abonnement Unibet Coolblue
pi_141018501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik ga alvast wat binnen harken binnenkort ( 2 weken ervoor of zo )
Kun je Spaans?
Hoogachtend
pi_141018508
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Kun je Spaans?
Nee nog niet. Dat ga ik daar leren de eerste maand. Daarna 5 weken vrij rondreizen. De meeste studeren gewoon en kennen wel een beetje engels hoor :P

Geen verkeerde dames in ieder geval
pi_141018652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee nog niet. Dat ga ik daar leren de eerste maand. Daarna 5 weken vrij rondreizen. De meeste studeren gewoon en kennen wel een beetje engels hoor :P

Geen verkeerde dames in ieder geval
Jij gebruikt toch ook fake gps? Werkt het bij jou altijd? Bij mij niet, namelijk. Heb ook pas twee matches gehad in het buitenland.
Hoogachtend
pi_141018694
Lol heb nu al twee matches van Buenos Aires. Leuke chicks
Hoogachtend
pi_141019009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Lets meisje die over paar dagen weer teruggaat ;(
Heuj die heb ik ook, Agnese, afgesproken voor morgen. :P
pi_141019054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:47 schreef TheNewToast het volgende:

[..]

Heuj die heb ik ook, Agnese, afgesproken voor morgen. :P
Tering _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 13 juni 2014 @ 08:08:50 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141020279
In 't kwakie van Mortaxxxx roeren _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141020814
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:08 schreef kanovinnie het volgende:
In 't kwakie van Mortaxxxx roeren _O-
Nee Mortaxx moet werken. :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 10:38:02 #234
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_141023104
Gisteren op date geweest met een 15 jaar oudere vrouw..

Tijd van mijn leven gehad :9 :9
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_141023384
Ook weer aan de Tinder.
Eens kijken hoe het met mijn hossel skills gesteld is.

Inmiddels enkele vrouwen met een kort pittig kapsel naar links geswiped.

Verder niet te kritisch geweest.

Opvallend: vrouwen met een lelijke 1e foto maar als je dan de andere foto's bekijkt schijnt het een superlekker ding te zijn.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:16:02 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141024219
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden :')

Piep en SC niet zo, slinger je Tinder aan en have fun!
Als je te gefrustreerd raakt, zet die app uit en ga wat nuttigs doen, hout hakken of een bejaarde helpen met de oversteek :)
Ik snap fax wel. Je kunt wel tinder aanslingeren, maar als je zoals hij had slechts een paar matches had die er ook nog eens niet al te best uit zien krijg je wel het idee dat je niet knap bent (want dan had je meer matches gehad). Al blijf ik erbij dat ik denk dat het bij fax vooral aan zijn locatie ligt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Lets meisje die over paar dagen weer teruggaat ;(
Letse vrouwen O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141026155
Oke ik betrap mezelf op het volgende, doen jullie dat ook? -O-

Bij een leuke match waar je regelmatig mee praat zijn, een paar keer op een dag zijn online status checken om te zien of ie ondertussen ook verder kijkt? En daar een beetje jaloers/vervelend gevoel aan overhouden?
pi_141026358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Oke ik betrap mezelf op het volgende, doen jullie dat ook? -O-

Bij een leuke match waar je regelmatig mee praat zijn, een paar keer op een dag zijn online status checken om te zien of ie ondertussen ook verder kijkt? En daar een beetje jaloers/vervelend gevoel aan overhouden?
Ik heb nog nooit naar die status gekeken. Op whapp kan ik 'm ook niet zien, omdat niemand die van mij kan zien. Iemand moet lekker doen wat 'ie wil doen.

Hoe oud ben je eigenlijk, heb je al eens een langere relatie gehad en weet je zeker dat Tinder het juiste medium voor je is? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_141026525
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit naar die status gekeken. Op whapp kan ik 'm ook niet zien, omdat niemand die van mij kan zien. Iemand moet lekker doen wat 'ie wil doen.

Hoe oud ben je eigenlijk, heb je al eens een langere relatie gehad en weet je zeker dat Tinder het juiste medium voor je is? :)
Ik ben gewoon zo confused door tinder that's all :')
Ìk overanalyseer en romantiseer het...

Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:31:24 #240
108913 Godshand
guide4you
pi_141026630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik ben gewoon zo confused door tinder that's all :')
Ìk overanalyseer en romantiseer het...

Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekert :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141026698
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekert :')
hahahah! :D :')

Ervaren jullie dat niet dan?
pi_141026736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekert :')
Trouwens is dit een goede aanpak?

Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
pi_141026827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik ben gewoon zo confused door tinder that's all :')
Ìk overanalyseer en romantiseer het...

Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
En hij denkt dat jij geen interesse hebt :')
pi_141026895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik ben gewoon zo confused door tinder that's all :')
Ìk overanalyseer en romantiseer het...

Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet. :P Je romantiseert het niet, je overanalyseert het wel. En je grenst soms aan obsessief. Wil je graag zo zijn of is dat een automatisme?

Wat soms kan helpen is een diagram maken. Jouw hoofd maakt de connectie tussen 'hij reageert niet' en 'hij is niet geïnteresseerd', toch? Schrijf eens alle andere mogelijke redenen op voor het gebrek aan reactie. In jouw voorbeeld kan dat zijn: hij wacht op reactie van jou (50%), hij is wat anders gaan doen (25%), hij staat onder de douche (5%), zijn mobiel is leeg (5%), hij heeft geen internet meer (5%), etc. En dan voor elke uitspraak de waarschijnlijkheid opschrijven, in percentages, zoals ik erachter heb gezet. Hoeveel procent is er dan nog over? In dit geval 10%. Dus de kans dat hij niet geïnteresseerd is in jou, is maximaal 10%. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_141027071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

En hij denkt dat jij geen interesse hebt :')
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet vragen? ik wil ook niet lame overkomen....
pi_141027153
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet. :P Je romantiseert het niet, je overanalyseert het wel. En je grenst soms aan obsessief. Wil je graag zo zijn of is dat een automatisme?

Wat soms kan helpen is een diagram maken. Jouw hoofd maakt de connectie tussen 'hij reageert niet' en 'hij is niet geïnteresseerd', toch? Schrijf eens alle andere mogelijke redenen op voor het gebrek aan reactie. In jouw voorbeeld kan dat zijn: hij wacht op reactie van jou (50%), hij is wat anders gaan doen (25%), hij staat onder de douche (5%), zijn mobiel is leeg (5%), hij heeft geen internet meer (5%), etc. En dan voor elke uitspraak de waarschijnlijkheid opschrijven, in percentages, zoals ik erachter heb gezet. Hoeveel procent is er dan nog over? In dit geval 10%. Dus de kans dat hij niet geïnteresseerd is in jou, is maximaal 10%. ;)
Ja klopt! je hebt helemaal gelijk, meid!

Maar ik weet gewoon echt niet wat ik nog moet zeggen...of waar ik over moet beginnen

Misschien ff iets vertellen over een rare gebeurtenis die ik net heb meegemaakt?
pi_141027241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet vragen? ik wil ook niet lame overkomen....
Ben je dan wel geinteresseerd in hem? ..
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:50:58 #248
108913 Godshand
guide4you
pi_141027302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

hahahah! :D :')

Ervaren jullie dat niet dan?
Ik pas in de relatie bij verliefdheid.

De meesten dan ook niet...

Volgens mij heb jij ergens bindingsproblemen van vroeger ofzo. Een goede psycholoog doet wonderen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141027321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ja klopt! je hebt helemaal gelijk, meid!

Maar ik weet gewoon echt niet wat ik nog moet zeggen...of waar ik over moet beginnen

Misschien ff iets vertellen over een rare gebeurtenis die ik net heb meegemaakt?
Bijvoorbeeld. :) Er is niet echt een goed of fout hierin. Probeer vooral lekker veel uit, daar is Tinder voor. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_141027531
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet. :P Je romantiseert het niet, je overanalyseert het wel. En je grenst soms aan obsessief. Wil je graag zo zijn of is dat een automatisme?

Wat soms kan helpen is een diagram maken. Jouw hoofd maakt de connectie tussen 'hij reageert niet' en 'hij is niet geïnteresseerd', toch? Schrijf eens alle andere mogelijke redenen op voor het gebrek aan reactie. In jouw voorbeeld kan dat zijn: hij wacht op reactie van jou (50%), hij is wat anders gaan doen (25%), hij staat onder de douche (5%), zijn mobiel is leeg (5%), hij heeft geen internet meer (5%), etc. En dan voor elke uitspraak de waarschijnlijkheid opschrijven, in percentages, zoals ik erachter heb gezet. Hoeveel procent is er dan nog over? In dit geval 10%. Dus de kans dat hij niet geïnteresseerd is in jou, is maximaal 10%. ;)
En hoe bereken je deze kansen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')