Brilliant tactics by Team Sky.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:54 schreef Mykonos het volgende:
Mooie vroege aanval van Contador
Britse Eurosport: "Sky decided to let Contador go"
Tuurlijk joh
Die Britse Eurosport commentator is sowieso echt belabberd. Nog slechter dan Herbert.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:54 schreef Mykonos het volgende:
Tuurlijk joh
Britse Eurosport geeft altijd heerlijk 'neutraal' commentaar ja. Die noemen hoe Froome van de week won ook gerust 'brilliant tactics', terwijl hij ongeveer de domste beklimming ooit reed vanuit tactisch oogpunt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:54 schreef Mykonos het volgende:
Tuurlijk joh
Ja, en het commentaar is idd vreselijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
heeft British Europsport net zoveel reclame?
Op basis van de Dauphiné zeg ik: moeilijk maken wel, winnen niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Zou Contador het Froome moeilijk kunnen maken in de Tour? Vraag me af wie beter is als ze beide op hun top niveau zijn.
UIteraard kan dat, denk alleen wel dat Sky de betere ploeg heeft. Contador heeft denk ik meer support vanuit de rest van het peloton zoals een Valverde en Puritoquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Zou Contador het Froome moeilijk kunnen maken in de Tour? Vraag me af wie beter is als ze beide op hun top niveau zijn.
Het zou nog wel mooi zijn als ze met zijn allen tegen 1 gaan rijden, zoals tegen Armstrong in 2003 zeg maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
UIteraard kan dat, denk alleen wel dat Sky de betere ploeg heeft. Contador heeft denk ik meer support vanuit de rest van het peloton zoals een Valverde en Purito
Dat denk ik ook wel, alleen zit je in de Tour nog met mensen die hun top10 of top20 positie veilig willen stellen voor de punten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Jongens, dit is toch uberhaupt mooi.
Skytreintje al in paniek in de Dauphine, dit wordt grandioos genot in de Tour. Lukt de Spaanse armada dan heus wel om het treintje een paar keer te laten ontsporen.
1 tegen 1 schat ik Froome hoger in (zowel qua tijdrit als bergop), maar dé kracht van Contador is om het dan op een andere manier te proberen. Op die manier won hij ook de Vuelta 2 jaar geleden, terwijl hij niet de beste in koers was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Jammer dat Betancur alstie al meedoet niet in topvorm zal zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
Je denkt dat Betancur het ze moeilijk kan maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jammer dat Betancur alstie al meedoet niet in topvorm zal zijn
Is wel iemand die onvoorspelbaar is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Je denkt dat Betancur het ze moeilijk kan maken?
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:18 schreef Mykonos het volgende:
Spilak is een prima tijdrijder, gaan die 8 (?) man erachter nog bijkomen?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:18 schreef Mykonos het volgende:
Spilak is een prima tijdrijder, gaan die 8 (?) man erachter nog bijkomen?
quote:
Momo... momenteel:quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:20 schreef Blik het volgende:
Spilak gaat winnen, peloton komt niet dichterbij en achtervolgens ook niet
Told you soquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Momo... momenteel:
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je erop gezet, en hoeveel winst ga je pakken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Told you so![]()
Even wachten nog tot dat hij echt alleen als eerste over de finish komt
1 euro , krijg je 41 euro terug dus 40 euro winstquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoeveel heb je erop gezet, en hoeveel winst ga je pakken?
nicequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
1 euro , krijg je 41 euro terug dus 40 euro winst
Idd wat denkt die gek wel niet johquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:30 schreef Coelho het volgende:
Ik ben het groen aan het zoeken, komt hij in het wit aan
Maar Impey spant de kroon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
VDB is tactisch een nog grotere idioot dan Froome
Astana niet echt die lieten alleen knechten rijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:36 schreef Max23 het volgende:
Veel domme renners vandaag: Impey, JvdB, Astana
Ja, maar opgegeven moment reden die wel hard daardoor, toen Froome keek waar zijn knechten warenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Astana niet echt die lieten alleen knechten rijden.
Die wilde eerder nog de motor weg hebben in de achtervolging op Yates en dan doet hij het daarna gewoon lekker zelfquote:
Wilco heeft bij de beloften ook sprints van groepen van 20 tot 30 man gewonnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:40 schreef DeeBee het volgende:
Kelderman is ook aardig rap met aankomen (wat Molkema op zich ook wel heeft), dat is ook nooit verkeerd als je in groepjes voor zeges wilt gaan strijden.
Inderdaad. Hoewel Gesink dat op zich ook nog wel kan, zoals vorig jaar in de GP Quebec. Eigenlijk zijn het allemaal een beetje vergelijkbare renners.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:40 schreef DeeBee het volgende:
Kelderman is ook aardig rap met aankomen (wat Mollema op zich ook wel heeft), dat is ook nooit verkeerd als je in groepjes voor zeges wilt gaan strijden.
Nouja, het is niet alsof Impey de enige was die aan het sprinten was. Als hij zijn benen had stil gehouden was het wel iemand anders geweest, had wellicht hoogstens een seconde gescheeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:43 schreef TheArt het volgende:
Als Impey niet zo achterlijk deed dan stond Yates nu 7e in het klassement i.p.v. 9e
1 seconde was genoeg geweest, maar die verlies je zo weer in een andere ritquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:51 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof Impey de enige was die aan het sprinten was. Als hij zijn benen had stil gehouden was het wel iemand anders geweest, had wellicht hoogstens een seconde gescheeld.
Ook wel eens een massasprint hoor, was in zo'n duits rondje waar hij de bergetappes en tijdritten ook nog wonquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wilco heeft bij de beloften ook sprints van groepen van 20 tot 30 man gewonnen.
Liever gokken en verliezen dan helemaal nooit spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Syntix het volgende:
HAHAHA wat een losers hierdenken dat Sky dat allemaal zomaar zou laten gebeuren
Ze zijn echt fucking dom in het peloton om te denken dat je Sky kan gaan aanvallen
Dat wordt janken in de TdF voor een aantal (Contador bijv.)
Daarom heeft Froome natuurlijk ook 9 seconden verloren vandaag op Kelderman...quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Syntix het volgende:
HAHAHA wat een losers hierdenken dat Sky dat allemaal zomaar zou laten gebeuren
Ze zijn echt fucking dom in het peloton om te denken dat je Sky kan gaan aanvallen
Dat wordt janken in de TdF voor een aantal (Contador bijv.)
Thüringen was dat. Sprint van een man of 50, licht bergop. Won ie voor Rowe, Arndt was 4e.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ook wel eens een massasprint hoor, was in zo'n duits rondje waar hij de bergetappes en tijdritten ook nog won
Alsof Kelderman/Belkin niet keihard teruggepakt gaan worden deze Dauhpiné of in de tourquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom heeft Froome natuurlijk ook 9 seconden verloren vandaag op Kelderman...
Het is dat er een aantal andere idioten mee gingen achtervolgen zoals een VDB en Impey, anders waren het nog wel een aantal extra geweest.
Hij fapt ook op Williams en die kunnen er echt geen kut van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Syntix fapt op Sky omdat ze alles winnen.
Hoeft 'ie ook geen riskante uitspraken te doen.
Een uitzondering.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij fapt ook op Williams en die kunnen er echt geen kut van.
Spanje isquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Jongens, dit is toch uberhaupt mooi.
Skytreintje al in paniek in de Dauphine, dit wordt grandioos genot in de Tour. Lukt de Spaanse armada dan heus wel om het treintje een paar keer te laten ontsporen.
Hij kan gewoon slecht omgaan met warm weer. In Romandië regent het altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dekselse Spilak. En ik maar denken dat hij alleen goede beentjes had in Romandië.
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 12-06-2014 om 19:20:50En ik er vervolgens over klapte. 2e keer toen dit paard onze groep in kwam rennen in afdaling en recht op me afkwam. http://t.co/5bGoqZGFls reageer retweet
Ik neem aan dat je even op de website gekeken hebt, en daar op mysterieuze wijze alle informatie was weggevallen over de etappe van morgen?quote:
Aanvallen niet pikken en onthoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof Kelderman/Belkin niet keihard teruggepakt gaan worden deze Dauhpiné of in de tourJij denkt zeker dat Sky dit allemaal maar pikt en dit niet onthoudt of zo? Overigens zijn er in het weekend nog wel wat leuke etappes om die achterstand van de rest weer wat uit te breiden.
Sorry. Ik volg dit forum vaak vanaf mijn mobiel. Aangezien ik in de op het profiel niet kon vinden dacht ik, ik vraag even. Bedankt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je even op de website gekeken hebt, en daar op mysterieuze wijze alle informatie was weggevallen over de etappe van morgen?
Dan neem ik aan dat het een rustdag is morgen
en de mobiele website van google en/of letour was kapot?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:07 schreef lytsewiete het volgende:
[..]
Sorry. Ik volg dit forum vaak vanaf mijn mobiel. Aangezien ik in de op het profiel niet kon vinden dacht ik, ik vraag even. Bedankt.
Moet dat gezeur nu echt? Wat bereik je er mee? Behalve irritatie voor jou, hem en de andere bezoekers hier?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:50 schreef Blik het volgende:
[..]
en de mobiele website van google en/of letour was kapot?
Wat ik bedoel te zeggen, in de tijd dat je deze 2 posts op Fok! hebt gezet had je ook naar google kunnen gaan en even "dauphine 2014" in kunnen tikken en dan had je alle informatie zo op je schermpje gehad
Hoe moeilijk is het om gewoon even te googlen voordat je een dergelijke vraag neerzet en het topic vervuild. Daar mag gewoon wat van gezegd worden. Ga lekker zeiken op de kansloze reacties van Syntix ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet dat gezeur nu echt? Wat bereik je er mee? Behalve irritatie voor jou, hem en de andere bezoekers hier?
Mooi groepje hoorquote:Lieuwe Westra (Astana), Sergio Paulinho (Tinkoff-Saxo), Jean-Christophe Péraud (AG2R-La Mondiale), Pim Ligthart (Lotto), Aleksej Saramotins (IAM), Maciej Bodnar (Cannondale), Jens Voigt (Trek), Jan Bakelants and Zdenek Stybar (OPQS), Thomas Damuseau (Giant), Valerio Conti (Lampre), Bram Tankink (Belkin), Cesare Benedetti (NetApp),Julien Simon (Cofidis), Jens Keukeleire (Orica) and Imanol Erviti (Movistar)
Latest time gap: 4.40 at km 42.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bakelants voor de verandering maar weer in de aanval. Ook de best geplaatste op 6.03
Moet sky toch maar eens een beetje gaan doortrappen inmiddelsquote:Time gap: 5.30 at km 50.
Tankingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Heel mooi met Westra, Ligthart en Tanking
En Jensie
spellingsnazi, mag niet eens meer een spellingsfoutje maken deze dagenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tanking![]()
Maakt Ligthart kans op de Tour?
Nee dat mag inderdaad niet, dus let er even op volgende keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef Blik het volgende:
[..]
spellingsnazi, mag niet eens meer een spellingsfoutje maken deze dagen
Nee.quote:
Ik vind het heerlijk, zit tussen 5 en 6 altijd in de auto of in het geweld dat ouderschap heetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:29 schreef Coelho het volgende:
Irritant, zo'n koers waarbij ze elke dag al om 3 uur binnen zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Syntix fapt op Sky omdat ze alles winnen.
Hoeft 'ie ook geen riskante uitspraken te doen.
Niet haten op Williams!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij fapt ook op Williams en die kunnen er echt geen kut van.
Geen reclame meer nu, dit was net de laatstequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Momo... het volgende:
WE hebben ook te veel reclame op eurosport
Wilco weet dat hij hem morgen wel kan pakken gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat een gentleman die wilco, gewoon wachten.
Weet jij wat er gebeurd is danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef DeeBee het volgende:
Wow.Wat kan hij toch goed sturen, de beste renner allertijden.
En wachten, pff.
Het komt in ieder geval op France3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan je het morgen live volgen als ze het niet op Eurosport doen?
twitter:michellecound twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 14:43:42Great win from Bakelants, especially after almost getting put into the barriers! #dauphine reageer retweet
Das dan jammer, want alleen France2 zit in mijn zenderpakket, wordt stream zoeken dan (of een Franse proxy)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het komt in ieder geval op France3
Bedankt michelle.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef Marcoss het volgende:
twitter:michellecound twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 14:43:42Great win from Bakelants, especially after almost getting put into the barriers! #dauphine reageer retweet
“I am not actually sure what happened. On the descent there was a hole in the road and I hit the hole and lost my front wheel.”quote:
Ik gebruik dat al jaren, maar ik denk het niet.quote:
Hij won dit jaar al een rit in een WT-koers natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Jammer dat Westra hem niet won vandaag. Toch mooi om Westra voor het eerst in hele lange tijd weer eens (redelijk) goed te zien rijden deze week.Had een beetje het idee dat-ie pelotonvulling was geworden.
twitter:michellecound twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 21:43:06Both @froomecat & @chrisfroome got stitches today 💔😢 my poor little Froomey's... http://t.co/LkH8SkUIM8 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Momo... het volgende:
twitter:michellecound twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 21:43:06Both @froomecat & @chrisfroome got stitches today 💔😢 my poor little Froomey's... http://t.co/LkH8SkUIM8 reageer retweet
![]()
Ze moeten haar eens stitchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
14:30 Eurosport 2 en anders Eurosport 2 streampje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:10 schreef theodoor9 het volgende:
Is het vandaag nog ergens te volgen? Eurosport doet helaas Le Mans.
Dank.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
http://funkeysports.com/live/eurosport-2-live-stream.php
Thanks brahquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Klassequote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Dat sky gefap op ES is idd knap irritant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef OProg het volgende:
We gaan weer Brilliant tactics by Team Sky zien die met 4 man voor Froome het overgrote deel van de groep gaan elimineren.
Anorexiapatientjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome ziet er best slecht uit.
Met de status van Contador moet er toch nog wel een alles of niets poging komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat Contador een stuk makkelijker rijdt dan Froome
Zou ook niet gek zijn als ie niet meer de topvorm heeft vanuit de Giro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |