XDquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig juichen ze niet zo vaak in de Kuip.
Nou zoals je weet is de Lidl heel ver van mijn huis, en alors zegt dat het ongezond is en die heeft katten die er uit willen dus dan is het waar.quote:
Tussen 50.000 mislukte abortussen zou ik mij anders niet veilig voelen. Voor je het weet word je achtervolgt door een Rotterdamse travestiet, een pastoor en een clown.quote:
Ik zie hem er wel voor aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Sierd de eerste 2 dagen de vertraging gefaked?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tussen 50.000 mislukte abortussen zou ik mij anders niet veilig voelen. Voor je het weet word je achtervolgt door een Rotterdamse travestiet, een pastoor en een clown.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Heeft Sierd de eerste 2 dagen de vertraging gefaked?
Andries Jonker is daarbij ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht even Andries Jonker te zien maar gelukkig niet
Dat gebeurt alleen in Brabant.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
Voor je het weet word je achtervolgt door een Rotterdamse travestiet, een pastoor en een clown.
Schijt aan wat Alors zegt, ik heb er nog eentje in het pak zitten en die gooi ik nu mijn mik in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou zoals je weet is de Lidl heel ver van mijn huis, en alors zegt dat het ongezond is en die heeft katten die er uit willen dus dan is het waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |