quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft die Stromae ook een schijtnummersAlleen Formidable heeft wel wat.
Oneens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Papaoutai >>> allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
i gotta rotor on my head!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik een seksbios ga beginnen: Cinema De Gevulde Sok
First things fist. Je date.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik een seksbios ga beginnen: Cinema De Gevulde Sok
Fist?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan juist ta fête wel ontzettend waarderen
Zo bedoelde ik 'm eigenlijkquote:
tis pas dinsdagquote:
Wat voor voer? Konijnenvoer?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik vanavond nog ff ga meedoen aan een wedstrijdje voer 5km. goed idee?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik vanavond nog ff ga meedoen aan een wedstrijdje voer 5km. goed idee?
yup, 5km wortelenquote:
Peentjes zweten dus.quote:
beste nl-keeper ooit! wat een uitstraling heeft de manquote:
ik mis NowTVquote:
Lekker hequote:
Deze week 5 uren, ben aan het uitbreiden om te kijken wat er (nog) luktquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
DeMint werkt weer?
TOETERTJES TOPSHOW
Balen!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker he
Alhoewel ik vandaag ff liever thuis ofzo had gezeten, wat een![]()
![]()
dag zeg....
Erge is dat ik weet dat het tot volgende week vrijdag zo blijftquote:
Zelfde bedrijf of dat in mijn dorpie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze week 5 uren, ben aan het uitbreiden om te kijken wat er (nog) lukt
Zelfde organisatie! Uitproberen en ondertussen verder kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf of dat in mijn dorpie?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WaterboysJe moet trouwens eens op hun officiele site waterboys.com kijken.
En nu ben je van de andere kaaant?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat werd mij ooit verteld.
En toen probeerde ik dat.
Jan de Hoopquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we met zn allen naar de Pieter Post film gaan?
sorryquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Enter Sandman boven One verkiezen
Maar desalniettemin: Metallica![]()
![]()
Dyers Eve voor mij dan maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry![]()
ik prefereer btw wel Sanitatium boven de genoemde opties.
Lekker iedere week wonderful days werd ook wel saaiquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:34 schreef Bronson het volgende:
Heel leuk dat Metallica, maar ik mis mijn happy hardcore momentje.
Dit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Enter Sandman boven One verkiezen
Maar desalniettemin: Metallica![]()
![]()
Klopt, maar er is zoveel meer dan dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker iedere week wonderful days werd ook wel saai
Maar dan op z'n Metallica's geschrevenquote:
Memory Remains, met dat zingende lijkquote:
Marianne Faithfullquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Memory Remains, met dat zingende lijk
Wilbert.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
joh maar dat wist Paul niet Bronson
Nouja Paul wel maar dat Wilbert niet. xd
nou, The Spaghetti Incidentquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Marianne Faithfull
Lekkere plaat ook idd
Maar goed, totdat ze St. Anger hebben uitgebracht vind ik eigenlijk geen enkele Metallica plaat slecht
Dit is de 1e post op een nieuwe pagina, met mijn instellingen althansquote:
Hier ook na een refreshjequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is de 1e post op een nieuwe pagina, met mijn instellingen althans
Wordt dit wekelijks?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:34 schreef Bronson het volgende:
Heel leuk dat Metallica, maar ik mis mijn happy hardcore momentje.
Ik hoor niet bij dat team. Vanavond staat er een rituele verbranding in de planning van dit accountquote:
Hier gaan wij niet mee akkoord.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij dat team. Vanavond staat er een rituele verbranding in de planning van dit account
Zeg het eens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff wat een dag, mag ik even tegen iemand aankruipen![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel in een rolstoel.
quote:
Chaos, veel wijzigingen in projecten die allemaal gister moesten, collega op vakantie waardoor veel op mijn bord ligtquote:
Dat kunnen wij niet aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens zal ik vrijdag t/m woensdag niet in dit topic zijn
Lang weekend weg en dinsdag en woensdag heb ik een oplevering
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Chaos, veel wijzigingen in projecten die allemaal gister moesten, collega op vakantie waardoor veel op mijn bord ligtelke keer als ik met iets bezig ben word ik weer door een nieuw ding gestoord
![]()
heb maar even een koffiemomentje ingelast
Uiteindelijk welquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet aan.![]()
Maargoed, succes, komt wel goed he.
Vrijdag tot en met woensdag neuken. Hoe houd je het vol, SC?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens zal ik vrijdag t/m woensdag niet in dit topic zijn
Lang weekend weg en dinsdag en woensdag heb ik een oplevering
Ik ben nog < 30quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdag tot en met woensdag neuken. Hoe houd je het vol, SC?
Hell yeahquote:
bal is rondquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb 61 pagina's aan tekst
Morgen samenvatting, inhoudsopgave, bijlagen, layout, alles. En dan vrijdag concept af
Verdomme nouquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kunnen ze Kensington weer eens draaien.
Kom maar even onder mijn vleugel hoor, zolang je maar niet gaat zitten masturberen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hij zegt het niet zelf, ik ben bang dat hij onderweg is met een doosje lucifers...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier gaan wij niet mee akkoord.
/DePino
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom maar even onder mijn vleugel hoor, zolang je maar niet gaat zitten masturberen.
Als hij onder jouw vleugel komt is het dan niet al te laat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom maar even onder mijn vleugel hoor, zolang je maar niet gaat zitten masturberen.
Scherpquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als hij onder jouw vleugel komt is het dan niet al te laat?
Ik lees nooit terugquote:
Blijkbaar nu dus welquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik lees nooit terugTijdens Domien en Roos gebeurt toch nooit wat interessants.
Ik had nog een tissue van je tegoed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als hij onder jouw vleugel komt is het dan niet al te laat?
Ik weet niet of ik het triest of aandoenlijk moet vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:14 schreef alors het volgende:
Kanjer eens op met dat XO gespam, het wordt nooit beter dan het origineel
Je wil hem wel even door z'n baardje kriebelen hequote:Op woensdag 11 juni 2014 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het triest of aandoenlijk moet vinden.![]()
Met een hete krultang ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil hem wel even door z'n baardje kriebelen he
Thijsgod?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat deze 'dj' een goede radiostem heeft?![]()
![]()
Nee, hij ging 4 mensen tegelijk begin de dag met een dansje laten zingen. Ik verwachtte een enorm fiasco, maar het ging verbazingwekkend goedquote:
Mooi nummer hequote:
Ja best tofquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, hij ging 4 mensen tegelijk begin de dag met een dansje laten zingen. Ik verwachtte een enorm fiasco, maar het ging verbazingwekkend goed
quote:
Hij bedoelt eigenlijk of je er alleen heen gaatquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]dan ga ik er naar toe natuurlijk Piño
Happy Together
quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk of je er alleen heen gaat
Oooooh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee met m'n ouders, zus, zwager en de 2 kinderen... just FYI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik verder met woggen en epibreren.
.
oh, ik heb gisteren 5km in iets meer dan 33min gelopen.
[ Bericht 9% gewijzigd door 3rdRock op 12-06-2014 11:00:40 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Het origineel is genot, maar Pump It vind ik een beetje verneuktquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een 3fm-subleague aangemaakt in de wk-pooldinges. naam is 3FM (goh) en het ww is de favoriete uitspraak van Frank vd LendeGoed bezig! Maar niet woggen en epiberen. Chop chop, achter die collega aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik verder met woggen en epibreren.
.
oh, ik heb gisteren 5km in iets meer dan 33min gelopen.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
ik heb een 3fm-subleague aangemaakt in de wk-pooldinges. naam is 3FM (goh) en het ww is de favoriete uitspraak van Frank vd LendeWelke site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik verder met woggen en epibreren.
.
oh, ik heb gisteren 5km in iets meer dan 33min gelopen.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
die van Fok natuurlijk: http://sport.fok.nl/wkpoolquote:
die heeft vakantiequote:Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar niet woggen en epiberen. Chop chop, achter die collega aan
sport.fok.nlquote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van Fok natuurlijk: http://sport.fok.nl/wkpool
[..]
die heeft vakantie
Bedankt. Ik heb me even aangemeld. Vanavond vul ik de poule in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van Fok natuurlijk: http://sport.fok.nl/wkpool
[..]
die heeft vakantie
Vanavond begint het al hè?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb me even aangemeld. Vanavond vul ik de poule in.
Dat klopt. Om 22:00 uur begint de eerste wedstrijd.quote:
ik heb een 3fm-subleague aangemaakt in de wk-pooldinges http://sport.fok.nl/wkpool . naam is 3FM (goh) en het ww is de favoriete uitspraak van Frank vd LendeAangemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik verder met woggen en epibreren.
.
oh, ik heb gisteren 5km in iets meer dan 33min gelopen.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:16:50@NOS NOS. Kom op. Een nieuwsbericht over de komst van juichpakken? Alsjeblieft zeg. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:16:50@NOS NOS. Kom op. Een nieuwsbericht over de komst van juichpakken? Alsjeblieft zeg. reageer retweet
Elgerquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:28:19@elger en wat @pandaplint zegt, in die bewoording ook. "Daar issie dan". Presenteert Annechien het journaal vanavond ook in dat pak? reageer retweet
quote:De Tilburger Roy Donders, bekend van het real-life programma Stylist van het Zuiden, bezoekt vandaag samen met zanger René Froger drie supermarktvestigingen om de verspreiding van zijn juichpak luister bij te zetten. Zo waren de twee vanochtend in Amsterdam, waar zo'n 200 mensen bij een supermarkt in de rij stonden voor hun juichpak.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
idem hiero. ik wel een oranje t-shirt, maar dat is gewoon een t-shirt en niet wk-gerelateerd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb deze week nog zo'n hamster geweigerd bij de Appie. Geen WK-prullaria in huize Sersjee.
ik las mutsjequote:Op donderdag 12 juni 2014 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb een Wilhelmusje gekregen. En dat is ook het enige aan oranje-prullaria wat in mijn huis te vinden is.
Wow mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:28:19@elger en wat @pandaplint zegt, in die bewoording ook. "Daar issie dan". Presenteert Annechien het journaal vanavond ook in dat pak? reageer retweet
Moet je even aan DeLuna vragenquote:
Hoi Muis!quote:
Hoe zit het met de eindregie dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:03 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zijn de Soul&Jazzers van Radio 6 de hele dag te gast in de kleine studio van 3FM, omdat hun eigen studio vandaag wordt verbouwd. Raar gezicht...
[ afbeelding ]
Hoax. Friezinnen zijn blond.quote:
cool! zoek je trouwens nog deelnemers? heb net mijn voorspelling ingevuldquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef MarijeH het volgende:
Ik organiseer een poule via www.scorito.com. Zojuist kreeg ik bericht dat ik het ek '88 shirt heb gewonnen. Als ik dat shirt niet wil kan ik kiezen voor een tegoedbon van voetbalshop.nl.
Nee, maar toch bedankt. Ik organiseer een poule voor familieleden en kennissen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool! zoek je trouwens nog deelnemers? heb net mijn voorspelling ingevuld
jamaarikbenookeenkennis..... nee hoor is primaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nee, maar toch bedankt. Ik organiseer een poule voor familieleden en kennissen.
Oke, en nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb deze week nog zo'n hamster geweigerd bij de Appie. Geen WK-prullaria in huize Sersjee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |