ja prima, mijn vader en ik zijn dat ook bijna hetzelfde met allesquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]En met je vader kan je wel goed?
Deze zomer. Ik ga begin augustus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je neef eigenlijk? Moest jij niet allang getrouwd zijn ofzo :s
het is geen bollywood filmquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je neef eigenlijk? Moest jij niet allang getrouwd zijn ofzo :s
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die foto van ts is waarschijnlijk geschoten in Paddepoel
Wat is paddepoepquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die foto van ts is waarschijnlijk geschoten in Paddepoel
En dan ga je daar wonen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze zomer. Ik ga begin augustus.
Ik kijk nooit bollywood films, enige wat ik weet is dat er veel in gedanst word.quote:
Vas ik maak een grap. Pls.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is paddepoep
[..]
En dan ga je daar wonen?
[..]
Ik kijk nooit bollywood films, enige wat ik weet is dat er veel in gedanst word.
Ben vol. Na t stoppen met roken. Ben al bezig met afvallenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja ik weet het nooit bij jou he pls. Ook zogenaamd dik :s
door roken val je af ik ben nu ook shredded god allesquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben vol. Na t stoppen met roken. Ben al bezig met afvallen
Is heel Groningen niet een bejaardengedeelte?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hét bejaarden gedeelte van Grunn
Hahahahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is heel Groningen niet een bejaardengedeelte?
en lukt dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben vol. Na t stoppen met roken. Ben al bezig met afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |