begravenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
IS DAt die flim waarin ze hem begraaf?
in de park togquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja bdank waar ze begraven die man in de graf
Ah nice, heb geen eten hier.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje, maar nu ff pizza uit de oven halen
En Mono is thuis
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bekquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah nice, heb geen eten hier.
Beetje op bed zitten en klassieke muziek luisteren. Appelsap is inmiddels op, rip.
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo naar als je op bed ligt en je drinken op is. Ik krijg alleen door die gedachte dan al een droge bek
hij was lekkahquote:
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan gewoon naar beneden lopen, maar ja, opstaan.
Al deze struggles.
Vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo herkenbaarAltijd goed voorbereid zijn door een nieuw pak drinken neer te zetten als de vorige bijna op is
quote:
Deze hik is eckte niet grappig, het gaat maar niet weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
Nu maar eens een nacht doorhalen in de waarschijnlijk nutteloze poging m'n ritme te herstellen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |