SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bank is te bezichtigen in Den Haag. Meer foto's kan, dan graag even een PM of laat een bericht achter.
PMquote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef Dimitri_ het volgende:
Zou je me nog wat foto's kunnen sturen? En hoe breed is het liggedeelte van de bank? Zit ernstig te twijfelen!
Diepte incl. rugleuning?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef -tape- het volgende:
190 lang (bij het aanzet stuk) x 180 breed en diepte van de kussen 70cm.
De bank heeft geen beschadigingen (geen dieren in huis).
De diepte van de zitting is 90cm, het achterste gedeelte is ongeveer 20cm. Zodra ik thuis ben zal ik de definitieve maten doorgeven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Diepte incl. rugleuning?
Hoevaak is er op gebatst?
Datum van aanschaf is niet bekend, is een cadeau geweest van kennisen die deze bank hadden aangeschaft maar niet gebruikt hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef peug306 het volgende:
is er wel een politieraport van de diefstal van de bank? omdat er geen bewijs is van aankoop?
is er iniedergeval een datum bekent. en kan je evt. bij de bestolen winkel je garantie halen
Voor 200 euro doe ik datquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Als je hem komt brengen vind ik het goed.
Bied 'm aan studenten aan. Komen ze hem voor een krat bier diezelfde dag halen en ben je er vanaf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:57 schreef -tape- het volgende:
Oke moet nu echt weg, over 2 weken komt onze nieuwe bank. Voor 100 euro op te halen. Voor 60 euro extra breng ik hem in de omgeving van Den Haag.
Is er een plek voor om dit aan te bieden? Ik ken geen studenten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef Buitendam het volgende:
Komen ze hem voor een krat bier diezelfde
Ik denk dat als je hem op Marktplaats zet dat je er het snelst vanaf bent. Af te halen voor een kratje bier, daar reageert vast wel iemand op. Hoop mensen gaan na de vakantie weer op kamers.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Is er een plek voor om dit aan te bieden? Ik ken geen studenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |