Ik geef hem altijd een kans.. 1 goede klap en het is gebeurd maar hij is technisch een stuk minder en minder well rounded. Met de snelheid van Cub moet hij die swings wel kunnen ontwijkenquote:Op zondag 29 juni 2014 03:18 schreef Broempoe het volgende:
Geven jullie Stephen een kans? Vind hem echt zo'n klassieke powerhouse uitstraling hebben
Daar gaat ondergetekende niet op wachten. Aju parapluquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 03:35 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Daar gaat ondergetekende niet op wachten. Aju paraplu
fapped. wat een lekker mokkelquote:
LOOLLL. WTF.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
Chael Sonnen fails second drug test, tests positive for HGH and EPO
Maar, maar, hij beschuldigde altijd Armstrong en nu test ie zelf positief op EPO, dat karmaquote:Op zondag 29 juni 2014 03:50 schreef Broempoe het volgende:
[..]
LOOLLL. WTF.
Al wist ik altijd al dat de Chael niet helemaal zuivere koffie was.
Same here.quote:
Er stond mij iets bij dat hij al heeeeeel erg vroeg had gepost, alleen kan ik ook niets vinden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:10 schreef THEFXR het volgende:
ik heb geen picks gezien van Fyodor, de voorlopige nr 1
Schijnt idd nogal controversieel geweest te zijn, lees ik overal. Moet het gevecht nog zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Serieus.. 220 euro misgelopen door een combi waar ik alles goed had behalve dat gevecht van Clint Hester, veel mensen zeggen dat hij onverdiend heeft gewonnen?
Ik kan ze ook niet vinden, zal wel op vakantie zijn. Zonde want dit is niet meer in te halen.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Er stond mij iets bij dat hij al heeeeeel erg vroeg had gepost, alleen kan ik ook niets vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |