Wat jij bij Chloro doet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh die standaard tactiek van plagen en zoentjes vragen. Stop met die pick-up artist boeken a bledder
Is toch zielig, die heeft vast last van chronische rugpijn.quote:
Zou een Panini sticker van Ronaldo ruilen voor een plaatje van je neus.quote:
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'quote:
Hahahahaquote:
Dikke bult eigen schuld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:22 schreef chroestjov het volgende:
Is toch zielig, die heeft vast last van chronische rugpijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik beeld me zoiets in bij jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'
Kap es met die overload.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
'ik ben 12 en ik post tetten, hihihihi'
Ik ga jou straks serieus nemen. Wacht maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik plaag Chloro niet.
Ik wil haar serieus nemen.
Er moet gewoon een office lay-out komen.quote:
Oké doei.quote:
Net als op bokt.nlquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Er moet gewoon een office lay-out komen.Zodat het lijkt op een soort excel en plaatjes zijn in links.
Kijk eens bij instellingen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Er moet gewoon een office lay-out komen.Zodat het lijkt op een soort excel en plaatjes zijn in links.
Niet zo erg verder maar doe ze lekker onder spoiler. Dan is het niet gelijk zo frontaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:27 schreef voederbietel het volgende:
Goede zaak vind ik wel, die tieten hoeven van mij niet zo nodig.
Die tieten boeien me verder niet zo heel erg maar dat gespam, wat inherent is aan het toestaan, is gewoon vermoeiendquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo erg verder maar doe ze lekker onder spoiler. Dan is het niet gelijk zo frontaal.
Wat let je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik plaag Chloro niet.
Ik wil haar serieus nemen.
no remorse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |