Gast, je hoeft je voor mij niet in te spannen. Ik richt me wel op die zaken die ik wel begrijp. Zat lui hier die wel overweg kunnen ingewikkelde materie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, als ik iets voor onnozelen moet voorbereiden, kost het meer werk.
Laagdrempelig is geen probleem, maar een beetje achtergrondkennis over het onderwerp is vereist, dat lijkt me niet meer dan logisch.
Zeg arrogant fop-wetenschappertje, het was toch zo super simpel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stukjesschrijfster met mannenhaat is jaloers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:20 schreef Copycat het volgende:
Schrijf dan nog een post over een wedstrijd van een paar dagen terug.
Mannenhaat? Grapjas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef El_Matador het volgende:
Stukjesschrijfster met mannenhaat is jaloers.
Wacht maar af.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:
Wacht eens even... was jij niet die persoon die in het vorige deel zoveel had aan te merken op het respect van anderen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:00 schreef El_Matador het volgende:
In dat geval zal ik de introductie wat uit moeten breiden, want het was eigenlijk niet voor tokkies bedoeld.
Helaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, dank je, die ben ik tegengekomen maar kon die niet downloaden (heb geen toegang tot alle journals). Als jij eraan kan komen?
Wat ik al eerder had, lieverd. Let nou eens op.quote:
Dat is inherent aan dataverzameling.quote:heeft Mata niet alle bronnen tot zijn beschikking
Wat ik doe is nog nooit gedaan, dat kan ik je garanderen.quote:en beweert dan maar dat er nog nooit zo'n onderzoek is gedaan.
Haha, ik word van 'vooringenomen conclusies' beschuldigd?quote:Het verhaal word er niet echt sterker op zeker niet omdat Mata ook al zijn conclusie klaar heeft en dat kan alleen maar betekenen dat zijn "onderzoek" richting die vooringenomen conclusie gestuurd word.
Waarheidsvinding. Wat weet jij eigenlijk van de Maan?quote:Maar goed dat dit BNW is.
Maar dat houd je dus al maanden voor je. Noem je dat respect voor je discussiepartners...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik al eerder had, lieverd. Let nou eens op.
Respect voor kennis wel ja. Ik heb respect voor 'tokkies' en mensen die niets van het onderwerp afweten als ze zich open opstellen en willen leren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
[..]
Wacht eens even... was jij niet die persoon die in het vorige deel zoveel had aan te merken op het respect van anderen?
Dit wringt een beetje kan ik je melden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laagdrempelig is geen probleem, maar een beetje achtergrondkennis over het onderwerp is vereist, dat lijkt me niet meer dan logisch.
Als mensen willen trollen kom ik wel naar KLB of ONZ.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheoriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect voor kennis wel ja. Ik heb respect voor 'tokkies' en mensen die niets van het onderwerp afweten als ze zich open opstellen en willen leren.
Ik heb geen respect voor mensen die niet eens de moeite nemen Wikipedia te raadplegen om ietsje bij te willen leren maar wel een grote mond opzetten over mijn kennis.
Dat we er geweest zijn en dat daar overweldigend bewijs voor is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:54 schreef El_Matador het volgende:
Waarheidsvinding. Wat weet jij eigenlijk van de Maan?
Zit ik weer met een "geen reeter" in discussie?
Uh ja. Je blies hoog van de toren paar weken geleden dat je je simpele bewijs al klaar had , pikte daar een OP voor in, kwam met niks dus dat is best een vooringenomen conclusie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik word van 'vooringenomen conclusies' beschuldigd?
[..]
Jaha, want die conclusie was weer ergens anders op gebaseerd wat weer volledig los staat van het 200+ slides onderzoekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uh ja. Je blies hoog van de toren paar weken geleden dat je je simpele bewijs al klaar had , pikte daar een OP voor in, kwam met niks dus dat is best een vooringenomen conclusie.
Nu moeten we het doen met aangekondigde teasers en je begrijpt dat men nu niet staat te jui-chen maar op zijn minst sceptisch is.
Wel geduld hebben. Veel geduld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:16 schreef Dven het volgende:
Eindelijk iets van Mati op komst wat ik ga begrijpen?![]()
Ja, daar zeg je wat. Laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:48 schreef Chewie het volgende:
Dus voor het super simpele bewijs heeft Mata niet alle bronnen tot zijn beschikking en beweert dan maar dat er nog nooit zo'n onderzoek is gedaan.
Het verhaal word er niet echt sterker op zeker niet omdat Mata ook al zijn conclusie klaar heeft en dat kan alleen maar betekenen dat zijn "onderzoek" richting die vooringenomen conclusie gestuurd word.
Maar goed dat dit BNW is.
En ik maar denken dat BNW het hoekje voor complottheorieen was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:06 schreef El_Matador het volgende:
Kritisch zijn en vragen stellen bij dingen die je opvallen is juist de hele essentie van BNW.
Ben benieuwd of hij nog met iets wezenlijks anders weet te komen dan wat daar al is ontkrachtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie
vragen plus antwoorden zie OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |