Stelletje conservatieve users hier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
Toch netjes 3 non-album-tracks die door gaan. Too Much To Ask, Leave Before the Lights Come On en Temptation![]()
De verdeling in albums:
WPSIATWIN: 10
FWN: 8
Humbug: 3
SIAS: 2
AM: 6
Rest: 3
En dan 'Temptation Greets You Like Your Naughty Friend' van álle non-album tracks?! Groep 8 ookquote:
Als er een foutje in je lijst staat dan keur ik de hele stem af, hij heeft een poule met 3 namen ertussen staan dus helemaal verwijderdquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef NiceTry het volgende:
Ey, I.D.S.T. staat op 0, maar ik dacht dat Xrenity 'm er wel tussen had staan? Niet dat dat iets uitmaakt voor de uitslag hoor
Ohjeetje wat rigoreusquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als er een foutje in je lijst staat dan keur ik de hele stem af, hij heeft een poule met 3 namen ertussen staan dus helemaal verwijderd
Nee hoor. alleen stem deze ronde eruit gehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Ohjeetje wat rigoreusIk had het niet door. Betekent dat ook dat deze arme jongen helemaal niet meer mee mag doen?
Ah, begrijp ik, had het niet door toen ik zijn keuzelijst zag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor. alleen stem deze ronde eruit gehaald.
Foutieve stemmen ertussen is een beetje irritant met tellen. Al is één minder natuurlijk niet zo erg als één meer, ben ik liever consequent.
die poule zoog te hard om een vierde te kiezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als er een foutje in je lijst staat dan keur ik de hele stem af, hij heeft een poule met 3 namen ertussen staan dus helemaal verwijderd
Goed te doen. Geen darlings hoeven killen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef AMDB het volgende:
En gelijk door met ronde 2!
Brianstorm
A Certain Romance
Dancing Shoes
Cornerstone
Do Me a Favour
This House Is a Circus
505
R U Mine?
Do I Wanna Know?
Old Yellow Bricks
The View from the Afternoon
You Probably Couldn't See for the Lights but You Were Staring Straight at Me
If You Were There, Beware
All My Own Stunts
Crying Lightning
Teddy Picker
Succes
Dit! Arabella vind ik eigenlijk maar wat lijken op een slap aftreksel van bestaande nummers. Gooi Dr. Dre in een blender met War Pigs en ACDC en je hebt Arabellaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind Circus minimaal top 5 en Arabella vrij slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |