Niet iedere Fokker neukt dagelijks 5 verse kutjes, helaasquote:
Daar val jij dus gewoon onder met je verzonnen topics.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet iedere Fokker neukt dagelijks 5 verse kutjes, helaas
Ze vragen er gewoon om, Systeembeheerder. Ze vragen er gewoon omquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Systeembeheerder het volgende:
ik ook man ik wil die vrouwen gewoon pakken man een beetje met haar clitje spelen moet die domme hoer sich ook maar niet zo klede zo op straat wat denkt ze wel niet
Zolang je de regel ''Nee is ook ja'' hanteert dan komt het goed , als ze zich als hoertje kleed wil ze toch ook gewoon gefist wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze vragen er gewoon om, Systeembeheerder. Ze vragen er gewoon om
Vind ik ook. Dan moet je gewoon de consequenties aanvaardenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Zolang je de regel ''Nee is ook ja'' hanteert dan komt het goed , als ze zich als hoertje kleed wil ze toch ook gewoon gefist worden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:44 schreef zovty het volgende:
Kwam laatst zo'n vrouwke van de plee weetjewel, dus ik zeg heej schatje gaan we het gezellig maken? en beetje voelen zo bij de borsten en kont enzo.
Zij zo van huu huu waar heb je het over smeerlap blijf van me af! Ik zo van ja je wil me gewoon in je kontje voelen geef maar toe, waarom heb je anders net je darm geleegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |