Vind het bewonderenswaardig dat iemand eens tegen de baardenhype in durft te gaan.quote:
Hij is 1 van de weinige hier die uberhaupt een fatsoenlijke baard kan kweken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
Vind het bewonderenswaardig dat iemand eens tegen de baardenhype in durft te gaan.
Ned zag er uit als Malle Pietje van het station, man.quote:
Hater, Ned komt gewoon terug als WW.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ned zag er uit als Malle Pietje van het station, man.
Tevens, boze neger toegevoegd aan de OP.
Ned = Coldhands /spoilerquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hater, Ned komt gewoon terug als WW.
Het stond hem zo goedquote:
Nope.quote:
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinige hier die uberhaupt een fatsoenlijke baard kan kweken.
Vergeleken met kaneel heb ik donsharen.
Oke dank je nu ga ik in een hoekje keihard janken dat het niet beter zal worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemen) nog doorgaat tot in de dertig. Dus misschien heb je tegen die tijd wel een volle baard. Al zal een baard dan wrs weer uit zijn, waardoor je voor paal loopt.
Baas.quote:
Een baard laten staan omdat het "in" isquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je baardgroeisterkte (ja, weet ik veel hoe ik het moet noemen) nog doorgaat tot in de dertig. Dus misschien heb je tegen die tijd wel een volle baard. Al zal een baard dan wrs weer uit zijn, waardoor je voor paal loopt.
Je ziet er ook uit alsof je 18 bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dank je nu ga ik in een hoekje keihard janken dat het niet beter zal worden.![]()
![]()
![]()
Tevens denken dat ik jong ben![]()
![]()
Alle tt's beter dan een referentie naar faxie zijn leuter.quote:
Tenzij blond of rood. En ook geen lange baarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:38 schreef Fera het volgende:
Met een baard loop je nooit voor paal.Ik vind baarden sowieso tof, of het nu een hype is of niet.
Gewoon een knotje op je hoofd, duhquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een baard laten staan omdat het "in" is
Mijn gaydar gaat keihard af bij zulke figuren.
Als ik mijn baard laat staan wordt het dus rood. Dat kan blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij blond of rood. En ook geen lange baarden.
Ach, het gaat er om wat je er mee doetquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wou dat ik geen aziatische genen had.
Dat weet fas niet ...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je ziet er ook uit alsof je 18 bent.
Je bent toch niet in de dertig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dank je nu ga ik in een hoekje keihard janken dat het niet beter zal worden.![]()
![]()
![]()
Tevens denken dat ik jong ben![]()
![]()
Veel gays dan tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een baard laten staan omdat het "in" is
Mijn gaydar gaat keihard af bij zulke figuren.
Nouja, niks he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, het gaat er om wat je er mee doet
Ik zou Hep wel met een baard willen zien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij blond of rood. En ook geen lange baarden.
Ik heb vast meer pandapunten hoorquote:
Niet lang meer, toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb vast meer pandapunten hoor
Het zullen er geen 200 worden gok ikquote:
De dagen tellen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Al weer 3 maanden (93 dagen) met mijn schatje [naam]"
Doe. Normaal.
dit dusquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De dagen tellen.Lijkt het meteen alsof je een kutrelatie hebt.
701 dagen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De dagen tellen.Lijkt het meteen alsof je een kutrelatie hebt.
bijna 2 jaar ermahgerd samen naar disneylandquote:
Je ziet er niet als een dertiger uit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bijna 2 jaar ermahgerd samen naar disneyland
Je zit in een relatie. Dan tel je niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb vast meer pandapunten hoor
Waar staat dat eigenlijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit in een relatie. Dan tel je niet.
Niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit in een relatie. Dan tel je niet.
Heb jij een slechte relatie dat je de dagen aan het tellen bent?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net 2 dagen een relatie dus wat ik daarvoor heb opgebouwd blijft nog staan hoor
Zo snel al. Rip.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij een slechte relatie dat je de dagen aan het tellen bent?
Godver, doe ik het zelfquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de site.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net 2 dagen een relatie dus wat ik daarvoor heb opgebouwd blijft nog staan hoor
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie het niet.quote:
Maar jullie kennen elkaar toch niet zo lang en er is nog niet gesekst?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nope, no sex yetquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jullie kennen elkaar toch niet zo lang en er is nog niet gesekst?
Toevallig zit ik ook op die pagina te kijken.quote:
Dan zou ik het nog geen relatie noemen.quote:
Neequote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er niet als een dertiger uit.
Puppylove.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog geen relatie noemen.
Het kan erger. Je lijkt tenminste wel ouder dan twintig.quote:
Soms moet je even rustig aan doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog geen relatie noemen.
Dat heeft ook even geduurd...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan erger. Je lijkt tenminste wel ouder dan twintig.
Okay nu voel ik me alsnog raarquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
Eerst een relatie dan seks? Wow, dat is nieuw.
Jij toch ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan erger. Je lijkt tenminste wel ouder dan twintig.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
Eerst een relatie dan seks? Wow, dat is nieuw.
Maak je niet te druk om wat anderen zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay nu voel ik me alsnog raar
Ik word nog steeds 17-18 geschat soms.quote:
Ik word dit jaar 23.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Jochie1900 het volgende:
Uitgesloofd in de sportschool. Nu nog een paar uurtjes bikkelen @ work
Ow zat ik er niet ver naast.quote:
Je bent blijven hangen in het verleden.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent blijven hangen in het verleden.
Vanaf een bepaalde leeftijd ja. Maar je wilt niet op je 22e 17 geschat worden hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow zat ik er niet ver naast.
Overigens is het voor een vrouw toch vaker een compliment om jonger geschat te worden?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay nu voel ik me alsnog raar
RIP Hyves.quote:
Dat doe ik ook, dus bij deze is het niet raar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.Ik doe er gewoon wat langer over om een relatie te krijgen en heb wat sneller seks. En ik zou gewoon willen weten of de seks wel goed is voordat ik aan een relatie begin. Maar misschien ben ik wel gewoon raar.
MSN was baas. Net als mIRC.quote:
Nee lijkt me ook minder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd ja. Maar je wilt niet op je 22e 17 geschat worden hoor.
Ik zou jou ook jonger schatten hoor. 24 of zo, denk ik.quote:
Altijd ID laten zien als je een fles wijn koopt.quote:
Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou jou ook jonger schatten hoor. 24 of zo, denk ik.
Moet ik nog steedsquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd ID laten zien als je een fles wijn koopt.
Niets. Alsjeblieft, een gratis compliment. Steek hem in je zak en zeur er niet over.quote:
Dat is wel klote.quote:
Al m'n customized smileys die ik heb moeten achterlaten.quote:
Had ik een keer toen ik sigaretten ging halen. Ze waren ook niet eens voor mezelf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
Ik baal altijd als ze mijn ID vragen.
Okay, het is me pas één keer overkomen in mijn hele leven. Maar toch, die trut gaf me mijn drank niet mee want ik had geen ID kaart bij.
Op facebook chat heb ik nu allemaal van die dikke poezen :Squote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al m'n customized smileys die ik heb moeten achterlaten.
Bij mij nog wel eens bij mijn eigen werk. Bitch ik werk hier 3 jaar, geef mij mijn peukenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
Ik baal altijd als ze mijn ID vragen.
Okay, het is me pas één keer overkomen in mijn hele leven. Maar toch, die trut gaf me mijn drank niet mee want ik had geen ID kaart bij.
Okquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets. Alsjeblieft, een gratis compliment. Steek hem in je zak en zeur er niet over.
[..]
Dat is wel klote.
Ik vond die geluidjes op MSN altijd tof. Soms lag ik echt in een deuk om zo'n stom kutgeluidje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al m'n customized smileys die ik heb moeten achterlaten.
Had je die maar in de msn-tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op facebook chat heb ik nu allemaal van die dikke poezen :S
HOEquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef Fera het volgende:
Op FB messenger heb ik gewoon WhatsApp smileys. Die zijn wel cute.
Alleen op de telefoon, als je messenger installeert. Dan heb je bij je tekstbalkje een icoontje dat eruit ziet als een vierkantje met vier smileys. Daarop klikken en dan heb je WhatsApp smileys.quote:
Hebbesquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen op de telefoon, als je messenger installeert. Dan heb je bij je tekstbalkje een icoontje dat eruit ziet als een vierkantje met vier smileys. Daarop klikken en dan heb je WhatsApp smileys.
quote:
Haiquote:
Even wakker worden met een bakkie koffie en een peuk. Straks maar eens zien of ik wel iets wil gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai![]()
Lekker aan het genieten van je vrije dagje?
hai moppiequote:
Goed hoorquote:
Prima,quote:
Ow wat voor gezeur dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Prima,
ik ben weer es op school sinds 4 weken en gelijk gezeur
Hoeveel drama kun je hebben op jouw leeftijd?quote:
Schrijf er een boek overquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel drama kun je hebben op jouw leeftijd?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel drama kun je hebben op jouw leeftijd?
Dat vergeten lukt toch niet als je het steeds hier post?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
relatief gezien al best wat. Maar gewoo vergeten en vrolijk verder gaan
volgens mij valt het wel mee met de drama die ik hier postquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vergeten lukt toch niet als je het steeds hier post?
Dat is niet waar ik op doelde in die post. Hoe kun je iets vergeten en doorgaan als je er zelf over blijft praten. Dat hoeft niet noodzakelijk hier. Ik vind het tegenstrijdig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee met de drama die ik hier post
oooh zoquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik op doelde in die post. Hoe kun je iets vergeten en doorgaan als je er zelf over blijft praten. Dat hoeft niet noodzakelijk hier. Ik vind het tegenstrijdig.
Pas maar op met het 'vergeten'. Voor je het weet komt het terug rond je 40e en zit je met een burn-ut/dpressie/midlifecrisis en erger.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef zeefje het volgende:
relatief gezien al best wat. Maar gewoo vergeten en vrolijk verder gaan
Wij zijn toch geen klaagbaakquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
oooh zo.
ja ff hard luchten en dan ben ik het kwijt
100 euro voor je iPad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
SPAM!
Iemand nog een iPad, iPhone, tv of laptop hier?
V&A / [TK] Supersnelle HP ENVY DV7 7306ed 17" i7 2.4GHz 8GB 2TB laptop
V&A / [TK] Sony KDL40W4000E Full HD LCD TV 40" (102cm)
V&A / [TK] Apple iPhone 5, iPad 3 (retina, 3G, 16GB) zwart en wit
Dat was niet helemaal wat ik in gedachten hadquote:
Had je 50 in gedachte?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal wat ik in gedachten had
Hoe groot is de kans dat op je laptop nog spannende foto's van JB te vinden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
SPAM!
Minimaalquote:
Ow wacht, als ik die er nu per ongeluk op zet/ laat staan, dan stijgt de waarde natuurlijk wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat op je laptop nog spannende foto's van JB te vinden zijn?
Moment, ff mijn huidige laptop slopen zodat de aanschaf van een nieuwe legitiem is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:13 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht, als ik die er nu per ongeluk op zet/ laat staan, dan stijgt de waarde natuurlijk wel!![]()
Ja, die kans bestaat wel degelijk
wil je met me msn'en?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je die maar in de msn-tijd.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moment, ff mijn huidige laptop slopen zodat de aanschaf van een nieuwe legitiem is.
ik verkoop niksquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
SPAM!
Ik hoor het alweer. We hebben beiden een grote mond hier, maar de regie op de portemonnee ligt ergens anders.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Adolecens het volgende:
![]()
Ik "moest' deze spullen verkopen om de aanschaf van nieuwe tv legitiem te maken
Nee, je moet kopen! Van mijquote:
Mja, nou ja.. Ze had ook wel gelijk hoor, oude tv was niks mis meequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer. We hebben beiden een grote mond hier, maar de regie op de portemonnee ligt ergens anders.
heb geen geldquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, je moet kopen! Van mij
[..]
Mja, nou ja.. Ze had ook wel gelijk hoor, oude tv was niks mis mee
Natura?quote:
Alsof ik mijn vrouw hoor praten. Daar gáát het toch ook helemaal niet om bij zo'n aanschaf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:17 schreef Adolecens het volgende:
Mja, nou ja.. Ze had ook wel gelijk hoor, oude tv was niks mis mee
Ondertussen is ze blij met Netflix, Youtube, 3D en groter beeld. Doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik mijn vrouw hoor praten. Daar gáát het toch ook helemaal niet om bij zo'n aanschaf.
Lekker tochquote:
Goed planquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Zo maar even een sigaretje in het zonnetje roken
Vrouwen in jurkjes.quote:
heyz!quote:
rokenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Zo maar even een sigaretje in het zonnetje roken
Zal ik mee gaan dan?quote:
Lijkt me heul gezelligquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zal ik mee gaan dan?nog gezelliger
En rokjesquote:
quote:
Met strakke shirtjes.quote:
quote:
En inkijkquote:
Nog beter.quote:
Heel goed! Nooit aan beginnenquote:
ik rook denk 1 sigaret in het half jaar. en dan na die ene denk ik gatferdamme hahahaquote:
dan komt er niks meer van roken terecht johquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nu moet je dus in een rokje + inkijk hier een sigaretje komen roken he
Ow dat is goed hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nu moet je dus in een rokje + inkijk hier een sigaretje komen roken he
Nou alleen maar beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik rook denk 1 sigaret in het half jaar. en dan na die ene denk ik gatferdamme hahaha
Tijd voor een vergelijkend onderzoek dan.quote:
okew, wie post eerder een foto caro of ik ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor een vergelijkend onderzoek dan.
Wait what?!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
okew, wie post eerder een foto caro of ik ?
Goeiemorgen jongedame.quote:
Oke, dus dan doen we allebei een foto van inkijk posten?quote:
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oke, dus dan doen we allebei een foto van inkijk posten?
Dan moet ik er ff eentje zoeken en online zetten hoor, wacht ff danquote:
nu makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moet ik er ff eentje zoeken en online zetten hoor, wacht ff dan
Ben niet aangekleed dus heb nu geen inkijkquote:
kijk eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor een vergelijkend onderzoek dan.
Neem jij ook deel aan het onderzoek?quote:
Ik lees weer even meequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oke, dus dan doen we allebei een foto van inkijk posten?
ff snel bh en hemdpje aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben niet aangekleed dus heb nu geen inkijk![]()
Rokjesquote:
Ik heb wel een leuke van gisteren in mijn nieuwe jurkjequote:
okequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke van gisteren in mijn nieuwe jurkje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jij lurkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat Rokje er was. Maar vals alarm dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belabberde fotoI like the way you look at me with those beautiful eyes
nee kijk eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem jij ook deel aan het onderzoek?
jij komt toch altijd op het juiste momentquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:41 schreef yats het volgende:
Ik kom wel op het juiste moment langs merk ik.
Ja!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee kijk eensgoed
alleen geen roze maar toch
Wat is erquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee kijk eensgoed
alleen geen roze maar toch
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:40 schreef zeefje het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belabberde foto
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belabberde foto
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik mag niet klagen nee. Geen 1 op de 5 gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij komt toch altijd op het juiste moment
hihaho
quote:
tagjequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
van watquote:
blijkbaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck is dit nu weer.Gaan we foto's van onze inkijk posten?
quote:
Jij ook!?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ja eindelijkquote:
Doe je ook meequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
even pic maken van mij in mijin BHquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Myraela het volgende:
yeaahhhhhquote:
lang over nagedacht wist niet of het wel kon dit dat. Maar HJ heeft me overgehaald, en ik heb toen een test review geschreven vorige week, met mijn persoonlijke spellingscontrole Fas aan mijn zijde is het goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
yeaahhhhh
Heb je daar lang voor moeten solliciteren of hoe gaat dat
speciaal voor jou danquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:47 schreef muhahaha het volgende:
Nou wanneer gaat iemand zijn bouwvakkersreet posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lang over nagedacht wist niet of het wel kon dit dat. Maar HJ heeft me overgehaald, en ik heb toen een test review geschreven vorige week, met mijn persoonlijke spellingscontrole Fas aan mijn zijde is het goeddus nu mag ik meedoen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
speciaal voor jou danOh heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
speciaal voor jou danOke ik kan nu sterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van angst?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Toen ik mod werd van SEX heb ik mijn billen nog gepost hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:47 schreef muhahaha het volgende:
Nou wanneer gaat iemand zijn bouwvakkersreet posten?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Sorry
Dat ben jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Welke inkijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
Zo, mijn inkijk van vandaag.
[ afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen ik mod werd van SEX heb ik mijn billen nog gepost hier
[..]
Dat ben jij niet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Sorry
ik vind zon broek echt lelijk. Veel meiden lopen nu met zon ritssluiting aan achterkant broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?leuk shirtjequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]ben jij mod geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen ik mod werd van SEX heb ik mijn billen nog gepost hier
[..]
Dat ben jij niet
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat ziet er zo raar uit he die rits op de kontquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik vind zon broek echt lelijk. Veel meiden lopen nu met zon ritssluiting aan achterkant broek
[..]
leuk shirtje
[..]
ben jij mod geweest
Ik kan wel een beetje in je neus kijken ja bah bahquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:
Richting de neusharen.quote:
Gaafquote:
je billen komen dan heel raar uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er zo raar uit he die rits op de kont![]()
Ik heb net alles er nog uitgepulkt hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje in je neus kijken ja bah bah
Ja klopt zo zondequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
je billen komen dan heel raar uit.
Dat vind ik bv ook van te strakke strapples jurkjes/hempjes. Veel meide lopen daarmee en dan worden heel die borsten naar beneden geperst
ik draag om die reden ook nooit strapplesquote:
Gewoon geen bh aan doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik draag om die reden ook nooit strapples
Ow daarom lijkt het zo een gapende wond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net alles er nog uitgepulkt hoor.
dat is al even terug he?quote:
heb ik ook vaak genoeg niet aan. haat aan die dingenquote:
Nee dat hoef ik ook niet te doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik draag om die reden ook nooit strapples
Ja ik moet ook eerlijk zeggen zodra ik thuis ben gaat dat onding uit jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb ik ook vaak genoeg niet aan. haat aan die dingen
Misschien staat het bij jou wel dat kanquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Je hebt ook normale strapless dingen hoor. Die zitten onder je borsten strak, die pletten je tieten niet.
Alleen mijn borsten zijn er te groot voor.Dan vallen ze eruit.
Ja, jaar of 4 geleden.quote:
Ik soms al eerder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook eerlijk zeggen zodra ik thuis ben gaat dat onding uit ja
tijd gaat hardquote:
Ja idd, heb het nog 2 jaar gedaan ook.. Word oudquote:
Stijve tepels kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb ik ook vaak genoeg niet aan. haat aan die dingen
knufjequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja idd, heb het nog 2 jaar gedaan ook.. Word oud
Nee, ik zeg juist dat ik het niet kan hebben. Maar er zijn genoeg mensen die het wel kunnen hebben, als je een fatsoenlijk jurkje koopt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Misschien staat het bij jou wel dat kan. maar ik voel mij er ook niet prettig in omdat ik het niet vind staan
jaaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat ik het niet kan hebben. Maar er zijn genoeg mensen die het wel kunnen hebben, als je een fatsoenlijk jurkje koopt.
Zoiets vind ik bijvoorbeeld wel leuk.
[ afbeelding ]
Dat zie je dan goedquote:
das wel erg tof jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zeg juist dat ik het niet kan hebben. Maar er zijn genoeg mensen die het wel kunnen hebben, als je een fatsoenlijk jurkje koopt.
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Ow wauwquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu allemaal pics van jullie stijve tepels danquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat zie je dan goed
[..]
das wel erg tof ja
mag niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu allemaal pics van jullie stijve tepels dan
Jawel, bedektquote:
Leuk.quote:
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik word snel bruin en dat ik twee keer in de week bootcamp en hardloop helpt ook wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doe ook eens een korte broek aan. Melkflesfissa
wit-rood-vervellen-witquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:15 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik word snel bruin en dat ik twee keer in de week bootcamp en hardloop helpt ook wel mee.
wat is ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht. Voor een bruiloft.
Maar dan niet met die schoenen natuurlijk.
Vind het meer een strandjurkje dan een bruiloft jurkje, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht. Voor een bruiloft.
Maar dan niet met die schoenen natuurlijk.
Ik doe ook bootcamp maar vind ik verdomde zwaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:15 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik word snel bruin en dat ik twee keer in de week bootcamp en hardloop helpt ook wel mee.
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik ben het wel met je eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het meer een strandjurkje dan een bruiloft jurkje, om eerlijk te zijn.
Een jurk?quote:
Dat mag, ik moet hem ook na de bruiloft nog aankunnen dus het moest ook wel een beetje casual zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het meer een strandjurkje dan een bruiloft jurkje, om eerlijk te zijn.
Kun je zo zwaar maken als je zelf wilt tochquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik doe ook bootcamp maar vind ik verdomde zwaar
Ja maar ik ben een kerelquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef Myraela het volgende:
Gewoon je benen insmeren met bodylotion waar een beetje zelftanning in zit.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:20 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kun je zo zwaar maken als je zelf wilt toch
Maar na afloop is de voldoening wel altijd erg groot. Zeker zoals vorige week in die stromende regen. Heerlijk om daarna thuis onder de douche te staan
Bij ons is altijd gewoon 7 oefeingen en dan 1 minuut elke oefening doorknallen ben kapot hahahquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:20 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kun je zo zwaar maken als je zelf wilt toch
Maar na afloop is de voldoening wel altijd erg groot. Zeker zoals vorige week in die stromende regen. Heerlijk om daarna thuis onder de douche te staan
cocktail jurkjes zijn vaak kort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een leuk cocktail jurkje dragen naar een bruiloft. Die kan je na de bruiloft ook nog dragen.
Geen slipje aan in de kerk, kinky zus heb jijquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
cocktail jurkjes zijn vaak kort.
Mijn zus trouwt in de kerk en heeft nadrukkelijk gevraagd niks boven de knie te dragen
mijn zus
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen slipje aan in de kerk, kinky zus heb jij
jochiee1900?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow die is weer wegIk heb er echt een hekel aan als vreemde door je hele huis lopen enzo
lange onderbroeken ftwquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen slipje aan in de kerk, kinky zus heb jij
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
jochiee1900?
[..]
lange onderbroeken ftw
oooh okequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Nee niet jochie
![]()
Ze kwamen een technische opname doen, ze gaan volgend jaar renoveren hier
Ow halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belabberde foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |