die blijven zich makkelijk kleden.
Tegenwoordig is het pas echt hipster om er ´net´ bij te lopen volgensmij.
[..]
Wat ik al zei; jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Ga maar eens naar Londen, Rome of Milaan en vertel me dit nog eens.Trendy is wel een heel vies woord.
Zelf zeg ik liever een goed geklede man. Daarbij is het niet erg om op trends in te spelen, dat is menselijk, maar je moet er niet in doorslaan.
quote:
Wow.quote:
Goede kick, man. Oh wacht, wat doe ik nu?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Wow.
De klacht in 1 pic.
Maar ja dat zie je wel vaker, ze willen allemaal een ruggengraatloze man maar gaan dan wel klagen.
Jammer voor jou dat jij nog nooit een echte Nederlandse man hebt ontmoet... Ik zeg niet dat ik die echte Nederlandse man ben want ik ben daar te veel een "pleaser" voor maar een meid \ vrouw alleen willen pleasen om haar goed keuring te krijgen met alles of een gentleman zijn is duidelijk een verschil!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Chai het volgende:
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .
Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden.![]()
Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
TS is aardig serieus vandaar de lange OP en goedgeschreven klacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer...Possie leer nou eens om eerst eens te kijken hoe serieus de TS is in de rest van t topic voor je reageert...
![]()
In dat geval weet ze dan nu ook dat ik wel serieus gereageerd heb in mn 1e reactie met alle respect naar haar en de Nederlandse man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
TS is aardig serieus vandaar de lange OP en goedgeschreven klacht.
Alleen is TS te bang om daarvoor uit te komen en doet ze het op een gegeven moment af als niet serieus.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Eyip het volgende:
Volgens mij is de ketting te lang vanuit de keuken. Kan de kerel van TS deze ketting weer wat inkorten zodat ze niet bij het toetsenbord kan?
klopt. En alle negers eten kip, meloen en hebben een grote penor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef corehype het volgende:
Nee want NL-vrouwen zijn wel ok ok sommige zijn lekker maar kleden skanky als snooki in da club en dan hebbe nze grote bek en dan moet ik chelden en dan roepen ze negerbewaking die gooit mij eruit want nl chicks zijn negerlovers ok gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |