quote:
tot morgenvroegquote:
je moet toch eens aan je grappen gaan werkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grap
Binnenkort wel weer een nieuwe baan. Yeeeeeey.
Gelukkig verdien ik er geen geld meequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet toch eens aan je grappen gaan werken
Okayquote:
ik was het al aan het lezen, maar ik weet niet goed hoe ik moet reagerenquote:
Snap ik, maar het is wel weer een klassieker in de maak in de lijn van braddahquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was het al aan het lezen, maar ik weet niet goed hoe ik moet reageren
van mij mag die weer wegquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is wel weer een klassieker in de maak in de lijn van braddah
Hahahaquote:
Bitch bekritiseer mijn trainings programmaquote:
Ohhh, ik weet al wie. Ik dacht eerst ook dat ze kk lekker was, toen zei zo'n beveiliger dat het wel meevalt van dichtbij. He was rightquote:
Zemmel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bitch bekritiseer mijn trainings programma
Omschrijf haar, dan weet ik of we over dezelfde sma pratenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohhh, ik weet al wie. Ik dacht eerst ook dat ze kk lekker was, toen zei zo'n beveiliger dat het wel meevalt van dichtbij. He was right.
Zonnebankbruin idd maar kan ook wel naturel zijn, lijkt op halve Indo oid, denk sowieso halfbloed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Omschrijf haar, dan weet ik of we over dezelfde sma praten
licht haar en in een knotje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonnebankbruin idd maar kan ook wel naturel zijn, lijkt op halve Indo oid, denk sowieso halfbloed.
[ afbeelding ]
Lijkt qua gezicht op deze sma.
Zat ze aan die middelste kassa's?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
licht haar en in een knotje?
ik was trouwens anderhalf uurtje geleden in de appie, waar was je
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Gridlok het volgende:
Hebben jullie elkaar al wel een keer getroffen in hosselparadijs AH?
Gisteren wel, heb haar nu niet gezien bruh. Was helemaal links bij die kk snelkassa's met dat kleine kk bakje waar al mn boodschappen barely in passen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zat ze aan die middelste kassa's?
Die ene mocro van de infobalie hnnnggg.
Ik dacht hem een keer te zien maar het bleek een illusiequote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Gridlok het volgende:
Hebben jullie elkaar al wel een keer getroffen in hosselparadijs AH?
De perfecte screenplay setup voor een sitcomquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Buttsecks in magazijn alles, meermaals.
Wel echt sick dat ineens zowel CB, Vas als CY zich vaak begeven in een straal van 500m.
Waarom zij ook dangquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
, Vas als CY zich vaak begeven in een straal van 500m.
Helemaal goed, niks meer aan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bitch bekritiseer mijn trainings programma
Gewoon mensen aanspreken die daar werken en om z'n rooster vragen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik dacht hem een keer te zien maar het bleek een illusie
al paniekaanvallen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Buttsecks in magazijn alles, meermaals.
Wel echt sick dat ineens zowel CB, Vas als CY zich vaak begeven in een straal van 500m.
Deed ik ook @ Cb's werk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanspreken die daar werken en om z'n rooster vragen.
zou kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De perfecte screenplay setup voor een sitcom
hidin' inda backquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af of hij zelf snel wegrent als hij hun ziet.
Ik djoek ze voor eerder gedane uitspraken jegens mijn e-persoon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af of hij zelf snel wegrent als hij hun ziet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |