Sowieso Stannis, beter blijft hij voor altijd uit zichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Stannis, beter komt hij volgende aflevering weer tevoorschijn.
Hater, Stannis heeft het volk ook niet achter zich, alleen de houses die ooit fealty hebben gezworen toen Robbert ten strijde trok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo denken mensen over Lannisters:
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Zhenar het volgende:
OK, even een vraagje aan de mensen die dit seizoen (veel) zwakker vinden dan eerdere seizoenen en vinden dat er te weinig gebeurt: wat maakte die eerdere seizoenen dan zo sterk? Want volgens mij valt het ieder seizoen best mee met de 'grote gebeurtenissen'/snelle verhaalontwikkelingen en is dat ook niet waarom je de serie kijkt. Toch?
Niet dat het geen valide mening is hoor, alleen ik ben wel benieuwd naar wat er dan nu opeens zo langzaam verloopt. Dit seizoen zijn de powershifts echt crazy: in King's Landing wordt Joffrey vervangen door Tommen, wat een heel andere dynamiek geeft; in the Vale weet Littlefinger (en Sansa?) opeens snel aan invloed te winnen door zich van Lysa te ontdoen; in Essos is Dany aan het regeren geslagen (niet dat dat heel boeiend is, maar toch wel interessanter dan haar gekut in Qarth in s2); bij the Wall is the Night's Watch inmiddels gedecimeerd... Maar misschien dat die verschuivingen in machtsverhoudingen meer zijn wat ik zelf interessant vindt en dat anderen dat juist minder boeiend vinden.
S4 is top, S2 was een grote baggerzooi.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Zhenar het volgende:
OK, even een vraagje aan de mensen die dit seizoen (veel) zwakker vinden dan eerdere seizoenen en vinden dat er te weinig gebeurt: wat maakte die eerdere seizoenen dan zo sterk? Want volgens mij valt het ieder seizoen best mee met de 'grote gebeurtenissen'/snelle verhaalontwikkelingen en is dat ook niet waarom je de serie kijkt. Toch?
Niet dat het geen valide mening is hoor, alleen ik ben wel benieuwd naar wat er dan nu opeens zo langzaam verloopt. Dit seizoen zijn de powershifts echt crazy: in King's Landing wordt Joffrey vervangen door Tommen, wat een heel andere dynamiek geeft; in the Vale weet Littlefinger (en Sansa?) opeens snel aan invloed te winnen door zich van Lysa te ontdoen; in Essos is Dany aan het regeren geslagen (niet dat dat heel boeiend is, maar toch wel interessanter dan haar gekut in Qarth in s2); bij the Wall is the Night's Watch inmiddels gedecimeerd... Maar misschien dat die verschuivingen in machtsverhoudingen meer zijn wat ik zelf interessant vindt en dat anderen dat juist minder boeiend vinden.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hater, Stannis heeft het volk ook niet achter zich, alleen de houses die ooit fealty hebben gezworen toen Robbert ten strijde trok.
Ik vond Littlefinger die Lysa vermoorde het hoogtepunt. Geweldig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik deel jouw visie volledig, dus kan geen antwoord op je vragen gevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Eindelijk iemand die ook uitspreekt S2 als het meest slechte seizoen (tot nu toe) te zien, amenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
S4 is top, S2 was een grote baggerzooi.
De starks leken als enige echt begaan met het volk. Hoezee team stark!quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zullen zien.
Lang leve Stannis, de enige ware koning.
Wie dan? Sansa, het poppetje van Littlefinger?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De starks leken als enige echt begaan met het volk. Hoezee team stark!
Ned, bran... ja bran voordat die reek langskwamquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie dan? Sansa, het poppetje van Littlefinger?
Jon? Verbannen naar het noorden?
Arya, jonge wildebras die alleen maar wil moorden?
Bran, de kreupele beestenmagiër?
Hodor, de hodor?
#TeamStarkquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie dan? Sansa, het poppetje van Littlefinger?
Jon? Verbannen naar het noorden?
Arya, jonge wildebras die alleen maar wil moorden?
Bran, de kreupele beestenmagiër?
Hodor, de hodor?
Mwah, ik heb het inmiddels niet meer zo helder voor de geest, maar ik weet nog dat ik het -iig relatief gezien- gewoon saai vond. Datgene wat het hoogtepunt van het seizoen moest voorstellen, de BW battle, vond ik ook niet zo fantastisch... Mensen komen vaak als klacht met "rekken" en/of "filler(s)"... nou ja, dat gevoel/idee had ik dus vooral in S2.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Khaleesi het volgende:
Ik snap die haat op seizoen 2 dan weer helemaal niet, kan iemand dat uitleggen?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
S4 is top, S2 was een grote baggerzooi.
Seizoen 1 (met stip!)> Seizoen 4> Seizoen 3>Seizoen 2. Al ontlopen seizoen 3 en 4 elkaar echt niet veel en we hebben natuurlijk nog een laatste aflevering te gaan. Vond de Red Wedding echt wel heel heftigquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Norrage het volgende:
Seizoen 4 is het echte koning-seizoen hoor. Gebeurt echt de ene mooie actie na de andere. In het boek is ook bij verre het beste gedeelte van de hele boekenreeks, samen met boek/seizoen 1. Seizoen 2/3 vind ik beiden tamelijk matig.
Tyrion was voor mij het enige echte pluspunt in dat seizoen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef DragonFodder het volgende:
s2 had met name last van een 5 frontenoorlog die vanwege budgetbeperkingen eigenlijk maar nauwelijks in beeld gebracht kon worden. Maar daar stond weer lekker veer Kings Landing gekonkel tegenover. S2 was het seizoen waaraan Tyrion imho zijn populariteit te danken heeft.
Ik vond wel dat ze de karakters slecht hadden geïntroduceerd in seizoen 1, ik snapte geen reet van wie wie nou is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Seizoen 1 (met stip!)> Seizoen 4> Seizoen 3>Seizoen 2.
Meer mensen over gehoord, maar daar had ik zelf niet zo veel last van eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ze de karakters slecht hadden geïntroduceerd in seizoen 1, ik snapte geen reet van wie wie nou is.
Itt tot velen hier vond ik de Missandei/Grey worm-scène juist heel mooi, maar voor de rest ben ik het wel helemaal met je eens wat Dany betreft. Die verhaallijn komt dit seizoen (voor de rest) echt enorm slecht uit de verf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ga me niet uitlaten over wat nu het beste seizoen was, want dat overzicht over de seizoenen als geheel heb ik helemaal niet.
Wat ik wel durf te beweren is dat dit het slechtste en meest teleurstellende Dany seizoen thus far is. S2 mag niet in de schaduw staan van dit seizoen qua lameheid. De trailers beloofden zo veel spannende Dany momenten maar als je ziet hoe ze uitpakten in de serie, dan kan je niet anders dan teleurgesteld zijn.
Trailer: Schreeuwende Dany lanceert katapulten richting Meereen, yes veldslag!!!
Wat bleek het te zijn: Tonnen met kettingen erin () Totaal geen veldslag...
Trailer: Daario neemt het op tegen de champion van Meereen
Wat bleek: Totale deceptie, duel afgerond in minder dan 1 minuut o.i.d.
Trailer: Slaven die de handelaren terug gingen pakken
Resultaat: 1 handelaar op film gedood, weer een hele korte onbevredigende scene.
Trailer: Draak die boven een stad vliegt (woejo dit wordt goed!)
Resultaat: Was een visioen, geen realiteit
Trailer: Drogon die een mens lijkt op te gaan eten.
Resultaat: Niks geen mensen opgegeten, enkel een geit o.i.d. Weer met een sisser afgelopen dus.
Allemaal gebeurtenissen die geweldig hadden kunnen zijn, maar heel kort afgeraffeld werden. Eigenlijk heeft Dany weinig anders gedaan dan op een stoel zitten en over balkons heen kijken. Wellicht is er nog meer gebeurd wat ik vergeten ben maar dat zegt dan wss ook weer genoeg.
Gooi er nog die totaal overbodige Missandei/Grey Worm scenes bij op en je hebt een snorefest van jewelste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |