Tja, dat was ook nog een mogelijkheid. Maar ik geloof dat m'n tijd als stoere boere wel een beetje voorbij is, doe af en toe nog wat klusjes maar verder zit het me wel gebakke.quote:
Je miste het handwerk toch juist?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tja, dat was ook nog een mogelijkheid. Maar ik geloof dat m'n tijd als stoere boere wel een beetje voorbij is, doe af en toe nog wat klusjes maar verder zit het me wel gebakke.
Jawel, maar als ik de hele dag op de trekker zat, aan het lassen braden bakken of aan het sorteren was, voel ik me mentaal echt 0 uitgedaagd. En voor m'n gevoel moet ik nu juist m'n kop aan het werk zetten. Dat fysieke gedeelte vang ik dan wel op met wat hardlopen, klusjes doen etc. etc.quote:
Zowel met vrouwen als met koffie ben ik qua orale consumptie al erg goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel op koffiecursus bij mij.
Je bent wel goed op dreef zeg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zowel met vrouwen als met koffie ben ik oraal al erg goed.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik de hele dag op de trekker zat, aan het lassen braden bakken of aan het sorteren was, voel ik me mentaal echt 0 uitgedaagd. En voor m'n gevoel moet ik nu juist m'n kop aan het werk zetten. Dat fysieke gedeelte vang ik dan wel op met wat hardlopen, klusjes doen etc. etc.
Maar het gaat ook om het fijnere vingerwerk. Zal die kolenschoppen van je omtoveren tot magische handen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zowel met vrouwen als met koffie ben ik oraal al erg goed.
Vertel eens hier meer overquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om het fijnere vingerwerk.
Ja. Mij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog meer doen dan zeiken?
Daarom heb ik dus zo'n simpele koffie machine, gewoon één knopje en altijd een verhit en vochtig resultaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om het fijnere vingerwerk. Zal die kolenschoppen van je omtoveren tot magische handen.
Je moet met de tamper precies de goede hoeveelheid druk zetten op de koffie in je piston. Daarna veeg je zorgvuldig de koffieresten van de randjes. Laat het water uit het apparaat heel even doorlopen. Druk de piston rustig in het apparaat. Zet je kopje eronder en druk op de knop voor de gewenste hoeveelheid water.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet met de tamper precies de goede hoeveelheid druk zetten op de koffie in je piston. Daarna veeg je zorgvuldig de koffieresten van de randjes. Laat het water uit het apparaat heel even doorlopen. Druk de piston rustig in het apparaat. Zet je kopje eronder en druk op de knop voor de gewenste hoeveelheid water.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet met de tamper precies de goede hoeveelheid druk zetten op de koffie in je piston. Daarna veeg je zorgvuldig de koffieresten van de randjes. Laat het water uit het apparaat heel even doorlopen. Druk de piston rustig in het apparaat. Zet je kopje eronder en druk op de knop voor de gewenste hoeveelheid water.
Als je op het goede knopje drukt wel ja.quote:
Wel zorgen dat je zeker weet uit welk gat die straal komt, zo'n plens heet water in je oog is geen aanrader.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je op het goede knopje drukt wel ja.
Zo te horen heb jij hier wel een goede neus voor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Awwww nog madquote:
Blijkbaar.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij hier wel een goede neus voor.
Ik herken dat wel dat mensen van alles over je blijken te weten waarvan jezelf geen weet hadquote:
hahahaha ja alles daar voor maar even vergeten he ;D hahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zoekt aandacht van je, is toch duidelijk
Toch niet je nosso he?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je op het goede knopje drukt wel ja.
Zo werkt dat op FOK!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik herken dat wel dat mensen van alles over je blijken te weten waarvan jezelf geen weet had.
Alleen als dat je opwindt.quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha ja alles daar voor maar even vergeten he ;D hahaha
Zo is hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo werkt dat op FOK!maakt het allemaal wel net wat kleuriger en verrassender toch.
Verkeerde account habibquote:
Mooie windows XP achtergrond.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
Tevens prachtige degeneratie in die tulp het midden.
Oh die standaard tactiek van plagen en zoentjes vragen. Stop met die pick-up artist boeken a bledderquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha ja alles daar voor maar even vergeten he ;D hahaha
Wat jij bij Chloro doet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh die standaard tactiek van plagen en zoentjes vragen. Stop met die pick-up artist boeken a bledder
Is toch zielig, die heeft vast last van chronische rugpijn.quote:
Zou een Panini sticker van Ronaldo ruilen voor een plaatje van je neus.quote:
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'quote:
Hahahahaquote:
Dikke bult eigen schuld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:22 schreef chroestjov het volgende:
Is toch zielig, die heeft vast last van chronische rugpijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik beeld me zoiets in bij jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'
Kap es met die overload.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'
Ik ga jou straks serieus nemen. Wacht maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik plaag Chloro niet.
Ik wil haar serieus nemen.
Er moet gewoon een office lay-out komen.quote:
Oké doei.quote:
Net als op bokt.nlquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Er moet gewoon een office lay-out komen.Zodat het lijkt op een soort excel en plaatjes zijn in links.
Kijk eens bij instellingen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Er moet gewoon een office lay-out komen.Zodat het lijkt op een soort excel en plaatjes zijn in links.
Niet zo erg verder maar doe ze lekker onder spoiler. Dan is het niet gelijk zo frontaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef voederbietel het volgende:
Goede zaak vind ik wel, die tieten hoeven van mij niet zo nodig.
Die tieten boeien me verder niet zo heel erg maar dat gespam, wat inherent is aan het toestaan, is gewoon vermoeiendquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo erg verder maar doe ze lekker onder spoiler. Dan is het niet gelijk zo frontaal.
Wat let je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik plaag Chloro niet.
Ik wil haar serieus nemen.
no remorse.quote:
Letterlijk rebel to the figuurlijke grave die man.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef chroestjov het volgende:
black sheep yiha was thrown in front of the lions
Hmm naaktpics.quote:
quote:
Godverdomme!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je in Word de regels mooi kunt uitvullen zonder je steeds een harde enter moet invoegen bij zinnen die uit weinig woorden bestaan?
harde enter
ja, tabquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je in Word de regels mooi kunt uitvullen zonder je steeds een harde enter moet invoegen bij zinnen die uit weinig woorden bestaan?
harde enter
Knappe mannen zoals jij :$quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godverdomme!
Heb je niet meer zwakheden?
Weet je toevallig ook hoe je iedere pagina een bepaalde hoeveelheid kan laten uitlijnen t.o.v. de paginarand waar 'ie ingebonden word?quote:
Print proporties basic settings binding location.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe je iedere pagina een bepaalde hoeveelheid kan laten uitlijnen t.o.v. de paginarand waar 'ie ingebonden word?
Kan het niet vinden in mijn Wordquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Print proporties basic settings binding location.
Maar hey. Ik werk nog met xp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |