Beetje Dasty erop en eventueel een wonderspons.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef -Spring het volgende:
En op de gordijnen, de gespoten muur. Dat op de foto zit op een hoogglans gelakte zuil. Het is er zo in gebeten dat ik het er niet meer af krijg.
spons koop je bij de action. Dasty bij de wibra. Wel even testen want wondersponzen schuren wel behoorlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:54 schreef -Spring het volgende:
Thanks! Eens kijken waar zo'n spons te koop is.
action heeft nu ook een "dasty" van quick geloof ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
spons koop je bij de action. Dasty bij de wibra. Wel even testen want wondersponzen schuren wel behoorlijk.
ik wou net zeggen: wat zie je er goed uit vandaag TFee!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zal wel een cultuurdingetje zijn of haar blijk van zorgzaamheid.
Toch hoor ik liever dat ik er woest aantrekkelijk uitzie ofzo
Dank je wel Truiquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:50 schreef trui het volgende:
[..]
ik wou net zeggen: wat zie je er goed uit vandaag TFee!
die vind ik toch net ff minder. Zal wel psychisch zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef moussy het volgende:
[..]
action heeft nu ook een "dasty" van quick geloof ik
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die vind ik toch net ff minder. Zal wel psychisch zijn.
ze kosten ook minderquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die vind ik toch net ff minder. Zal wel psychisch zijn.
Mijn moeder zegt na me een jaar niet gezien te hebben "Hallo, goede reis gehad? Wat ben je dik."quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zelf een buurvrouw, die zegt altijd bij wijze van begroeting dat ik er zo moe uitzie. En wanneer ze me belt vraagt ze altijd als eerste of ik al wakker ben, ongeacht het tijdstip waarop ze belt.
Ik heb liever sjans geloof ik
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt na me een jaar niet gezien te hebben "Hallo, goede reis gehad? Wat ben je dik."
Ik heb geen vijanden nodig, ik heb familie!
Oudquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:09 schreef Gaoxing het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, livelink. Hoe oud ben je geworden?
Ik heb vandaag de laatste uitvoering van dit jaar gehad. Na ballet, een tentoonstelling van schilderijen, Shakespeare en vandaag een mini-concert van de zangles van oudste hebben we het eindelijk gehad![]()
Nog een week school, en we hebben vakantie![]()
![]()
Dat is echt precies wat ik ze niet wil leren, dat ze bij een kunstje een beloning krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:19 schreef Luigi het volgende:
Oh, daar ben ik het echt zo hartgrondig mee oneens he, die gezonde hype bij de avond 4 daagse... Kinderen moeten juíst leren dat een beloning bij een bijzondere prestatie op zijn plaats is en juíst het hele week door snoepen en snacken 'moet' eruit... Dit is echt de omgekeerde wereld...
Ik ga het alvast onthouden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:00 schreef miss_sly het volgende:
O, ik vond het juist geen knoeiboelheel praktisch was het juist.
Ik hoop maar dat je baas er anders over denktquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:58 schreef Paxlie het volgende:
Dat is echt precies wat ik ze niet wil leren, dat ze bij een kunstje een beloning krijgen.
Nee dat was het ook helemaal nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:00 schreef miss_sly het volgende:
O, ik vond het juist geen knoeiboelheel praktisch was het juist.
Groeien? Vermoeidheid?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goaxing, zo zie ik dat ook inderdaad. Gewoon als gezelligheidsvoer.
Al doen mij kinderen op dit moment wel alles voor snoep, krijg ik de indruk. Echt, ze krijgen elke dag wat lekkers, altijd rond hetzelfde tijdstip, een bakje chipjes in het weekend (zaterdag meestal), gewoon (ook) zoet op hun brood en zelfs elke dag een toetje. En toch...
Het is een faaaaaaaaaaaase. Toch?
Het is geen beloning bij een kunstje, het is hoe je met eten omgaat. Zaken als snoep, taart, vet, etc zijn van oudsher etenswaren voor bij hoogtijdagen. Voor als er wat te vieren valt. Nu eten we dat het hele jaar door. Er is niks bijzonders meer aan. En om dat recht te trekken gaan we ervoor zorgen dat we niet meer vieren als er wat te vieren valt. "Ja ik heb een light taart gebakken met m'n verjaardag, dan kunnen we tóch lekker taart schransen" (en de rest van de week óók). Nee, met je verjaardag en bij andere bijzondere gelegenheden eet je taart, daarbuiten dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is echt precies wat ik ze niet wil leren, dat ze bij een kunstje een beloning krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |