Wat een 'grap'quote:
bijna premiere bij julliequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een 'grap'![]()
extra compleet dom omdat Groningen bekend staat als studentenstad.
Jullie? racistquote:
God wat ben jij zuurquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een 'grap'![]()
extra compleet dom omdat Groningen bekend staat als studentenstad.
Waarom? omdat ik je met de neus op de feiten druk?quote:
Omdat je zo overdreven kinderachtig moet reageren op een grapje?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik je met de neus op de feiten druk?
Overdreven kinderachtige 'grapjes' krijgen overdreven kinderachtige reacties.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat je zo overdreven kinderachtig moet reageren op een grapje?
Oh dacht universum of omniversumquote:
Primaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overdreven kinderachtige 'grapjes' krijgen overdreven kinderachtige reacties.
Jij bent gewoon niet grappig. Ik zat er echt zo naar te kijken van "is dit een serieuze dis? of een grap?" wat is het nou eigenlijk voor reactiequote:
Doe niet zo zuur wietparkiet, zo is hij nou eenmaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat je zo overdreven kinderachtig moet reageren op een grapje?
een grapquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet grappig. Ik zat er echt zo naar te kijken van "is dit een serieuze dis? of een grap?" wat is het nou eigenlijk voor reactie
Doe niet zo zuur aldoor over mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur wietparkiet, zo is hij nou eenmaal.
jij denkt dat je leven veilig zuur isquote:
Ik heb nog steeds geen idee waar dit allemaal over gaatquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde Bullshit als omniversum
Jawel, mijn leven is phat met ph.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij denkt dat je leven veilig zuur is
jij hebt geen idee van ph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |