Nee, het is duidelijk geen couveuse.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is evenmin een couveuse....
En gezien de gordijnen op de achtergrond lijkt het erop dat ze gewoon bij moeder op de kraamkamer is.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Waar GAAT het nou over zeg![]()
Echt... helemaal analyseren van de foto's om ze misschien wel op een nieuw leugentje te betrappen?
Zo werkt dat in SHOquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Echt... helemaal analyseren van de foto's om ze misschien wel op een nieuw leugentje te betrappen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Die blik van dat kind: THE HORROR!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 11:28:40Voor de eerste keer in bad http://t.co/VfaRlQq54b reageer retweet
volgens mij hebben ze dat kind gewoon even geleend van de buren om de indruk te wekken dat ze zelf een kind hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:47 schreef Derriedouche het volgende:
Ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo'n raar koppel. Ja, ze zijn wel raar en dat leeftijdsverschil en dan een kind van hem nemen
maar soort zoekt soort dus ik vind ze best goed bij elkaar passen en virginnnnnnn kan makkelijk door voor iemand van rond de 40 dus tja, wat zij willen, alleen weet niet of het kind er blij mee zal zijn maar goed die weet niet anders.
Nou, 't is overduidelijk een kleine Rens andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat kind gewoon even geleend van de buren om de indruk te wekken dat ze zelf een kind hebben.
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
van mij uit eigenlijk niet. Gewoon interesse en verbazing over hoe het er in andere ziekenhuis aan toe gaat met te vroeg geboren kinderen.
ze zeggen dat alle pasgeboren kinderen op hun vader lijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, 't is overduidelijk een kleine Rens anders
Dat zou dan betekenen dat het kind van de buren ook van PJR isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zeggen dat alle pasgeboren kinderen op hun vader lijken.
je weet maar nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat het kind van de buren ook van PJR isIk moet ineens denken aan de Bassie-reclame
Ze heeft ook zo'n gehaakte couveuse-knuffel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het toch wel alsof ze in een speciaal bedje ligt.
[ afbeelding ]
Ik vind het een schatje, maar ze lijkt wel heeeeeeel erg veel op dr vader.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit nou een mooi kind ja?
Ik vind het een lillek ding.
Maar dat was niet de dag na z'n geboorte toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef simmu het volgende:
even nog terugkomen op couveuse of niet hoor![]()
want ravi lag met termijn van 34 weken al wel in een bedje en mocht in bad. met 36 weken mocht hij in principe mee naar huis. dus het kan allemaal wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |