abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 10:21:27 #126
332671 crew  indiaantje89
pi_141481640
Rustig hier:

quote:
Kom je brak uit je tentje en heb je behoefte aan een wake-up call? Laat je dan wakker schudden door LLowgenda, het maatschappelijk-politieke programma van Lowlands, op zaterdag- en zondagmorgen. In de Lima nemen provocateurs, scherpslijpers, opiniemakers, hemelbestormers en revolutionairen het podium in om in korte speeches je zekerheden en aannames op hun grondvesten te doen schudden:

Zo bepleit Pepijn Vloemans dat we als de wiedeweerga vaart moeten gaan maken met groene innovaties. Hiervoor deed hij onder meer onderzoek in Vietnam. Ook fan van eerlijk en duurzaam is Lynn Zebeda, zelfbenoemd wereldverbeteraar en rasoptimist, die onderneemt in Ghana en Amsterdam en bij de VN met wereldleiders rond de tafel zit. LLowgenda heeft ook een leider op het podium, namelijk Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher. Wat zijn zijn plannen om Nederland sociaal en rechtvaardig te houden? Oud-SP-campagnestrateeg Barry Smit heeft het politieke toneel inmiddels verlaten en schreef een heftig boek over zijn geboortestreek Noord-Holland, waar de jeugd uit verveling naar drank en drugs grijpt. Hoe heeft dat zijn visie op Nederland veranderd? Een kritische blik op Nederland heeft ook theatermaker Daria Bukvic, die in haar nieuwste voorstelling feilloos de vinger op de pijnlijke plek van het Nederlandse vluchtelingenbeleid legt. Ook Volkskrantjournalist Sybren Kooistra neemt Nederland kritisch onder de loep, maar richt zich bij zijn dataonderzoek met name op de (mis)stappen van overheden en grote bedrijven. Wat vertellen data ons dat normaliter aan onze ogen voorbij gaat? Tot slot laat journalist en voetbalcommentator Hugo Borst een verrassende kant van zichzelf zien.
pi_141483625
Ja drukke tijden hier, met het wk erbij enzo!
pi_141483667
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verrassend, commerciële organisaties willen geld verdienen. :o
Nee, dat is normaal. Ik vind het wel opvallend dat je als "artiest" ook moet betalen om iets voor betalend publiek te vertellen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 13:30:44 #129
332671 crew  indiaantje89
pi_141487200
Modeselektor, Hamilton Leithauser, The Amazing Snakeheads, Young Buffalo, Mr. Polska, Sweethead, Secondcity en Francesco Rossi op Pukkelpop.

Modeselektor zou wel weer welkom zijn.
pi_141488664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Modeselektor, Hamilton Leithauser, The Amazing Snakeheads, Young Buffalo, Mr. Polska, Sweethead, Secondcity en Francesco Rossi op Pukkelpop.

Modeselektor zou wel weer welkom zijn.
quote:
2007 Modeselektor & Apparat
2008 Modeselektor
2009 Moderat
2011 Apparat
2012 Modeselektor
2013 Moderat
Zou het? ;)
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 14:28:14 #131
332671 crew  indiaantje89
pi_141489180
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

[..]

Zou het? ;)
Daarom, gewoon DJ set dit keer.
pi_141491620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Daarom, gewoon DJ set dit keer.
Van mij mag het hoor
pi_141492869
Van de nieuwe namen voor Pukkelpop valt me vooral Sweethead op, een side-project van Troy van Leeuwen (gitarist van QotSA). Ik hoop dat Sweethead ook naar Lowlands komt, dat zal dan mijn tweede must-see zijn.

pi_141493512
Na afgelopen weekend zijn de Lowlands kriebels toch wel echt gekomen hoor
pi_141501666
Met dank aan 3FM 5 lowlands kaarten gewonnen! Toch weer aanwezig. Zeg die 3fm mini-camping... waar is die eigenlijk ergens?? Iemand een idee?
pi_141507056
Nee, geen idee! Maar cool, met je friends naar Lowlands dus? Of heb je nog wat kaarten over..?.(hint hint)
pi_141508972
Met je friends naar lowlands inderdaad. Helaas! Alle deelnemers hebben hun kaart geclaimd. Heb er zin in! Dit jaar geen uren in de rij voor een goede camping plaats, maar of ik daar blij mee moet zijn weet ik niet. Heeft toch ook wel wat! Ach, misschien gewoon de rij in voor de gezelligheid! (Mits goed weer, en geen hittegolf aub zoals 2012!)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:49:18 #138
332574 µ
alt-m
pi_141509067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Oosten het volgende:
Met dank aan 3FM 5 lowlands kaarten gewonnen! Toch weer aanwezig. Zeg die 3fm mini-camping... waar is die eigenlijk ergens?? Iemand een idee?
Wow gratz!
జ్ఞ‌ా
pi_141511532
Super zeg, heb me vorig jaar ook opgegeven maar niet gebeld, en weet ook zeker dat een van mijn 'friends' het zou verkloten :). Gefeliciteerd! En ideaal die minicamping denk ik! Tentje staat ook al klaar toch?
pi_141513315
Trouwens, donderdag 18:00 gaat het campingterrein open, hoe laat moet je aanwezig zijn om een leuk plekje te bemachtigen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_141513392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, donderdag 18:00 gaat het campingterrein open, hoe laat moet je aanwezig zijn om een leuk plekje te bemachtigen?
12 uur in de rij heb je wel aardige plaatsen. Maar als je echt perse op een bepaalde plek wil staan kan dat lastig worden.
pi_141517697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Oosten het volgende:
Met dank aan 3FM 5 lowlands kaarten gewonnen! Toch weer aanwezig. Zeg die 3fm mini-camping... waar is die eigenlijk ergens?? Iemand een idee?
Stond de afgelopen jaren tussen de rij bomen nabij het toiletgebouw op Camping 1...

Gaaf dat je gewonnen hebt, altijd grappig om te volgen als de radio aanstaat op het werk (en stiekem hopen dat de laatste verkeerd / niet opneemt ;))
pi_141523535
Gewoon lekker voor de brug staan, niks mis mee!
pi_141524807
Nieuwe namen:

Jett Rebel | Glass Animals | The Boxer Rebellion | Ed Rush Official & DJ | Beastmilk | Jungle By Night | Festa Orkesta o.l.v. Kees van Hondt | Mapei | Panama Music

[edit]

+ Atomic Bomb! The Music of William Onyeabor

Vaag in eerste instantie stond Optical bij de bevestigingen :P 11 namen dus :7

[ Bericht 49% gewijzigd door H.Kemper op 25-06-2014 10:21:56 ]
pi_141524906
Net als ieder jaar worden kaarten uit de zwarthandel zoveel mogelijk ongeldig gemaakt. De eerste 97 ongeldig gemaakte kaarten komen woensdag 2 juli om 10:00u weer beschikbaar voor de officiële verkoop (met een nieuw kaartnummer/barcode). Daarbij komen ook achtergehouden kaarten die niet door sponsors en relaties worden gebruikt. In totaal komen er zo’n 750 kaarten beschikbaar. De verkoop verloopt via ticketmaster.nl en op 2 juli wordt vanaf lowlands.nl een rechtstreekse link naar de kaarten geplaatst.
De kaartnummers die tot nu toe ongeldig zijn gemaakt, zijn op lowlands.nl gepubliceerd. Het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival.
pi_141524926
Ik ben overigens niet enthousiast over de namen.
pi_141524928
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:13 schreef H.Kemper het volgende:
Nieuwe namen:

Jett Rebel | Glass Animals | The Boxer Rebellion | Ed Rush Official & DJ | Optical | Beastmilk | Jungle By Night | Festa Orkesta o.l.v. Kees van Hondt | Mapei | Panama Music
Je vergeet Atomic Bomb! The Music of William Onyeabor!
  woensdag 25 juni 2014 @ 10:22:56 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_141524994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:13 schreef H.Kemper het volgende:
Nieuwe namen:

Jett Rebel | Glass Animals | The Boxer Rebellion | Ed Rush Official & DJ | Optical | Beastmilk | Jungle By Night | Festa Orkesta o.l.v. Kees van Hondt | Mapei | Panama Music
Ik ken er geeneen, ja op kees na. Maar met kees heb ik t inmiddels wel gehad.
Dus het wordt weer youtuben!

Ik vind wel dat er dit jaar veel langzame muziek bij zit, qua bands (DJ's boeien me nooit zo). Sam Smith, Josef Salvat, dat soort croonende muziek. Best lekker voor overdag met een zonnetje, maar het zijn er nu wel erg veel heb ik t idee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_141525009
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:19 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Je vergeet Atomic Bomb! The Music of William Onyeabor!
Zie edit 8-)
pi_141525044
Atomic Bomb! The Music of William Onyeabor. Vorig jaar bracht David Byrne het succesvolle compilatiealbum van William Onyeabor uit. Onyeabor is de vergeten Nigeriaanse afrofunkpionier uit de jaren zeventig en tachtig die sinds hij in 1985 in de Heer raakte niets meer van zijn muzikale verleden wil weten. Gelukkig voor Lowlands willen heleboel andere mensen dat wel: multimuzikant Ahmed Gallab (Sinkane), Beastie Boys-producer Money Mark, en Pat Mahoney (LCD Soundsystem) op drums, en in hun wiel klasbakken als Alexis Taylor (Hot Chip), Luke Jenner (The Rapture) gaan helemaal los op de muziek van William Onyeabor. Grote kans dat er nog andere muzikanten meekomen naar Biddinghuizen!

Klinkt erg leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')