Op de laatste regel na (haar dood deed me niet zo veel, maar ik juich er ook niet omquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs voor die mensen was er genoeg te zien, er zijn weer nieuwe kanten belicht bij de personages waardoor het weer een stuk interessanter werd vind ik.
En Ygritte dood is sowieso +10.
Ik vond het een vette aflevering... Van een LOTR-film. Heb er van genoten hoor. Heel veel op het puntje van mijn stoel gezeten, maar het voelde als stijlbreuk vergeleken met de rest van GoT.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Forbry het volgende:
Conclusie: deze ep roept erg gemengde reacties op. Misschien ook logisch met de focus op maar één locatie/verhaallijn?
In lijn met wat Devilswhore en IsaacCuenca net schrijven dus!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb niks met the wall, maar deze aflevering heeft dat juist een beetje veranderd
Ging het tijdens de BW battle eigenlijk ook niet alleen daarover (heb echt geen idee meer, maar volgens mij schreef iemand dat laatst)?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vond het een vette aflevering... Van een LOTR-film. Heb er van genoten hoor. Heel veel op het puntje van mijn stoel gezeten, maar het voelde als stijlbreuk vergeleken met de rest van GoT.
Wat een onzin. De schrijfstijl is in alle delen gelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, het eerste boek was top, ik heb nergens gezegd dat het bagger was, daarna gaat het wel snel bergafwaards ja
Geen liefde, maar ik vond haar wel wat hebben. Schattig accent. Ambivalente gevoelens voor Jon. Een blik in het Wildling camp dat niet bevooroordeeld negatief is. Een aardige spiegel tegenover mensen als Tormund en Styr.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap de liefde voor Ygritte niet. Leg eens uit?
Seizoen 3 en 4 schijnen over boek 3 te gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
bij welk boek zit de serie momenteel eigenlijk? boek 4 of loopt dat niet op die manier synchroon?
O ja, my bad, Maar nog steeds vond ik het een stomme afleveringquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat bos moest branden omdat Mance eerder in de serie had gezegd dat hij het grootste vuur zou aansteken wat de wereld ooit gezien had. Tevens teken voor de groep achter de muur om aan te vallen.
hummena hummenaquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
Al met al vond ik Ygritte eigenlijk ook wel goed gespeeld en een leuk karakter.
De tot vervelens toe terugkerende "you know nothing" gag was tenenkrommend, maar als we reeel zijn, zo iets kleins mag toch niet een heel character voor je verpesten.
Dus jammer dat we Rose Leslie niet meer terug gaan zien in GoT, ik hoop ook dat ze zelf niet in de vergetelheid raakt maar snel weer ergens opduikt.
[ afbeelding ]
Lijkt goffer wel een bidprentje zo...
Ik vond haar ook wel wat hebben. Sowieso, op dat accent was ik echt verliefd en dat plagerige van haar vond ik ook wel leuk, al was dat soms juist ook wel weer een beetje irritant. Vérder ook wel wat jij schrijft eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen liefde, maar ik vond haar wel wat hebben. Schattig accent. Ambivalente gevoelens voor Jon. Een blik in het Wildling camp dat niet bevooroordeeld negatief is. Een aardige spiegel tegenover mensen als Tormund en Styr.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef Khaleesi het volgende:
Deze is mooier als afsluiter.
Nou niet huilen Khaleesi...
[ afbeelding ]
quote:
Dat was ik ja. Ik ga niks lezen want spoilersquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
TV: Game of Thrones: The Watchers on the Wall
Weet iemand nog wie opperde dat Mance wellicht helemaal niet van Jons verraad afweet? Ik wil die user de juiste props geven in het stuk, maar ik kan niet goed terugvinden wie het hier postte.
het artikel gaat alleen over de serie, dus als je daar bij bent, heb je niets te vrezen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik ja. Ik ga niks lezen want spoilers
Het accent was een pluspunt, maar verder ben ik het niet met je eens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen liefde, maar ik vond haar wel wat hebben. Schattig accent. Ambivalente gevoelens voor Jon. Een blik in het Wildling camp dat niet bevooroordeeld negatief is. Een aardige spiegel tegenover mensen als Tormund en Styr.
Dat kan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het accent was een pluspunt, maar verder ben ik het niet met je eens.
Ooow op die manierquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het artikel gaat alleen over de serie, dus als je daar bij bent, heb je niets te vrezen.
Een eckte Baretheonliefhebber, kom haten tegen mijn Lannisterleger kereltje!quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan.
Verder slechts liefde voor Stannis en de Onion Knight.
Stannis de Mannis
Tywin heeft geen geld, ruzie in zijn huishouden vol met slangen en heeft het volk niet achter zich.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een eckte Baretheonliefhebber, kom haten tegen mijn Lannisterleger kereltje!
Sowieso Stannis, beter komt hij volgende aflevering weer tevoorschijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan.
Verder slechts liefde voor Stannis en de Onion Knight.
Stannis de Mannis
Correctie, hij zit daar vanwege Tommen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tywin heeft geen geld, ruzie in zijn huishouden vol met slangen en heeft het volk niet achter zich.
Enige reden dat hij zit waar hij zit, is Tyrell.
De volgende veldslag winnen we.
Ik kan niet tot April wachten op hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso Stannis, beter komt hij volgende aflevering weer tevoorschijn.
Zo denken mensen over Lannisters:quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Correctie, hij zit daar vanwege Tommen.
Het volk weet niet dat hij ervoor gezorgd heeft dat de oorlog stopte.
Alhoewel de Tyrells te vertrouwen zijn heeft hij op dit moment wel sterke bondgenoten, denk niet dat de Tyrells nog een 2e agenda hebben draaien.
Ha, haquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo denken mensen over Lannisters:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |