Simpel werd moeilijk, moeilijk werd lang, en nu krijgen andere dingen voorrangquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ga je dan in elk geval even je simpele verhaal doen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
het WK is nu ff belangrijk en ook mijn Peruproject.
Maar hoe gaat dat iets bewijzen over de echtheid van de landingen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik wil met de data die pre-Apollo is verzameld kijken of het mogelijk is de gesteentemonsters te voorspellen, met grote foutenmarges en onzekerheden. Dat zal allemaal na de teaser zijn.
Maar deze week een teaser, zeker weten.
Gezien de geschiedenis van Mata verwacht ik er niks van maar wel leuk om te volgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel werd moeilijk, moeilijk werd lang, en nu krijgen andere dingen voorrang
[..]
Helemaal niet mooi. Teaser dit, teaser dat. Alsof we in de kleuterklas zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat iets bewijzen over de echtheid van de landingen?
Oh mooi! Ben benieuwd.
Scholar geeft anders best wat hits op zoektermen als "Lunar basin modelling". Weet je het heel zeker dat niemand dat ooit eerder gedaan heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. De onmogelijkheden zijn simpel, deze week zal je er al 2 in de teaser vinden.
Het geologisch onderzoek is omslachtig:
- het modelleren van de Maan met een bekkenmodel is -voor zover ik weet- nog nooit gedaan
- de hoeveelheid data is schier eindeloos; hoop leeswerk
- de omstandigheden op de Maan zijn natuurlijk anders dan op Aarde. Hoe anders, dat is ook analyse van literatuur
[..]
Nee, ik wil met de data die pre-Apollo is verzameld kijken of het mogelijk is de gesteentemonsters te voorspellen, met grote foutenmarges en onzekerheden. Dat zal allemaal na de teaser zijn.
[..]
Ik wil er per se niet beroemd mee worden. Het is niet mijn doel. Wat het wel is, is mijn eigen kennis gebruiken en de fysische onmogelijkheden aantonen.
Vanaf juli werk ik 2 dagen per week dus heb ik meer tijd. Na de teaser zal het dus wel even duren voordat ik resultaten heb, al ga ik Apollo 15 dan eerst publiceren en daarna pas de andere sites modelleren.
Interesse is het probleem niet (ik heb al veul teveel werktijd besteed aan de moon hoax), tijd in principe ook niet (veel % tijd gaat in die Maan zitten), het WK is nu ff belangrijk en ook mijn Peruproject.
Maar deze week een teaser, zeker weten.
Ook voor Lunar AND basin AND modeling? Ik heb via 5 verschillende kanalen gezocht en er is bar weinig te vinden. Wel wat nuttige pdfjes gevonden, maar geen "lunar basin modeling" study.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Scholar geeft anders best wat hits op zoektermen als "Lunar basin modelling". Weet je het heel zeker dat niemand dat ooit eerder gedaan heeft?
Jep, zag meerdere papers voorbij komen die dingen deden als estimate parameter xyz to enable modeling of lunar basins. Zal morgen nog even kijken of ik die link kan vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook voor Lunar AND basin AND modeling? Ik heb via 5 verschillende kanalen gezocht en er is bar weinig te vinden. Wel wat nuttige pdfjes gevonden, maar geen "lunar basin modeling" study.
Top, zou mooi zijn, ben benieuwd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, zag meerdere papers voorbij komen die dingen deden als estimate parameter xyz to enable modeling of lunar basins. Zal morgen nog even kijken of ik die link kan vinden.
Die oa jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Molurus het volgende:
Wellicht ook interessant:
Numerical modeling of the formation and structure of the Orientale impact basin
Overigens vraag ik me af hoeveel dat dan zou zeggen over de aard van samples maanstenen.
Jep, dank je, die ben ik tegengekomen maar kon die niet downloaden (heb geen toegang tot alle journals). Als jij eraan kan komen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Molurus het volgende:
Wellicht ook interessant:
Numerical modeling of the formation and structure of the Orientale impact basin
Overigens vraag ik me af hoeveel dat dan zou zeggen over de aard van samples maanstenen.
Hysterisch schreeuwen is echter wel het eerste wat in me opkomt als ik dat zie. Heel veelopgeblazen blablablabla en eigenlijk geen inhoud. Als dit de voorbode is voor je maanverhaal komen de verwachtingen wederom geheel uit...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Geachte toehoorders,
het plan was vanavond keihard te gaan Manen, maar ik gaf toch de voorrang aan de mooiste wedstrijd die ik van mijn leven gezien heb en die toch ook een weinig aandacht verdient.
Als je dit soort posts ziet, kun je je een beetje indenken hoe ik die Maan wil aanpakken en niet als een of andere mongool die maar wat schreeuwt.
Je staat op het punt een Nobelprijs in de wacht te slepen, maar je gaat toch liever voetbal kijken. Ik vind je bescheidenheid bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Geachte toehoorders,
het plan was vanavond keihard te gaan Manen, maar ik gaf toch de voorrang aan de mooiste wedstrijd die ik van mijn leven gezien heb en die toch ook een weinig aandacht verdient.
Als je dit soort posts ziet, kun je je een beetje indenken hoe ik die Maan wil aanpakken en niet als een of andere mongool die maar wat schreeuwt. Presentatie, inhoud en referenties.
Zoals gezegd daarvan een teaser eind deze week. Daarna zal er een pauze komen omdat ik me volledig op mijn klanten (en ernaast het WK) moet richten, hoe leuk ik Apollo ook vind en daar graag al mijn tijd aan zou besteden.
Vandaag weer een stuk of 60 publicaties gedownload en begin een aardig archiefje aan te leggen. Dat betekent dus ook veel leeswerk, maar goed, het verhaal wordt daarmee wel goed ondersteund, en dat is mijn bedoeling.
Als je twijfelt aan mijn intenties, werklust, presentatie en ordelijkheid, bekijk mijn OP's.
Als je werkelijk denkt dat ik hier een -iets te- stoere claim ga doen over "de grootste prestatie van de mensheid ooit" en dan met een of ander flutdingetje (de hooggeleerde journalisten hier schijnen dat te denken) of een simpel koppie-peestje (een geschiedenisleraar/inkoper bij een grote firma(?) denkt dat in mijn intenties en posthistory te zien) ga komen om mijn -helaas- stellige overtuiging van onmogelijkheid te ondersteunen, dan vrees ik echt dat de zolderkamerrot teveel aangevreten heeft en ik zelfs met 14 Ph D.'s nog een "joah, doa's toch aalemoal gelul" te horen zou krijgen.
Ik neem aan dat FOK! volwassener is dan dat.
Goeie nacht allen.
Nobelprijs? Liever niet zeg. In hetzelfde rijtje als Al Gore en de EU, dat doe je me niet aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je staat op het punt een Nobelprijs in de wacht te slepen, maar je gaat toch liever voetbal kijken. Ik vind je bescheidenheid bewonderenswaardig
Laat die LSD nou es liggen Koos en concentreer je eens op de fysica.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Matador, doe verder geen moeite. Ik heb hier het ultieme bewijs dat de maanlandingen gefaked zijn.
[ afbeelding ]
Geen ene reet, behalve dat we er schijnbaar zijn geland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat die LSD nou es liggen Koos en concentreer je eens op de fysica.
Wat weet je eigenlijk van onze Maan?
En dat vind je zelf wel een goede basis om zometeen de discussie aan te gaan?quote:
Duurt het dan nog een maandje extra?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In dat geval zal ik de introductie wat uit moeten breiden, want het was eigenlijk niet voor tokkies bedoeld.
Inhoudelijk bemoei ik mij ook verder niet met de discussie. Dat laat ik over aan users die meer kaas hebben gegeten van de materie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat vind je zelf wel een goede basis om zometeen de discussie aan te gaan?
In dat geval zal ik de introductie wat uit moeten breiden, want het was eigenlijk niet voor tokkies bedoeld.
Luister, als ik iets voor onnozelen moet voorbereiden, kost het meer werk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duurt het dan nog een maandje extra?
Als dit jaar het verhaal komt zou het al heel wat zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duurt het dan nog een maandje extra?
En in al die foto's en video's die je hebt bestudeerd, is je niets opgevallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inhoudelijk bemoei ik mij ook verder niet met de discussie. Dat laat ik over aan users die meer kaas hebben gegeten van de materie.
Ik ben stukjesschrijver. Ik zal vooral vragen stellen over dingen die mij opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |