daar 90 euro per dag voor willen betalenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Niet naar festivals gaan voor mannelijke skeletten in jurk
Het zal me werkelijk een worst wezenquote:
dit ja, mensen kijken hoort er bijquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Niet naar festivals gaan voor mannelijke skeletten in jurk
Dit niet willenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar 90 euro per dag voor willen betalen
[..]
Het zal me werkelijk een worst wezen
Natuurlijk maar het zal me verder een zorg zijn hoe dun/dik whatever die mensen zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja, mensen kijken hoort er bij
Dat is leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja, mensen kijken hoort er bij
Niet iedereen heeft die looks waardoor men gewoon naar zichzelf kan staren in de spiegel en dus het met anderen moet doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Als ik vraag waarom mensen op terras willen gaan zitten:" Mensen kijken "
ja, bier drinken. dom auwhoeren en mensen kijken. waarom zou je anders op een terras gaan zitten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Als ik vraag waarom mensen op terras willen gaan zitten:" Mensen kijken "
Snap het echt niet, saaiste wat er is om te doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die looks waardoor men gewoon naar zichzelf kan staren in de spiegel en dus het met anderen moet doen.
Ja....met moeders.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
rt.Beetje samen met moeders op het terrasje en dan roddelen.
Zo fout maar zo leuk
Mja, smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bier drinken. dom auwhoeren en mensen kijken. waarom zou je anders op een terras gaan zitten?
Je kan nooit lachen om anderen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap het echt niet, saaiste wat er is om te doen
nee, moeders verpesten de sfeer altijdquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
rt.Beetje samen met moeders op het terrasje en dan roddelen.
Zo fout maar zo leuk
waarvoor ga jij op een terras zitten dan?quote:
Ik ga nooit op een terras zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarvoor ga jij op een terras zitten dan?
Mijne niet hoor, we lijken zo erg op elkaar dus dan denken we ook vaak hetzelfde over mensen. Hoef je elkaar alleen maar aan te kijken om te weten wat de ander denkt. Maargoed moeders en dochters is anders dan moeders en zonen I guess.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, moeders verpesten de sfeer altijd
dat kan natuurlijk ookquote:
wat zeg jij a illiquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
"Kijk die vent dan... zou mij niks verbazen dat hij net in de v&d 2 vingers in zijn bips heeft gehad van zijn vrouw aan zijn gezicht te zien"
ik denk het. als je mij een uur met mn moeder alleen laat is het slaande ruziequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijne niet hoor, we lijken zo erg op elkaar dus dan denken we ook vaak hetzelfde over mensen. Hoef je elkaar alleen maar aan te kijken om te weten wat de ander denkt. Maargoed moeders en dochters is anders dan moeders en zonen I guess.
wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het. als je mij een uur met mn moeder alleen laat is het slaande ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |