Ah. Het kwartje valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:00 schreef Untermenschlich het volgende:
Er is maar 1 iemand op heel dit forum die het echt lijkt in te zien en dat is Summers.
(ik ben de eerste om toe te geven dat ik me idioot tegenover haar heb gedragen)
Nee echt. Zij is heel wijs.quote:
Ben je al eens in Disneyland geweest? Heb je toen ook kritiek geuit tegenover Goofy en Donald omdat ze zich totaal onmenselijk gingen kleden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:51 schreef Untermenschlich het volgende:
Dit is toch geen mens meer? Waarom word dit continue gepromoot?
[ afbeelding ]
Tja. Als je het nu nog niet ziet..
[ afbeelding ]
Totaal het spoor bijster
[ afbeelding ]
Vreselijk stompzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben je al eens in Disneyland geweest? Heb je toen ook kritiek geuit tegenover Goofy en Donald omdat ze zich totaal onmenselijk gingen kleden?
Ik probeer het begrijpelijk voor je te houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Vreselijk stompzinnige vergelijking.
Wat doe je nou toch vreselijk dom dan? Geen invloed op de rest van de wereld? Juist wel!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik probeer het begrijpelijk voor je te houden.
Waarom schiet je zo uit je panty over wat mensen die zich duidelijk verkleden? Wat maakt dat zo erg? Waarom heeft het zoveel invloed op jou en niet op de rest van de wereld?
Zegt de man die gaat huilen als iemand zich verkleed zoals in Star Trekquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Wat doe je nou toch vreselijk dom dan?
Maar vooral op jou. Waarom ben jij zo gevoelig voor hollywood?quote:Geen invloed op de rest van de wereld? Juist wel!
Niet overgevoelig -edit ok ik schiet weer uit. Slechts bewust. Ik vermoed dat jij degene bent die graag naar Hollywood films kijkt. Ik verspil mijn tijd daar niet mee hoor. Ik kijk alleen als er wat te leren valt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Zegt de man die gaat huilen als iemand zich verkleed zoals in Star Trek
[..]
Maar vooral op jou. Waarom ben jij zo gevoelig voor hollywood?
Hoe vaak blijf je het proberen? -weg,quote:
Ik stel je een simpele vraag, jij reageert meteen agressief. Ben je door de duivel bezeten of zo?quote:
Vast jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel je een simpele vraag, jij reageert meteen agressief. Ben je door de duivel bezeten of zo?
Overgevoelig is de juiste benaming inderdaad. Wat trekt jou zo aan? Waarom maak je je zo druk om hoe mensen zich kleden (voor iets wat duidelijk een fotoshoot is)? Moeten ze zich allemaal zoals jou gedragen om je goedkeurig te krijgen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Niet overgevoelig dom figuur. Slechts bewust.
Meestal niet want het gros is rommel. Toch komt er zo nu en dan wel wat vermakelijks uit. De laatste 5 jaar is er echter weinig memorabels uit die hoek gekomen, voor zover ik me kan herinneren.quote:Ik vermoed dat jij degene bent die graag naar Hollywood films kijkt.
Maar wel aan de dresscode van wat een paar nobodys in Amerika dragen, blijkbaar.quote:Ik verspil mijn tijd daar niet mee hoor.
Echt ik ben wel klaar met jou. -edit-quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Overgevoelig is de juiste benaming inderdaad. Wat trekt jou zo aan? Waarom maak je je zo druk om hoe mensen zich kleden (voor iets wat duidelijk een fotoshoot is)? Moeten ze zich allemaal zoals jou gedragen om je goedkeurig te krijgen?
[..]
Meestal niet want het gros is rommel. Toch komt er zo nu en dan wel wat vermakelijks uit. De laatste 5 jaar is er echter weinig memorabels uit die hoek gekomen, voor zover ik me kan herinneren.
[..]
Maar wel aan de dresscode van wat een paar nobodys in Amerika dragen, blijkbaar.
Lees je ook op Want To Know?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Untermenschlich het volgende:
Ok. Het enige wat ik kan zeggen is lees die site Vigilantcitizen goed door, want die gast heeft het echt totaal begrepen.
Dat is jouw mening. En dat geeft niks. maar als je een onderwerp aansnijdt moet je ook accepteren dat er mensen zijn met een andere mening.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Untermenschlich het volgende:
Ok. Het enige wat ik kan zeggen is lees die site Vigilantcitizen goed door, want die gast heeft het echt totaal begrepen.
Tuurlijk heb ik geen zin n een discussie met jou. Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef ems. het volgende:
Als je geen zin hebt in discussie kan je je het best aansluiten bij de jaknikkers op dergelijke sites inderdaad.
Ehm... om de mening van anderen te horen? Of boeit die je niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik geen zin n een discussie met jou. Waarom zou ik?
Is goed heurrrquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:51 schreef ems. het volgende:
Je doet me aan mezelf denken toen ik 14 was en net de eerste verhaaltjes over 9/11 conspiracy hoordeSucces nog met boos zijn op alles wat anders denkt dan jezelf.
haha niet echt meer. Ja misschien die van Summers ofzo. Maar de rest hier, nee helaas.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ehm... om de mening van anderen te horen? Of boeit die je niet?
Dan hoop ik voor jou dat Summers mee komt posten .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:58 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Is goed heurrr
[..]
haha niet echt meer. Ja misschien die van Summers ofzo. Maar de rest hier, nee helaas.
Kan ik niet uitleggen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat Summers mee komt posten .
Maar hoe is die omslag van jou tot stand gekomen? Want ik begrijp dat je eerst heel anders tegen deze dingen aankeek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |