Was jij net zo lang verzadigd als ik?quote:Op woensdag 25 november 2015 23:56 schreef MrsDuck het volgende:
Die heb ik ook laatst gemaakt, ipv kipfilet had ik drumsticks gemarineerd en in de oven gedaan; heerlijk gegeten.
Zal het eens vragen. Vriend van me heeft een keer meegedaan in een programma daar.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:00 schreef Merode32 het volgende:
Weet iemand waar 24kitchen haar programmas opneemt?
Ik zie dat de nieuwe afleveringen van de makkelijke maaltijd zijn opgenomen in een prachtige keuken met uitzicht op de tuin(al is de lucht verdacht blauw), ik dacht altijd dat de programmas werden opgenomen in een studio.
Bij rudolph bakkery heben ze ook zo boerenkeuken met houten balken en buitenuitzicht.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Zal het eens vragen. Vriend van me heeft een keer meegedaan in een programma daar.
Die decors zijn nep. Er is geen buiten.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Bij rudolph bakkery heben ze ook zo boerenkeuken met houten balken en buitenuitzicht.
Volgens mij zat de studio in Houten.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:00 schreef Merode32 het volgende:
Weet iemand waar 24kitchen haar programmas opneemt?
Ik zie dat de nieuwe afleveringen van de makkelijke maaltijd zijn opgenomen in een prachtige keuken met uitzicht op de tuin(al is de lucht verdacht blauw), ik dacht altijd dat de programmas werden opgenomen in een studio.
Dacht ik ook, maar waarom zou je voor een kookprogramma een "buiten creeren" of he studio volhangen met zware massieve balken?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij zat de studio in Houten.
Omdat je zo een sfeervolle keuken maakt. Anders is het zo klinisch.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar waarom zou je voor een kookprogramma een "buiten creeren" of he studio volhangen met zware massieve balken?
Sfeer inderdaad. Insteek van Rudolph's Bakery is ook dat huiselijke gevoel van leuk gezellig dingetjes bakken. In tegenstelling tot Martha Stewart die in een glimmende keuken staat te bakken.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar waarom zou je voor een kookprogramma een "buiten creeren" of he studio volhangen met zware massieve balken?
Ik vind de keuken van steward mooier, professioneler en leid niet af van de kern.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sfeer inderdaad. Insteek van Rudolph's Bakery is ook dat huiselijke gevoel van leuk gezellig dingetjes bakken. In tegenstelling tot Martha Stewart die in een glimmende keuken staat te bakken.
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Die backstage filmpjes van Rudolph's Bakery zijn wel leuk om te zien.
Is irritant als iets om 17:00 moet beginnen en het komt pas om 19:00 uurquote:
Erg leuk. Leuke gerechten, geen uitgekauwde verhaaltjes en ze is geen Estee.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:56 schreef Merode32 het volgende:
Wat vinden jullie van miljuschka bij de mm?
Evert was natuurlijk een beetje uitgekookt, zo groot is de hollandse keuken niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Erg leuk. Leuke gerechten, geen uitgekauwde verhaaltjes en ze is geen Estee.
Wat een kutkleuter is dat zeg. Evert schrappen, en haar houden
Leuk, erg leuk eigenlijk welquote:Op woensdag 16 december 2015 17:56 schreef Merode32 het volgende:
Wat vinden jullie van miljuschka bij de mm?
Ik zat vandaag naar haar te kijken(lekker wijffie) maar ik kreeg ernstig het gevoel dat ze alla minute bedenkt wat ze gaat doen(en dat ook hardop bedenkt), het zal wel niet want het is tv.quote:
Ze adviseerde gisteren om een cheesecake in een beslagje te dompelen en te frituren.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:49 schreef MrsDuck het volgende:
Miljuschka is wel de nieuwste ster aan het 24Kitchenfirnament. Foodtrucks was een hit, maar in MM vind ik haar juist wat stijfjes en haar weg zoekend binnen het format. Ik snap ook niet goed waarom Bianca weg is.
Bianca was de vorige serie al weg toch? Ik vind het jammer dat Mounir weg is.quote:Op donderdag 17 december 2015 09:49 schreef MrsDuck het volgende:
Miljuschka is wel de nieuwste ster aan het 24Kitchenfirnament. Foodtrucks was een hit, maar in MM vind ik haar juist wat stijfjes en haar weg zoekend binnen het format. Ik snap ook niet goed waarom Bianca weg is.
Klopt, ik dacht dat was vanwege zwangerschapsverlof en dat ze nu weer terug kwam. Miljuschka vind ik meer voor comfort food/guilty pleasures als voor MM. Zondag komt er een talkshow op 24kitchen, dat lijkt mij beter passen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Bianca was de vorige serie al weg toch? Ik vind het jammer dat Mounir weg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |