Best een kans op, als het donker wordt. En ze hebben volgens mij nog steeds geen vol gas gegeven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog vier seconden sneller gaan, dat gaat denk ik niet gebeuren.
Dit is niet serieus hoop ik?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
De snelle tijden gaan komen nu. Snelste ronde ooit op Le Mans gaat zeker verbroken worden.
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.quote:
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in dit LMP1 project.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.
Als Kolles zijn nieuwe F1 project ook zo aanpakt..
Erbij betrokken zijn als coureur is alsnog beter dan niets doen, lijkt me toch.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Leuk, beetje werkeloos toekijken, omdat je auto nog steeds niet klaar is.
Die autohad dit jaar al aan het WEC en Le Mans mee zullen doen, maar ze blijven maar uitstellen. Volgens mij is er nog geen meter gereden met dat ding.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Erbij betrokken zijn als coureur is alsnog beter dan niets doen, lijkt me toch.....
Blij dat we morgen RTL 7 hebben...quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Nelson en Peter blijven over hun tong vallen als ze het reglement willen uitleggen
Die heb ik synchroon naast het HD beeld lopen. Perfectquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heb ik synchroon naast het HD beeld lopen. Perfect.
Waarschijnlijk 13/14 juni.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:24 schreef Geralt het volgende:
Welke datum is volgends jaar? Dan kan ik die vast vrij houden
dacht dat van Dam er niet bij was, maar Peter Baert in de plaats. Ze waren er in ieder geval mee aan het lachen tijdens de quali dat als ie dit jaar aanwezig was geweest ze hem in de een of attractie langs het reuzenrad hadden gezetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Eurosport doet dit jaar weer op locatie met onder andere Ronald van Dam weet niet wie de andere zijn.
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
dacht dat van Dam er niet bij was, maar Peter Baert in de plaats.
Of gewoon op de Engelse taal zetten. Digitaal is Eurosport tweetalig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.
Gelukkig is er nog RTL7.
Met de Eurosportplayer kom je er wel uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of gewoon op de Engelse taal zetten. Digitaal is Eurosport tweetalig.
Jup, dan heb ik het verkeerd begrepen idd. Want Van Dam was er nu wel bij met de warming up.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Allebei geloof ik, samen met die Nelson Valkenburg.
Gelukkig is er nog RTL7.
Die ik op mijn mobiel kan kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Nattekat het volgende:
Wie heeft een fantastische lijst met must-have streams?
Device not supportedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon www.Lemans-tv.com toch?
Zelf niet geprobeerd btw....
Gemist.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ferrari heeft voor vanmiddag een pers-conferentie aangekondigd. Door de geruchten die er sinds de intro van de V6 Turbo in de F1, Di Montezemelo's uitspraken van de afgelopen maanden en zijn aanwezigheid op dit moment is er een vermoeden dat Ferrari een nieuw LMP1 project aankondigt. Of een nieuwe GTE-wagen, wat dan een beetje een domper zou zijn
LMP1 zou wel fantastisch zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ferrari heeft voor vanmiddag een pers-conferentie aangekondigd. Door de geruchten die er sinds de intro van de V6 Turbo in de F1, Di Montezemelo's uitspraken van de afgelopen maanden en zijn aanwezigheid op dit moment is er een vermoeden dat Ferrari een nieuw LMP1 project aankondigt. Of een nieuwe GTE-wagen, wat dan een beetje een domper zou zijn
Het jaarlijkse dreigement om uit de F1 te stappen. Ik wordt daar een beetje moe van. Stop met F1 of hou op met zeiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Wait whut... Heeft Di Montezemelo een persconferentie georganiseert tijdens het Le Mans weekend om een dreigement te geven wat de F1 aangaat? Wat een faal dan weerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het jaarlijkse dreigement om uit de F1 te stappen. Ik wordt daar een beetje moe van. Stop met F1 of hou op met zeiken.![]()
![]()
Er is geen persconferentie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wait whut... Heeft Di Montezemelo een persconferentie georganiseert tijdens het Le Mans weekend om een dreigement te geven wat de F1 aangaat? Wat een faal dan weer
We gaan de hele nacht "wachten op de dingen die komen gaan"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
Voorprogramma is begonnen bij RTL 7.
Ik erger me nu al aan die stem van
...Kalff, met zijn willekeurige...
pauzemomenten halverwege zinnen...
Jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan de hele nacht "wachten op de dingen die komen gaan"
Radio Le Mans...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
Voorprogramma is begonnen bij RTL 7.
Ik erger me nu al aan die stem van
...Kalff, met zijn willekeurige...
pauzemomenten halverwege zinnen...
Ach, het went wel weer. Ik moet er alleen even in komen.quote:
Ik bedoel streams zoals die Audi stream, live timing enzulksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Gewoon www.Lemans-tv.com toch?
Zelf niet geprobeerd btw....
http://www.24h-lemans.com/live/enquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel streams zoals die Audi stream, live timing enzulks
RLM is prachtig om op de achtergrond aan te hebben staan, alleen als ik naar de TV kijk heb ik ook liever gewoon commentaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, het went wel weer. Ik moet er alleen even in komen.
Ik kan me een A1GP-race herinneren waarbij de auto's van Nederland en Duitsland constant elkaar probeerden in te halen.
Kalff: "Een ontzettend leuk gevecht tussen Duitsland en Nederland. Net als vroeger eigenlijk."
Ik ook, zie duidelijk pixels.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een 720p tv, dus ik zie het verschil toch niet.
Het is nu al iets beter, maar toch niet helemaal perfect. Het is duidelijk niet 1080p.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik niet. XS4all heeft ook RTL7 in HD, maar ik zie geen verschil.
Bier om wakker te blijven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga voor Jupiler, Monster en loempia's.
Een overduidelijke overwinning voor Audi zal ik niet van uit gaan iig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel net pas in voor het eerst dit weekend. Zijn de Audi's niet zo snel meer zoals de afgelopen jaren
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Bleek dus gewoon samen met maar 1 teamgenoot?
Ik ga ook slapen, vermoed ik zomaar.quote:
Valt me weer op dat de Audi's amper minder Diesel meenemen, dan de anderen aan benzine. Terwijl ze toch echt flink zuiniger zijn dan de benzinewagens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik schakel net pas in voor het eerst dit weekend. Zijn de Audi's niet zo snel meer zoals de afgelopen jaren
Heldhaftig inderdaad!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef heywoodu het volgende:
De Bleek dus gewoon samen met maar 1 teamgenoot?
Ik ga gewoon op tijd slapen, zet dan gewoon een wekker om een uurtje of 5. Ik vecht liever niet tegen de slaap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, vermoed ik zomaar.
Mijn zoon en ik doen dat elk jaar hetzelfde: op de bank hangen en dan maar zien wanneer de luiken dichtgaan. We worden vanzelf wel weer wakker (als het goed is tenminste).
Ik ook niet hoor. Het gebeurt als het gebeurt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op tijd slapen, zet dan gewoon een wekker om een uurtje of 5. Ik vecht liever niet tegen de slaap.
Ik heb ook een bbq vanavondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik doe al een paar jaar tussen 3 en 4 richting bed gaan, en dan iets voor 8 uur terug opstaan om de highlights van 8 uur te zienBenieuwd of me dat gaat lukken dit jaar, moet naar een verjaardag/bbq vandaag om 18.00, daar zal het bier ook wel rijkelijk gaan vloeien. Maar ik heb ze wel al gewaarschuwd dat ik de laptop meeneem om het racen te kijken
Wij vallen meestal om een uur of 23 al in slaap. Uur of 5:00 zijn we weer wakker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik doe al een paar jaar tussen 3 en 4 richting bed gaan, en dan iets voor 8 uur terug opstaan om de highlights van 8 uur te zienBenieuwd of me dat gaat lukken dit jaar, moet naar een verjaardag/bbq vandaag om 18.00, daar zal het bier ook wel rijkelijk gaan vloeien. Maar ik heb ze wel al gewaarschuwd dat ik de laptop meeneem om het racen te kijken
Rond middernacht is het hier juist het gezelligstquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wij vallen meestal om een uur of 23 al in slaap. Uur of 5:00 zijn we weer wakker.
Maar wij zijn maar met z'n tweeën en mijn zoon is pas 9.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond middernacht is het hier juist het gezelligst
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar wij zijn maar met z'n tweeën en mijn zoon is pas 9.
Wel echt een tof vader-zoon-ding. Gewoon op de bank liggen, beetje ouwehoeren en dan maar lekker kijken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar hoef ik dan nog maar 9 jaar en 6 weken op te wachten om dat te kunnen doen
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ninja-editterquote:
Wij begonnen hiermee toen hij 6 was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Juist! Om dat laatste begint het juist!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...
Met de juiste invloed wel, alleen opletten dat ie ver van FOK! blijftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg, niet alle jongetjes vinden het leuk hoor. Maar het opblijven dan weer wel...
fixed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met de juiste invloed wel, alleen opletten dat ie ver van sommige users van FOK! blijft
Ligt aan jou.quote:
Tjah, Alonso zou maar eens een topje van een gridbabe uitdoen.quote:
RTL7 doet idd een onderbreking voor Voetbal Internationalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Gaan ze het nou serieus onderbreken voor voetbal? Hoorde ik dat nou goed?
[ afbeelding ]
Het is dat ik toch niet kan kijken rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
RTL7 doet idd een onderbreking voor Voetbal International
Ze gaan een race van 24 uur even 40 minuten onderbreken voor het WK voetbal ja. Sorry hoor, maar daar kan ik nou echt geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Gaan ze het nou serieus onderbreken voor voetbal? Hoorde ik dat nou goed?
[ afbeelding ]
Gedeeld met ES2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |