abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 19:32:45 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141164756
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ga je dan in elk geval even je simpele verhaal doen?
Simpel werd moeilijk, moeilijk werd lang, en nu krijgen andere dingen voorrang :')

quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef El_Matador het volgende:
het WK is nu ff belangrijk en ook mijn Peruproject.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 juni 2014 @ 19:33:08 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141164782
Gewoon heel hard lachen om die interessantdoenerij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_141165359
quote:

Nee, ik wil met de data die pre-Apollo is verzameld kijken of het mogelijk is de gesteentemonsters te voorspellen, met grote foutenmarges en onzekerheden. Dat zal allemaal na de teaser zijn.

Maar deze week een teaser, zeker weten. :)
Maar hoe gaat dat iets bewijzen over de echtheid van de landingen?

Oh mooi! Ben benieuwd.
pi_141165469
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Simpel werd moeilijk, moeilijk werd lang, en nu krijgen andere dingen voorrang :')

[..]

Gezien de geschiedenis van Mata verwacht ik er niks van maar wel leuk om te volgen.
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 19:50:55 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_141166109
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar hoe gaat dat iets bewijzen over de echtheid van de landingen?

Oh mooi! Ben benieuwd.
Helemaal niet mooi. Teaser dit, teaser dat. Alsof we in de kleuterklas zitten.
Kom gewoon met een artikel en stel het niet uit tot sint juttemis.
  maandag 16 juni 2014 @ 20:35:53 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141169152
quote:

[..]

Nee. De onmogelijkheden zijn simpel, deze week zal je er al 2 in de teaser vinden.

Het geologisch onderzoek is omslachtig:
- het modelleren van de Maan met een bekkenmodel is -voor zover ik weet- nog nooit gedaan
- de hoeveelheid data is schier eindeloos; hoop leeswerk
- de omstandigheden op de Maan zijn natuurlijk anders dan op Aarde. Hoe anders, dat is ook analyse van literatuur

[..]

Nee, ik wil met de data die pre-Apollo is verzameld kijken of het mogelijk is de gesteentemonsters te voorspellen, met grote foutenmarges en onzekerheden. Dat zal allemaal na de teaser zijn.

[..]

Ik wil er per se niet beroemd mee worden. Het is niet mijn doel. Wat het wel is, is mijn eigen kennis gebruiken en de fysische onmogelijkheden aantonen.

Vanaf juli werk ik 2 dagen per week dus heb ik meer tijd. Na de teaser zal het dus wel even duren voordat ik resultaten heb, al ga ik Apollo 15 dan eerst publiceren en daarna pas de andere sites modelleren.

Interesse is het probleem niet (ik heb al veul teveel werktijd besteed aan de moon hoax), tijd in principe ook niet (veel % tijd gaat in die Maan zitten), het WK is nu ff belangrijk en ook mijn Peruproject.

Maar deze week een teaser, zeker weten. :)
Scholar geeft anders best wat hits op zoektermen als "Lunar basin modelling". Weet je het heel zeker dat niemand dat ooit eerder gedaan heeft?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_141181400
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Scholar geeft anders best wat hits op zoektermen als "Lunar basin modelling". Weet je het heel zeker dat niemand dat ooit eerder gedaan heeft?
Ook voor Lunar AND basin AND modeling? Ik heb via 5 verschillende kanalen gezocht en er is bar weinig te vinden. Wel wat nuttige pdfjes gevonden, maar geen "lunar basin modeling" study.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 juni 2014 @ 23:20:11 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141181687
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook voor Lunar AND basin AND modeling? Ik heb via 5 verschillende kanalen gezocht en er is bar weinig te vinden. Wel wat nuttige pdfjes gevonden, maar geen "lunar basin modeling" study.
Jep, zag meerdere papers voorbij komen die dingen deden als estimate parameter xyz to enable modeling of lunar basins. Zal morgen nog even kijken of ik die link kan vinden.
Onikaan ni ov dovah
pi_141181826
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jep, zag meerdere papers voorbij komen die dingen deden als estimate parameter xyz to enable modeling of lunar basins. Zal morgen nog even kijken of ik die link kan vinden.
Top, zou mooi zijn, ben benieuwd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 16 juni 2014 @ 23:23:08 #210
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141181876
Wellicht ook interessant:

Numerical modeling of the formation and structure of the Orientale impact basin

Overigens vraag ik me af hoeveel dat dan zou zeggen over de aard van samples maanstenen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 16 juni 2014 @ 23:39:02 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141182756
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Molurus het volgende:

Overigens vraag ik me af hoeveel dat dan zou zeggen over de aard van samples maanstenen.
Die oa ja :)
Onikaan ni ov dovah
pi_141189173
Geachte toehoorders,

het plan was vanavond keihard te gaan Manen, maar ik gaf toch de voorrang aan de mooiste wedstrijd die ik van mijn leven gezien heb en die toch ook een weinig aandacht verdient.

Als je dit soort posts ziet, kun je je een beetje indenken hoe ik die Maan wil aanpakken en niet als een of andere mongool die maar wat schreeuwt. Presentatie, inhoud en referenties.

Zoals gezegd daarvan een teaser eind deze week. Daarna zal er een pauze komen omdat ik me volledig op mijn klanten (en ernaast het WK) moet richten, hoe leuk ik Apollo ook vind en daar graag al mijn tijd aan zou besteden.

Vandaag weer een stuk of 60 publicaties gedownload en begin een aardig archiefje aan te leggen. Dat betekent dus ook veel leeswerk, maar goed, het verhaal wordt daarmee wel goed ondersteund, en dat is mijn bedoeling.

Als je twijfelt aan mijn intenties, werklust, presentatie en ordelijkheid, bekijk mijn OP's.

Als je werkelijk denkt dat ik hier een -iets te- stoere claim ga doen over "de grootste prestatie van de mensheid ooit" en dan met een of ander flutdingetje (de hooggeleerde journalisten hier schijnen dat te denken) of een simpel koppie-peestje (een geschiedenisleraar/inkoper bij een grote firma(?) denkt dat in mijn intenties en posthistory te zien) ga komen om mijn -helaas- stellige overtuiging van onmogelijkheid te ondersteunen, dan vrees ik echt dat de zolderkamerrot teveel aangevreten heeft en ik zelfs met 14 Ph D.'s nog een "joah, doa's toch aalemoal gelul" te horen zou krijgen.

Ik neem aan dat FOK! volwassener is dan dat. :)

Goeie nacht allen.

pi_141189314
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Molurus het volgende:

Jep, dank je, die ben ik tegengekomen maar kon die niet downloaden (heb geen toegang tot alle journals). Als jij eraan kan komen?

Het is in feite niet anders dan aards modelleren, alleen dan met andere parameters. Die parameters zijn in meer of mindere mate bekend en wil ik testen.

De non/pre/post-Apollo kennis aan de ene kant (model) versus Apollo (calibratie-data) aan de andere kant.

pi_141189484
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Geachte toehoorders,

het plan was vanavond keihard te gaan Manen, maar ik gaf toch de voorrang aan de mooiste wedstrijd die ik van mijn leven gezien heb en die toch ook een weinig aandacht verdient.

Als je dit soort posts ziet, kun je je een beetje indenken hoe ik die Maan wil aanpakken en niet als een of andere mongool die maar wat schreeuwt.
Hysterisch schreeuwen is echter wel het eerste wat in me opkomt als ik dat zie. Heel veelopgeblazen blablablabla en eigenlijk geen inhoud. Als dit de voorbode is voor je maanverhaal komen de verwachtingen wederom geheel uit...
pi_141189646
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Geachte toehoorders,

Als je dit soort posts ziet, kun je je een beetje indenken hoe ik die Maan wil aanpakken en niet als een of andere mongool die maar wat schreeuwt. Presentatie, inhoud en referenties.

Zoals gezegd daarvan een teaser eind deze week. Daarna zal er een pauze komen omdat ik me volledig op mijn klanten (en ernaast het WK) moet richten, hoe leuk ik Apollo ook vind en daar graag al mijn tijd aan zou besteden.

Vandaag weer een stuk of 60 publicaties gedownload en begin een aardig archiefje aan te leggen. Dat betekent dus ook veel leeswerk, maar goed, het verhaal wordt daarmee wel goed ondersteund, en dat is mijn bedoeling.

Als je twijfelt aan mijn intenties, werklust, presentatie en ordelijkheid, bekijk mijn OP's.

Als je werkelijk denkt dat ik hier een -iets te- stoere claim ga doen over "de grootste prestatie van de mensheid ooit" en dan met een of ander flutdingetje (de hooggeleerde journalisten hier schijnen dat te denken) of een simpel koppie-peestje (een geschiedenisleraar/inkoper bij een grote firma(?) denkt dat in mijn intenties en posthistory te zien) ga komen om mijn -helaas- stellige overtuiging van onmogelijkheid te ondersteunen, dan vrees ik echt dat de zolderkamerrot teveel aangevreten heeft en ik zelfs met 14 Ph D.'s nog een "joah, doa's toch aalemoal gelul" te horen zou krijgen.

Ik neem aan dat FOK! volwassener is dan dat. :)

Goeie nacht allen.
Je staat op het punt een Nobelprijs in de wacht te slepen, maar je gaat toch liever voetbal kijken. Ik vind je bescheidenheid bewonderenswaardig ^O^
pi_141189789
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je staat op het punt een Nobelprijs in de wacht te slepen, maar je gaat toch liever voetbal kijken. Ik vind je bescheidenheid bewonderenswaardig ^O^
Nobelprijs? Liever niet zeg. In hetzelfde rijtje als Al Gore en de EU, dat doe je me niet aan.

Ik bewonder de aandacht en realiseer me dat het topic groter is dan gedacht. De geologische kant is onderbelicht omdat al die pro-hoaxers geen aardwetenschappers of astronomen zijn.

En ja, ik heb meerdere interesses. Sue me. :*

pi_141189833
Matador, doe verder geen moeite. Ik heb hier het ultieme bewijs dat de maanlandingen gefaked zijn.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141189863
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Matador, doe verder geen moeite. Ik heb hier het ultieme bewijs dat de maanlandingen gefaked zijn.

[ afbeelding ]
Laat die LSD nou es liggen Koos en concentreer je eens op de fysica.

Wat weet je eigenlijk van onze Maan?

pi_141189875
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laat die LSD nou es liggen Koos en concentreer je eens op de fysica.

Wat weet je eigenlijk van onze Maan?
Geen ene reet, behalve dat we er schijnbaar zijn geland.
pi_141189889
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen ene reet,
En dat vind je zelf wel een goede basis om zometeen de discussie aan te gaan?

In dat geval zal ik de introductie wat uit moeten breiden, want het was eigenlijk niet voor tokkies bedoeld. :@

pi_141189902
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In dat geval zal ik de introductie wat uit moeten breiden, want het was eigenlijk niet voor tokkies bedoeld. :@
Duurt het dan nog een maandje extra?
pi_141189914
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat vind je zelf wel een goede basis om zometeen de discussie aan te gaan?

Inhoudelijk bemoei ik mij ook verder niet met de discussie. Dat laat ik over aan users die meer kaas hebben gegeten van de materie.

Ik ben stukjesschrijver. Ik zal vooral vragen stellen over dingen die mij opvallen.
pi_141189927
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Luister, als ik iets voor onnozelen moet voorbereiden, kost het meer werk.

Laagdrempelig is geen probleem, maar een beetje achtergrondkennis over het onderwerp is vereist, dat lijkt me niet meer dan logisch.

Als mensen willen trollen kom ik wel naar KLB of ONZ.

pi_141189950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als dit jaar het verhaal komt zou het al heel wat zijn :P
pi_141189963
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inhoudelijk bemoei ik mij ook verder niet met de discussie. Dat laat ik over aan users die meer kaas hebben gegeten van de materie.

Ik ben stukjesschrijver. Ik zal vooral vragen stellen over dingen die mij opvallen.
En in al die foto's en video's die je hebt bestudeerd, is je niets opgevallen? :D

Je kent een klein stukje verhaal van de ene kant en acht dat goed genoeg en dan ga je vervolgens alles wat daar kritisch op is 'vragen bij stellen'?

Dat lijkt me niet echt een open 'battleground' (niet tussen ons, maar in jezelf).

Kritisch zijn en vragen stellen bij dingen die je opvallen is juist de hele essentie van BNW.

En daarom juist mijn poging. Ik was net als jij, wist "er geen reet" van (de maan wel een beetje, de landingen niet) en nam het gewoon aan. Toen ging ik eens kijken hoe kritisch anderen naar dingen keken en veel dingen daarvan kloppen gewoon; kun je met je eigen ogen zien.

Die basale punten zal ik in de teaser duidelijk naar voren brengen, maar iets meer maanintroductie dan, want Koos moet het ook kunnen volgen allemaal.

Waarom lees je in de tussentijd niet op zijn minst de basale artikelen over de Maan zelf door op Wikipedia? Laagdrempelig en 'stukjesschrijvend' genoeg?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')