Mooie namen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dit zijn mijn 2 nieuwe poesjes. Ze heetten Donja en Feebje maar ik denk dat ik ze nu Bella en Giullia ga noemen
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis en doen veel samen. Eten, slapen en spelen
mooie poesjes! Hoe oud zijn ze precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Dit zijn mijn 2 nieuwe poesjes. Ze heetten Donja en Feebje maar ik denk dat ik ze nu Bella en Giullia ga noemen
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
mooie poesjes! Hoe oud zijn ze precies?
ow alsnog hele jongequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks!
Bella (die rode) is van 23-4 en Giullia van 10-4. 14 en 12 weken dus. Ik dacht dat ze iets jonger waren.
Thanks! Vind ik ook. Al moet ik zeggen dat het op de foto wel meer opvalt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow alsnog hele jongeDe strepen zijn echt heel erg mooi vind ik
Wat een leukerdsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig he, die pootjes zo onder het lichaam gevouwen. We noemen dat hier de "hoovercraft".. Waarom weet ik ook nietquote:
nou, lijkt wel op een hovercraft kat hahahaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Schattig he, die pootjes zo onder het lichaam gevouwen. We noemen dat hier de "hoovercraft".. Waarom weet ik ook niet
Van rooie katten kunnen we nooit genoeg zienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou, lijkt wel op een hovercraft kat hahahahier nog een
[ afbeelding ]
sorry voor de overkill, maar soms heb ik een picture shoot mode ;D
Mooie beestjes joh, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 23 juli 2014 06:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooie beestjes joh, veel plezier ermee.
Wat een leukerdsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:48 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Wat een leukerds
Die rooie lijkt als 2 druppels water op die van ons
[ afbeelding ]
Leuk hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:14 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Hij heet Ollie. Hij is vandaag op de dag af 18 weken oud.
Heerlijke naam, en hij ligt heerlijk te genietenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk loves boxes, it's his favouritist!
Ach wat is ze leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Onze Iriz ligt er ook altijd zo lekker charmant bij !
[ afbeelding ]
Dit is mijn speelgoed !
[ afbeelding ]
Je bent een kat of je bent het niet hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk loves boxes, it's his favouritist!
Oops.... Lelies zijn trouwens enorm giftig voor katten.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:12 schreef Ewelina het volgende:
Sas kon niet van de gele lelies afblijven.![]()
[ link | afbeelding ]
Coole fotoquote:
hoe gaat het trouwens met de 4 B's?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef senesta het volgende:
Och best sneu he?
Hier overigens hetzelfde hoor
En tegen einde middag/begin avond komt alles tot leven!
Dan nog ff de minst charmante foto van Ivy (maar wel leuke fotoquote:Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Blistering het volgende:
Wow 4 bengels, en stuk voor stuk mooierds. Met name Ivy
Hahahaha, ik moet gelijk aan een slang denkenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan nog ff de minst charmante foto van Ivy (maar wel leuke foto)
[ afbeelding ]
Hahaha ik wou toen een foto maken omdat de zon in haar ogen scheen en ze zo extra blauw leken,gaat mevrouw gapen en rent ze wegquote:Op maandag 28 juli 2014 22:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hahahaha, ik moet gelijk aan een slang denken
Dat britje jjaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
britje, die grijze? ik ben dol op die bolle toetjes
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:21 schreef Prego het volgende:
[..]
een witjeheb je een foto waarop ze/hij beter te zien is?
Vooral de witte is enorm nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:20 schreef xienix2501 het volgende:
Zijn lekker nieuwsgierig RenRen-![]()
ik zal ook maar weer eens een foto plaatsen, deze was 2 weken geleden genomen toen het zo warm en benauwd was. Meneer ging maar lekker languit op het bureau liggen in plaats van zijn mandje.![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
die rooie is meer van het lang uitslapen
wat een schoonheidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat britje jjaHij is zo cute.
[..]
JaHij is red point, dus hij zal langzaamaan meer creme en rood worden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Muezza![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:54 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rollebollen in het gras met dit weer, wat wil je als poes nog meer?
Wat doet mijn poes bij jou?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:54 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker rollebollen in het gras met dit weer, wat wil je als poes nog meer?
Ohwwquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Muezza![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt 2 druppels volgens mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen ik jouw foto net zag
Ja echt wel. "praat" die van jou ook al veel? Die van mij maakt echt altijd geluidjes. Als ze ergens op springt of vanaf springt, als ze loopt en oogcontact heeft, als ze me niet ziet. Echt altijd contact maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt 2 druppels volgens mij![]()
Hoe oud is de jouwe?
De mijne maakt ook wel veel geluid jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt wel. "praat" die van jou ook al veel? Die van mij maakt echt altijd geluidjes. Als ze ergens op springt of vanaf springt, als ze loopt en oogcontact heeft, als ze me niet ziet. Echt altijd contact maken.
Juni 2011, dus nu 3 jaar en een beetje. Die van jou?
Leuk die overeenkomstenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne maakt ook wel veel geluid jaVeel gemauw en geknor
En zoekt ook graag de aandacht op
Het is alleen een hij![]()
En nu een week of 15-16
Ja wel een beetje kattenkwaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Leuk die overeenkomsten![]()
Ahw wat een leuke leeftijd nog. Zit er ook kattenkwaad in? Die van mij wel, hengelt broodzakken van het aanrecht en versnippert die. Heel onhandig, want ik vergeet ze wel eens weg te leggen![]()
quote:
mooie foto'squote:Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Muezza![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Muezza![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat goed met Muezza.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
OhhhHoe is het nu met Muezza? Ik vond het zo sneu toen Salem weg was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie kater. Onze Kat liet ook zijn prooi buiten liggen. Totdat hij het leuk vond om een vogeltje mee naar binnen te nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Jump het volgende:
Ik ben amper twee seconden van mijn bureaustoel, draai me om en zie dit. Milo heeft alweer mijn stoel ingenomen:
[ afbeelding ]
Hier is hij (rechts) vorig jaar toen hij samen met zijn zusje bij ons toekwamen:
[ afbeelding ]
Ondertussen is hij alleen, want vorige maand is zijn zusje helaas aangereden door een auto![]()
Hij heeft nu wel een grote krabpaal voor hem alleen. Vroeger lagen ze hier samen in, nu zou het niet meer gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op verkenning bij onze kipjes, rechts, en de groentetuin van de buren links:
[ afbeelding ]
Sinds het verlies van zijn zusje is hij wel aanhankelijker en avontuurlijker geworden. Hij komt nu meer knuffeltjes vragen, en zit dan ook echt goed ahrd tegen je benen of handen te duwen. In de zetel komt hij altijd naast je liggen, terwijl zijn zusje altijd op je buik kwam liggen (om aan je baard of gezicht te lekken).
Als hij buiten is, trekt hij bijna de ganse tijd op met de kater van de buren. Terwijl hij vroeger, toen we thuiskwamen, direct met zijn zus uit de schuur kwam, duurt het nu soms enkele uren voor die nog eens langskomt omdat die er op uit trekt in de velden achter ons.
De muizen laat die, voorlopig, gelukkig nog steeds buiten achter.
Ondertussen zit ik nog steeds op het randje van mijn stoel, want hij ligt er nog steeds...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Veel nieuwe kittens precies. En Muezza is echt wel mooi met die sproeten op zijn neus.
Vandaag alweer 1 jaar oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Haha, die tweede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi beessie!
OT:
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Veel nieuwe kittens precies. En Muezza is echt wel mooi met die sproeten op zijn neus.
Vandaag alweer 1 jaar oud.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]hahahahhaaha die tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
mogen filmpjes ook?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
haha en dan zeg jij wat over messina's tweede fotoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, die tweede foto!
Mooi beessie!
OT:
[ afbeelding ]
Atix praat graag, het is niet echt "de foto op het juiste moment", dat zou zijn als 'ie eens stil zou zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha en dan zeg jij wat over messina's tweede fotoOok een mooierd btw
Wat een mooierds!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat britje jjaHij is zo cute.
[..]
JaHij is red point, dus hij zal langzaamaan meer creme en rood worden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een keizer. Hij lijkt me zo gezelligquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Atix praat graag, het is niet echt "de foto op het juiste moment", dat zou zijn als 'ie eens stil zou zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat apporteren is leuk zeg! Mijn katten zouden me aankijken met een blik van; Je haalt 'm zelf maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |