SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Speeltijden Ajax
Zondag 10 augustus: Ajax - Vitesse 14:30
Zondag 17 augustus: AZ - Ajax 12:30
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV 16:45
Zondag 31 augustus: FC Groningen - Ajax 14:30
Zaterdag 13 september: Ajax - Heracles Almelo 18:30
Champions League
Zondag 21 september: Feyenoord - Ajax 14:30
KNVB Beker Ronde 2
Zaterdag 27 september: NAC Breda - Ajax 18:30
Champions League
Zondag 5 oktober: Ajax - PEC Zwolle 16:45
Zaterdag 18 oktober: FC Twente - Ajax 20:45
Champions League
Zaterdag 25 oktober: Ajax - Go Ahead Eagles 20:45
KNVB Beker Ronde 3
Zaterdag 1 november: Ajax - FC Dordrecht 18:30
Champions League
Zondag 9 november: SC Cambuur - Ajax 12:30
Zaterdag 22 november: Ajax - sc Heerenveen 20;45
Champions League
Zondag 30 november: ADO Den Haag - Ajax 12:30
Zaterdag 6 december: Ajax - Willem II 20:45
Champions League
Zondag 14 december: Ajax - FC Utrecht 12:30
KNVB Beker Ronde 4
Zondag 21 december: Excelsior - Ajax 14:30
Vrijdag 16 januari: Ajax - FC Groningen 20:00
Zondag 25 januari: Ajax - Feyenoord 12:30
KNVB Beker Kwartfinales
Zondag 1 februari: Vitesse - Ajax 14:30
Donderdag 5 februari: Ajax - AZ 20:45
Zondag 8 februari: Go Ahead Eagles - Ajax 14:30
Zondag 15 februari: Ajax - FC Twente 16:45
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 22 februari: Willem II - Ajax 12:30
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 1 maart: PSV - Ajax 16:45
Zondag 8 maart: Ajax - Excelsior 14:30
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 15 maart: sc Heerenveen - Ajax 14:30
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 22 maart: Ajax - ADO Den Haag 12:30
Zondag 5 april: FC Utrecht - Ajax 12:30
KNVB Beker Halve finales
Zaterdag 11 april: Heracles Almelo - Ajax 20:45
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 19 april: Ajax - NAC Breda 14:30
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 26 april: PEC Zwolle - Ajax 14:30
Zondag 3 mei: KNVB Bekerfinale 18:00
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 10 mei: Ajax - SC Cambuur 14:30
Europees Voetbal CL/EL
Zondag 17 mei: FC Dordrecht - Ajax 14:30
Zondag 27 mei: Europa League finale
Zaterdag 6 juni: Champions League finale![]()
Zondag 21 september: Feyenoord - Ajax 14:30
Zondag 5 oktober: Ajax - PEC Zwolle 16:45
Zaterdag 25 oktober: Ajax - Go Ahead Eagles 20:45
Zondag 9 november: SC Cambuur - Ajax 12:30
Zondag 30 november: ADO Den Haag - Ajax 12:30
Zondag 14 december: Ajax - FC Utrecht 12:30
Na de CL.![]()
Nog steeds kippenvelquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
KNVB heeft op zich wel z'n best gedaan om Ajax gunstig programma te geven in eerste seizoenshelft rondom CL en KNVB beker![]()
KNJBquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
KNVB heeft op zich wel z'n best gedaan om Ajax gunstig programma te geven in eerste seizoenshelft rondom CL en KNVB beker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord heeft er ook 8, maar natuurlijk wordt Ajax benadeeld want Ajax heeft er meer last van. Complot van de KNKB zekerquote:![]()
![]()
![]()
4.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft er ook 8, maar natuurlijk wordt Ajax benadeeld want Ajax heeft er meer last van. Complot van de KNKB zeker![]()
![]()
Het is het aantal jaar dat Feyenoord geen Europees voetbal heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het aantal titels dat we achter elkaar hebben gewonnen met overmachtAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het aantal titels dat we achter elkaar hebben gewonnen met overmacht![]()
Lastig leven wel zo he, met een IQ van <70![]()
Vorig jaar nog Europees gespeeld hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is het aantal jaar dat Feyenoord geen Europees voetbal heeft gehad.![]()
![]()
Trololoquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
8, maargoed je bent ook een Ajacied, dus allicht zit het niet helemaal goed in je hoofd'Wish I was old and a little sentimental'
Zou jij alles vanaf moeten weten als kakkerlak zijndequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Lastig leven wel zo he, met een IQ van <70![]()
Zou jij moeten weten, stuk ongedierte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Lastig leven wel zo he, met een IQ van <70'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou jij alles vanaf moeten weten als kakkerlak zijnde![]()
![]()
Jezus, zo'n bijnaam gebruiken. Hoe oud ben je? 9?![]()
Moet ik havenslaaf zeggen dan kan ook hoor? Beste PizzaGeitquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezus, zo'n bijnaam gebruiken. Hoe oud ben je? 9?![]()
Denk dat ik een stuk intelligenter ben dan de gemiddelde Ajacied. Weet het eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten, stuk ongedierte.![]()
Sow, jij hebt een ruime vocabulaire hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik havenslaaf zeggen dan kan ook hoor? Beste PizzaGeit![]()
![]()
Is niet te zien aan je posts in dit topic. Dus ik reageer maar gelijk even op je oude vertrouwde niveau dat werkt beter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk dat ik een stuk intelligenter ben dan de gemiddelde Ajacied. Weet het eigenlijk wel zeker![]()
Dan weet je dat wel heel goed te verbergen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk dat ik een stuk intelligenter ben dan de gemiddelde Ajacied. Weet het eigenlijk wel zeker'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan weet je dat wel heel goed te verbergen.Intelligente reactie welquote:![]()
Goed gezien. En nu mag je weer fijn in je eigen topic gaan spelen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
opleiding: Rechtenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed gezien. En nu mag je weer fijn in je eigen topic gaan spelen.![]()
![]()
![]()
En wat heeft dat met mij te makenquote:
Niks, dient gewoon als voorbeeld dat uitspraken in dit topic kennelijk niet rullevant hoeven te zijn.quote:![]()
whatever vent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niks, dient gewoon als voorbeeld dat uitspraken in dit topic kennelijk niet rullevant hoeven te zijn.'Wish I was old and a little sentimental'
Nee, want joden lopen altijd weg enzo dus wieber zelf maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook totaal niet de bedoeling. Je kan gewoon weer wieberen dat was de bedoeling![]()
hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, want joden lopen altijd weg enzo dus wieber zelf maar![]()
Haha wat een debiel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
KLB / TE LAAT MET INSCHRIJVEN VOOR STUDIE
Stuk verdriet, ga weg alsjeblieft.'Wish I was old and a little sentimental'
Ach die kerel loopt altijd maar wat te zuigen en te kloten in dit topicquote:Gewoon op zijn niveau reageren dan is het nog vermakelijk
![]()
Maar goed, acht half 1 wedstrijden is niet zo prettig. De relatief eenvoudige wedstrijden rondom de CL-wedstrijden wel (bijv Dordrecht, ADO, NAC, Feyenoord)![]()
![]()
Ik doe al niet andersquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die kerel loopt altijd maar wat te zuigen en te kloten in dit topicGewoon op zijn niveau reageren dan is het nog vermakelijk
Voor mijn gevoel hebben we het afgelopen seizoen weinig punten laten liggen om half 1.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
Maar goed, acht half 1 wedstrijden is niet zo prettig. De relatief eenvoudige wedstrijden rondom de CL-wedstrijden wel (bijv Dordrecht, ADO, NAC, Feyenoord)![]()
Dat is ook zo. Alleen blijft iedereen onder aanvoering van oppercalimero Shreyas denken dat Ajax faalt in 12:30-wedstrijden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hebben we het afgelopen seizoen weinig punten laten liggen om half 1.![]()
Feyenoord thuis 2-1, Groningen uit 1-1, Utrecht thuis 3-0, ADO uit 0-4, Cambuur uit 1-2, Roda uit 1-2, Utrecht uit 1-1. Het is wel eens erger geweest in ieder gevalquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hebben we het afgelopen seizoen weinig punten laten liggen om half 1.![]()
![]()
Niks mis mee dus dat fabeltje kan ook weer in de prullenbakquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Feyenoord thuis 2-1, Groningen uit 1-1, Utrecht thuis 3-0, ADO uit 0-4, Cambuur uit 1-2, Roda uit 1-2, Utrecht uit 1-1. Het is wel eens erger geweest in ieder geval![]()
Je telt voorrondes mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vorig jaar nog Europees gespeeld hoorAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Voorronde CL staat zelfs op de erelijst naar het schijntquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
voor een club die een tweede plaats als een kampioenschap viert is niks meer te gek![]()
Dit zegt genoegquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vorig jaar nog Europees gespeeld hoor
Snelle Egel![]()
Vind vooral zaterdag 18.30 zo'n waardeloze tijd.
19.45 is nog wel redelijk, maar aangezien Ajax altijd op Fox Sport1 moet is het altijd 18.30 en soms 20.45.![]()
Alles geloven wat op FOK! staatquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
KLB / TE LAAT MET INSCHRIJVEN VOOR STUDIE
Stuk verdriet, ga weg alsjeblieft.![]()
![]()
Jouw IQquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In bijna elke reactie refereren aan iemands intelligentie![]()
![]()
Zo.. inloggen na een jaar of 5 ofzoEens kijken of er hier nog iets veranderd is!
Wat vinden we van het nieuwe competitieprogramma?![]()
Welkom terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo.. inloggen na een jaar of 5 ofzoEens kijken of er hier nog iets veranderd is!
Wat vinden we van het nieuwe competitieprogramma?
Prima niets mis mee!![]()
![]()
Dankquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Welkom terug.
Prima niets mis mee!
Zoals afgelopen jaar een loodzwaar programma om mee te beginnen.. Tuurlijk willen we die alle zes winnen.. Denk dat het belangrijker is dat we wedstrijden zoals "Cambuur thuis" dit jaar wel weten te winnen.. #5oprij![]()
Dat dus. Een programma maakt mij nooit zoveel uit. Je krijgt ze toch allemaal twee keer. Geen excuses gewoon op naar de 34e.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dank
Zoals afgelopen jaar een loodzwaar programma om mee te beginnen.. Tuurlijk willen we die alle zes winnen.. Denk dat het belangrijker is dat we wedstrijden zoals "Cambuur thuis" dit jaar wel weten te winnen.. #5oprij![]()
Eensgezindheid in de oggendquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat dus. Een programma maakt mij nooit zoveel uit. Je krijgt ze toch allemaal twee keer. Geen excuses gewoon op naar de 34e.Doen we het voor ;-) Andere discussie dan maar..
Wat vinden we de 'nieuwe' shirts?![]()
Thuis: Op het logo na wel prima eigenlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensgezindheid in de oggendDoen we het voor ;-) Andere discussie dan maar..
Wat vinden we de 'nieuwe' shirts?
Uit ben ik niet kapot van, maar ik ben vooral benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor gaat worden.![]()
Nee true.. Zonde dat ze voor het uitshirt niet iets met nieuwe kleuren gedaan hebben.. nu in 4 jaar tijd voor de derde keer deze kleur-achtige-combinatie.. Zonde!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:43 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Thuis: Op het logo na wel prima eigenlijk
Uit ben ik niet kapot van, maar ik ben vooral benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor gaat worden.![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Aan de andere kant, zo'n uitshirt boeit me niet zoveel. Gaat mij vooral om het thuisshirt en dat vind ik er prachtig uitzien dit jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee true.. Zonde dat ze voor het uitshirt niet iets met nieuwe kleuren gedaan hebben.. nu in 4 jaar tijd voor de derde keer deze kleur-achtige-combinatie.. Zonde!![]()
Op het logo na haha.. Ik doe niet echt mee met de hele strepen discussie.. Dat weet je als je met adidas in zee gaat.. Ja ze kunnen ook in het wit.. ach... Doe mij het oude (of bijgewerkte oude) logo maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:47 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Aan de andere kant, zo'n uitshirt boeit me niet zoveel. Gaat mij vooral om het thuisshirt en dat vind ik er prachtig uitzien dit jaar.![]()
![]()
Logo lijkt me duidelijk ja. En die strepen, tja. Zonder is mooier uiteraard, maar adidas brengt een hoop centjes in het laatje. Als dan die strepen het enige minpunt zijn, dan kan ik daar meer dan prima mee leven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Op het logo na haha.. Ik doe niet echt mee met de hele strepen discussie.. Dat weet je als je met adidas in zee gaat.. Ja ze kunnen ook in het wit.. ach... Doe mij het oude (of bijgewerkte oude) logo maar![]()
Gunstig dat de eerste 6 potjes zwaar zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat vinden we van het nieuwe competitieprogramma?![]()
Waarom persé gunstig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gunstig dat de eerste 6 potjes zwaar zijn.![]()
![]()
Benieuwd naar de loting weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Weinig lastige potten voor en na CL wedstrijdenEens kijken of we weer een poule des doods kunnen doen
![]()
![]()
Ajax Showtime, maar tochquote:Bojan Krkic stapte vorig jaar op huurbasis binnen bij Ajax. De Spaanse aanvaller maakte bij Barcelona furore in de jeugdopleiding en deed het er als talent ook goed in de hoofdmacht. Na uitstapjes bij AS Roma en AC Milan hoopte hij te fonkelen in Amsterdam en iedereen rekende op een succesvolle samenwerking, maar dat werd het niet. Ajax lijkt nu ook geen interesse te hebben in een definitieve samenwerking.
Luis Enrique, de nieuwe trainer van Barcelona, heeft Bojan te verstaan gegeven dat hij niet in Camp Nou kan blijven. Hij mag transfervrij elders aan de slag en de 23-jarige aanvaller zou graag permanent in Amsterdam blijven. Het eerste seizoen bij Ajax is hem goed bevallen, ook al kon hij met vier doelpunten in 24 wedstrijden niet echt overtuigen. Alexander Bursac zegt dat Bojan nu met diverse opties bezig is.
“Dat gaat om clubs uit Spanje, Engeland en Italië”, legt de zaakwaarnemer uit aan Ajax Showtime. “Het liefst was hij bij Ajax gebleven, dat hem nu transfervrij mag overnemen, ondanks dat zijn contract nog een jaar doorloopt. Ajax heeft zich echter helaas nog niet gemeld”, aldus Bursac.![]()
Real Madrid weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Benieuwd naar de loting weerEens kijken of we weer een poule des doods kunnen doen
Nee, het moet toch een keer meezitten.![]()
Benfica, Schalleke, Monacoquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Real Madrid weer
Nee, het moet toch een keer meezitten.![]()
PizzaGeitgod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik had Bojan voor nop toch nog wel een jaartje bij Ajax gehouden. Hij bracht bij lange na niet wat er van hem verwacht werd, maar was wel vaak dreigend en ging in de tweede seizoenshelft wel beter spelen. Ik ken genoeg toppers die Ajax heeft voortgebracht die ook niet schitterden in hun eerste seizoen. Ik had het nog wel eens willen zien. Techniek en talent heeft 'ie wel in elk geval...![]()
Dat laatste zeker.. Maar niet als daardoor een Fischer/Andersen/Meleg op de bank belanden..quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:51 schreef Fargo het volgende:
Ik had Bojan voor nop toch nog wel een jaartje bij Ajax gehouden. Hij bracht bij lange na niet wat er van hem verwacht werd, maar was wel vaak dreigend en ging in de tweede seizoenshelft wel beter spelen. Ik ken genoeg toppers die Ajax heeft voortgebracht die ook niet schitterden in hun eerste seizoen. Ik had het nog wel eens willen zien. Techniek en talent heeft 'ie wel in elk geval...![]()
Andersen? Bojan kon zijn hoge verwachtingen niet waarmaken helaas, maar Andersen heb ik helemaal op nog geen goede bal kunnen betrappen. Waar het enthousiasme over die jongen vandaan komt begrijp ik niet. Maar ik hoop dat we in hem een wereldtopper in spé hebben, maar i geloof er niet in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat laatste zeker.. Maar niet als daardoor een Fischer/Andersen/Meleg op de bank belanden..![]()
Als je de slechtste deelnemer van het toernooi bent is alles een poule des doods.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Benieuwd naar de loting weerEens kijken of we weer een poule des doods kunnen doen
![]()
Wel eens in Jong zien spelen? Die komt er welquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Andersen? Bojan kon zijn hoge verwachtingen niet waarmaken helaas, maar Andersen heb ik helemaal op nog geen goede bal kunnen betrappen. Waar het enthousiasme over die jongen vandaan komt begrijp ik niet. Maar ik hoop dat we in hem een wereldtopper in spé hebben, maar i geloof er niet in.Het is zo dramatisch gesteld ja? Denk dat t wel beetje mee valt ;-)quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je de slechtste deelnemer van het toernooi bent is alles een poule des doods.![]()
Alleen jammer dat je in Ajax 1 niet tegen de rechtsbacks van Telstar en Achilles'29 speelt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wel eens in Jong zien spelen? Die komt er wel
[..]
Het is zo dramatisch gesteld ja? Denk dat t wel beetje mee valt ;-)![]()
Salaris van Bojan is gewoon te hoog, of hij moet flink willen inleveren... Maar in andere landen zal hij gewoon miljoentje of 2/3 kunnen opstrijken![]()
Ach wij spelen tenminste nog CL.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je de slechtste deelnemer van het toernooi bent is alles een poule des doods.'Wish I was old and a little sentimental'
Nee eens.. maar potentie is er in mijn ogen wel..quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je in Ajax 1 niet tegen de rechtsbacks van Telstar en Achilles'29 speelt...![]()
Dat doet hij in Jong Ajax ook niet aangezien hij een middenvelder isquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je in Ajax 1 niet tegen de rechtsbacks van Telstar en Achilles'29 speelt...![]()
Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 12 juni 2014
Verhuur en contractverlenging Mickey van der Hart
Ajax en Go Ahead Eagles hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Mickey van der Hart. De verhuur gaat per direct in en loopt tot en met 30 juni 2015. Daarnaast heeft Ajax met de doelman een mondeling akkoord bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2015. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2014 en loopt tot en met 30 juni 2016.
Van der Hart werd op 13 juni 1994 geboren in Amstelveen. De keeper maakte op 29 oktober 2013 zijn debuut in het eerste elftal in de Bekerwedstrijd Ajax – ASWH (4-1). Tot nu toe speelde hij één officiële wedstrijd in het eerste elftal van Ajax.
Marc Overmars, directeur voetbalzaken: “Mickey van der Hart is een talentvolle keeper met een professionele instelling. We hebben vertrouwen in hem en daarom hebben we zijn contract met een jaar verlengd. Mickey is de keeper van Jong Oranje en voor zijn ontwikkeling is het belangrijk dat hij speelminuten gaat maken in de Eredivisie.”Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij had op dit niveau moeten uitblinken dus heeft echt gefaald, wel jammer want het moet er in zitten, maar heeft het blijkbaar toch wat te licht opgevatquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:51 schreef Fargo het volgende:
Mooi manquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:01 schreef Silenus het volgende:
Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 12 juni 2014
Verhuur en contractverlenging Mickey van der Hart
Ajax en Go Ahead Eagles hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Mickey van der Hart. De verhuur gaat per direct in en loopt tot en met 30 juni 2015. Daarnaast heeft Ajax met de doelman een mondeling akkoord bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2015. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat in op 1 juli 2014 en loopt tot en met 30 juni 2016.
Van der Hart werd op 13 juni 1994 geboren in Amstelveen. De keeper maakte op 29 oktober 2013 zijn debuut in het eerste elftal in de Bekerwedstrijd Ajax – ASWH (4-1). Tot nu toe speelde hij één officiële wedstrijd in het eerste elftal van Ajax.
Marc Overmars, directeur voetbalzaken: “Mickey van der Hart is een talentvolle keeper met een professionele instelling. We hebben vertrouwen in hem en daarom hebben we zijn contract met een jaar verlengd. Mickey is de keeper van Jong Oranje en voor zijn ontwikkeling is het belangrijk dat hij speelminuten gaat maken in de Eredivisie.”![]()
En hij zelf waarschijnlijk ook niet, zie hem niet tig inleveren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom zou Ajax dat willen?![]()
Als hij slim is dan blijft hij lekker in spanje en gaat hij bij Getafe of Zaragoza voetballen misschien komt er dan nog wat van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hij zelf waarschijnlijk ook niet, zie hem niet tig inleveren.![]()
Denk niet dat hij graag op het tweede niveau van Spanje wil voetballenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij slim is dan blijft hij lekker in spanje en gaat hij bij Getafe of Zaragoza voetballen misschien komt er dan nog wat van.![]()
Als hij al te kort komt in de Serie A en Eredivisie dan is dat toch wel een beetje zijn niveau. Of hij dat graag wil of niet. Maar er zal wel weer een andere club in trappenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk niet dat hij graag op het tweede niveau van Spanje wil voetballen![]()
![]()
Hij komt niet te kort, maar zo denk jij erover.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij al te kort komt in de Serie A en Eredivisie dan is dat toch wel een beetje zijn niveau. Of hij dat graag wil of niet. Maar er zal wel weer een andere club in trappen![]()
Getafe zit nog in PD, anders maar Almeria of Granada..quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk niet dat hij graag op het tweede niveau van Spanje wil voetballen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: