Aldo klaagt alleen maar over geld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus? In elk gevecht hiervoor is hij dominant geweest en iedereen kan een offday hebben.
Die hebben ze al met Aldo.
We hebben het niet over jou of de rest van de wereld, de UFC wil gewoon geen klagende champ pushen, vandaar dat ze inzetten op Barao!quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Sterker nog dat doet iedereen in de wereld.
Barao was aanvankelijk ook aan het klagen over z'n pay...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou of de rest van de wereld, de UFC wil gewoon geen klagende champ pushen, vandaar dat ze inzetten op Barao!
Daar zeg je wat, Faber heeft er toch al 5 gehad ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:00 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Barao was aanvankelijk ook aan het klagen over z'n pay...
http://sports.yahoo.com/b(...)aints-184742300.html
Ik moet het met jullie eens zijn dat Barao aan de hand van het gevecht geen recht heeft op een rematch. Maar eigenlijk geef ik geen fuck. Ik wil het best nog een keertje zien, kijken of we deze keer een betere Barao zien. Ik vind rematches als deze stiekem juist interessant.
Daarnaast is het al langer bekend dat er binnen de UFC niet bepaald vaststaande regels bestaan voor het krijgen van title shots
Apart he fighters zijn net echte mensenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We hebben het niet over jou of de rest van de wereld, de UFC wil gewoon geen klagende champ pushen, vandaar dat ze inzetten op Barao!
Weet niet, maar ik dacht, ik plaats m alvastquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:11 schreef RipMcPants het volgende:
Wanneer/hoe laat is Fight Night 44 eigenlijk? Wel ook morgen toch?
Ik vond Nate er maar soft uitzien bij de weighins honestly?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef n00cL30n het volgende:
UFC Fight Night 43:
James Te Huna vs. Nate Marquardt
Soa Palelei vs. Jared Rosholt
Hatsu Hioki vs. Charles Oliveira
Robert Whittaker vs. Mike Rhodes
UFC Fight Night 44:
Cub Swanson vs. Jeremy Stephens
Kelvin Gastelum vs. Nico Musoke
Cezar Ferreira vs. Andrew Craig
Ricardo Lamas vs. Hacran Dias
Clint Hester vs. Antonio Braga Neto
Joe Ellenberger vs. James Moontasri
Mijn pick voor James Te Huna tegen Nate the Great hangt een beetje af van de weigh in.
Ik hoop dat we weer de echte 'The Great' te zien krijgen dit gevecht.
Verstandigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:18 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Weet niet, maar ik dacht, ik plaats m alvast
Het is morgen pasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:11 schreef PSYCHEV het volgende:
Heb een combi van 30 euro vannacht op Te Huna, Matthews, Indich en Magny, krijg ongeveer 180 terug als ik win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |