Heb je zelf gezegdquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, het moet weer allemaal van mij komen.
Owquote:
Het moet aanslaan bij het rockpubliekquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Duran Duran, Simple Minds, dat soort gedoe is er op dat feestje lijkt mij Cue
En geen voetbal is perfect
Hoewel ik vrijdag zelf wel voetbal ga kijken. Ik werd gelokt met een BBQ...
Ben al blij da thet op een fatsoenlijk tijdstip is. Sommigen zijn om 0.00 uur of 03.00 uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Dit wordt ws. de enige waar ik naar ga kijken. Rest is door de week.
Uh .. tja. geen idee wat erop te zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ow.
Nou ja, op dit moment heb ik totaal verbrande onderarmen, niet echt heel aantrekkelijk.
Sommige mensen gaan alles kijken en nemen er vrij voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het komt niet eens in mij op om andere wedstrijden te kijken
Doen mensen dat?
Niet eens in de blote bast op PPquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou ja, op dit moment heb ik totaal verbrande onderarmen, niet echt heel aantrekkelijk.
Nietsquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh .. tja. geen idee wat erop te zeggen
Holy Fuckquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan alles kijken en nemen er vrij voor
(had ooit zo'n collega)
Ow daar ging ik ook niet vanuitquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Niets.
Alleen dan het dus niet vandaag gaat worden wmb.
Weet je hoe oud en uitgelubberd jullie dan zijn?/quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ging ik ook niet vanuitDenk dat onze neukdate in 2029 nog eerder zal zijn
Nou ja, wmb kan het best op korte termijn hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar ging ik ook niet vanuitDenk dat onze neukdate in 2029 nog eerder zal zijn
Is weer eens wat anders dan verbrandde armenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Weet je hoe oud en uitgelubberd jullie dan zijn?/
Dat dat voornamelijk iets is dat boeren doen, onbeschaafd met blote bast in het openbaar lopen, wij beschaafde mensen hebben gewoon kleren aan, je bent niet op het strandquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
double joe tea eff??
Wat de neuk heeft dat met boeren te maken?
*proest*quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dat voornamelijk iets is dat boeren doen, onbeschaafd met blote bast in het openbaar lopen, wij beschaafde mensen hebben gewoon kleren aan, je bent niet op het strand.
Niets onzin, dat jij het normaal vindt zegt alleen dat jij net zo'n proleet bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Wat een onzin
En met wij beschaafde mensen bedoel je neem ik aan wij mensen die ons schamen voor onze bierbuik
Proleet akkoord ende prima. Daar kan ik mij in vinden. Dat ben ik ook. Maar boerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets onzin, dat jij het normaal vindt zegt alleen dat jij net zo'n proleet bent.
Ook dat.
Dat is dus een synoniemquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proleet akkoord ende prima. Daar kan ik mij in vinden. Dat ben ik ook. Maar boeren
De eerste week van de wekelijkse date gaat al niet doorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wmb kan het best op korte termijn hoor. Alleen denk ik de aankomende dagen even niet
.
Sorryquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eerste week van de wekelijkse date gaat al niet door
Heul nietquote:
Ik zie het verschil nog steeds nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet
Een proleet is een onbeschaafd persoon, iemand met grof gedrag
Een boer is iemand van het platteland
En oe jongen, laat het gaan, echt he
he went therequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verschil nog steeds niet.
Hij zou toch beter moeten weten dan ditquote:
jij soms ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Hij zou toch beter moeten weten dan dit.
Nee, ik weet altijd precies wat ik zegquote:
Nou.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik weet altijd precies wat ik zeg.
Niets nou, ik weet prima hoe ik stbab moet etteren hoor, en hij weet prima dat ik dat doe en kiest er toch voor om te reagerenquote:
Ow daar heb ik m'n twijfels ook niet overquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets nou, ik weet prima hoe ik stbab moet etteren hoor, en hij weet prima dat ik dat doe en kiest er toch voor om te reageren.
Als ik echt zo'n hekel aan "boeren" zou hebben ging ik echt niet naar een festival hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow daar heb ik m'n twijfels ook niet over
neuh, meer over algemene triggers in deze reeks waarvan je weet dat je iemand uit de tent kan lokkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Hebben we het nog steeds over boeren?
Denk dat ik maar naar buiten ga.
Downtown Kerkrade, the place to be! Zoooo bruisend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens leuk, pas nog een discussie dat de horeca in Amsterdam zo kut is (deels terecht hoor) en dat het in Limburg allemaal zoveel beter is.
Terras in Kerkrade, ok mevrouw was wel heel snel bij ons, maar uitsmijter was koud, betalen liet 20 min opzich wachten.... nou, geweldig die zuidelijke gastvrijheid.
Apple.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, meer over algemene triggers in deze reeks waarvan je weet dat je iemand uit de tent kan lokken.
Patat.quote:
Nee, doodse zooi daar, enorm veel leegstand viel me op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Downtown Kerkrade, the place to be! Zoooo bruisend.
Dat zou ik ook worden als ik in Kerkrade zou wonen.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, doodse zooi daar, enorm veel leegstand viel me op.
Wat wel weer grappig was was een aantal reacties van random mensen die we spraken, zodra ze hoorden dat we uit Amsterdam kwamen werden er een paar echt enorm enthousiast door.
Sorry, ik verzin het niet.
Nee, dit was op Pinkpop nogquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik ook worden als ik in Kerkrade zou wonen.....
Amsterdam, Ajax, Applequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, meer over algemene triggers in deze reeks waarvan je weet dat je iemand uit de tent kan lokken.
I know, maar dat moet je dan ook helemaal lekker zelf weten, mij heb je er alleen maar mee als ik zin heb om er mee te zittenquote:
Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar dat moet je dan ook helemaal lekker zelf weten, mij heb je er alleen maar mee als ik zin heb om er mee te zitten.
leek me ook evident na zoveel jarenquote:
Zeer zeker mijn waardequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leek me ook evident na zoveel jaren.
Logisch voor een proletenboerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*boks*
Ik moet nog een petje regelen voor vanavond dat ik dan achterstevoren op kan hebben
Logisch voor Limp Bizkitquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch voor een proletenboer.
Ik had een enorm hippe hoed op op PP.
Nou ok, voor deze ene keer danquote:
Lijkt me ook wel weer eens leuk hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb er zin in. Helaas kan mrs. stbabylon niet mee, dus ga met een minder wezen (vriend)
Zeker niet, iets in je hand vasthouden, als het valt, ben je ongeveer 10 minuten bezig en word je weer wakker.quote:
Ik mis wel een plek op mn werk waar je even een kort dutje kan doen. Je kan daar zo van opknappen.quote:
Slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Al schijnt het dan wel weer goed te zijn voor je.
Ondertussen gaap ik de boel hier wel aan elkaar
Waarom moet dat dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. moet m'n studie weer oppakkenZo geen zin meer in
Nouja, is goed voor mequote:
Sja, het is ook wel weer ff omschakelen denk ik zo, maar kan geen kwaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, is goed voor meEn het bedrijf wil het.
Ben bijna halverwege, maar door inzet/persoonlijk gedoe had/heb ik er geen zin meer in.
Stom avondwerk enzo.
Natuurlijk kan het geen kwaad. Heb alleen teveel de neiging om niets te doen als ik eenmaal thuis ben. En dat is natuurlijk killing voor zoiets. ZEker aangezien m'n router niet meewerktquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het is ook wel weer ff omschakelen denk ik zo, maar kan geen kwaad.
Nee, ik heb het soms ook wel lastig hoor, als ik een examen moet halen oid... het zit er gewoon niet meer zo in, maar als ik dan eenmaal begin gaat het vaak wel weer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het geen kwaad. Heb alleen teveel de neiging om niets te doen als ik eenmaal thuis ben. En dat is natuurlijk killing voor zoiets. ZEker aangezien m'n router niet meewerkt
Nouja ik heb de eerste 1 a 2 uur vaak weer nodig om in te komen, terug te lezen, erachter te komen welke gegevens ik nou moest gebruiken, etc etc. Dus allemaal spul waar je geen tijd aan wil besteden, maar waar je niet aan ontkomt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik heb het soms ook wel lastig hoor, als ik een examen moet halen oid... het zit er gewoon niet meer zo in, maar als ik dan eenmaal begin gaat het vaak wel weer.
Ja, die shit begint nu alquote:
piet met kanker?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.powned.tv/nieu(...)uwe_zwarte_piet.html
één organisatie die een advies heeft uitgebracht waarvan niet eens duidelijk is of er uberhaupt na wordt gedacht om dat advies over te nemenquote:
Klopt, maar alsof dit nou een verschil is. Het ging ze om slavernij, dan is dit toch geen verschil?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één organisatie die een advies heeft uitgebracht waarvan niet eens duidelijk is of er uberhaupt na wordt gedacht om dat advies over te nemen
storm
glas water
Dat idd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
Klopt, maar alsof dit nou een verschil is. Het ging ze om slavernij, dan is dit toch geen verschil?
Ja, het is zoiets als die onderzoeken die een hoop geld kosten en de uitkomst kon iedereen verzinnen met een gemiddeld IQ.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.
Vind het maar vaag gedoe. Stelletje nederlanders weer
Je schiet er niets mee op, Denk dat dat het grootste probleem is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
En niemand, niet de voor- en niet de tegenstanders van de huidige Zwarte Piet vindt dit een goed plan...
Hip kapsel. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
En niemand, niet de voor- en niet de tegenstanders van de huidige Zwarte Piet vindt dit een goed plan...
Het is poldermodelpiet!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Netnietpiet en poldermodelpiet, dat klinkt toch wel als een dynamisch misdaadintolerantie bestrijdend duoquote:
Eens, maar het blijft raar dat je je als land gaat aanpassen aan mensen die hier vrijwillig zijn komen wonen, toen zwarte piet nog gewoon ok was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
De kanmijheteigenlijkaanmijnanusoxiderenikgelooftochnietmeerinsinterklaaspiet
Vroeger was kinderarbeid ook okay. Dingen veranderen. Helaas in beide gevallen uiteraard.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft raar dat je je als land gaat aanpassen aan mensen die hier vrijwillig zijn komen wonen, toen zwarte piet nog gewoon ok was.
Af en toe een externe inhuren om de fouten in je organisatie te vinden die je zelf niet meer kunt zien, is niet verkeerd natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft raar dat je je als land gaat aanpassen aan mensen die hier vrijwillig zijn komen wonen, toen zwarte piet nog gewoon ok was.
En?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
collega: "m'n exvrouw whatsappt met of ze om een gunst mag vragen"
Zegt ie vervolgens dat het dan wss sowieso om geld gaat van minimaal 1000 euro. Hoop dat we nog de uitslag krijgen
Nee ok, maar meestal zijn dat toch van die gladde types die je dingen willen aansmeren, het veranderen om het veranderen zeg maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Af en toe een externe inhuren om de fouten in je organisatie te vinden die je zelf niet meer kunt zien, is niet verkeerd natuurlijk
Als hij ja zegt heeft hij zijn ballen bij de scheiding al afgegeven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:47 schreef Cue_ het volgende:
collega: "m'n exvrouw whatsappt met of ze om een gunst mag vragen"
Zegt ie vervolgens dat het dan wss sowieso om geld gaat van minimaal 1000 euro. Hoop dat we nog de uitslag krijgen
Tis een topvent, maar volgens mij kan ie soms nog wel wat ballen gebruiken als het om dit soort dingen gaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
Als hij ja zegt heeft hij zijn ballen bij de scheiding al afgegeven.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als hij ja zegt heeft hij zijn ballen bij de scheiding al afgegeven.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Moest waarschijnlijk van de rechter
Zal wel een vrouwelijke rechter zijn geweestquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Moest waarschijnlijk van de rechter
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga ik altijd snoepen tijdens het blokken?
#fattie
Lekker hoor, zomer is begonnen. En met u?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme
Hoe ist met de Maltaman? [ afbeelding ]
Zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor, zomer is begonnen. En met u?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:14 schreef Cue_ het volgende:
heerlijk dit
Dat grietje die ik zo irritant vind omdat ze zoveel woorden gebruikt om iets te vertellen (en veel onzin lult). En nu moet ze beetje uitleggen hoe het proces werkt aan haar manager en hij is nogal direct / kortaf / logisch. Dus kapt haar af en toe af om gewoon een ja/nee antwoord te kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ZoGoed om te horen dat het relatief goed gaat met je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ach pff, weet je? Ik heb zoveel shit meegemaakt dat ik zelfs met een dubbeltje op straat al blij wordtquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het relatief goed gaat met je dan
Coolquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
Hoor net dat ze in Zuid Afrika ondersteuning nodig hebben. Misschien word ik dat wel
Even afwachten. Al is m'n collega toch wat dichter bij de besluiter, dus acht de kans groter dat hij gaat.quote:
Ik vond het al verrot om aan m'n pa geld te vragen ivm m'n verhuizing toen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou niet eens om zo veel geld hij iemand durven vragen
Ook niet als lening
ik heb ooit een paar honderd euro moeten lenen bij mijn ouders voor een studiequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vond het al verrot om aan m'n pa geld te vragen ivm m'n verhuizing toen.
Ik heb ooit 1 keertje een paar honderd euro moeten lenen, dat was echt klote maar ik stond een ietsje met de rug tegen de muurquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ooit een paar honderd euro moeten lenen bij mijn ouders voor een studie
Dat vond ik ook mega kut
En dat was echt geen 1500 euro!!
quote:
Soms kan je niet anders natuurlijk. En ik weet dat m'n pa wel voldoende geld heeft, dus dat het goed zit. Maar het voelt toch kut soms.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ooit een paar honderd euro moeten lenen bij mijn ouders voor een studie
Dat vond ik ook mega kut
En dat was echt geen 1500 euro!!
Badum-tssjjjquote:
Nicequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
Hoor net dat ze in Zuid Afrika ondersteuning nodig hebben. Misschien word ik dat wel
Hey, wie het kleine niet eert en zo toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach pff, weet je? Ik heb zoveel shit meegemaakt dat ik zelfs met een dubbeltje op straat al blij wordt
Maar het loopt gewoon best wel lekker, gezien mn omstandigheden. Ik heb niks te klagen (of beter gezegd, niks om te klagen behalve de gebruikelijke shit waar volgens mij iedereen wel eens last van heeft).
Trapt je vriendin daar nog steeds iedere keer in als jullie seks hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Barbusse het volgende:
Hey, wie het kleine niet eert en zo toch?
badum-tsj?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trapt je vriendin daar nog steeds iedere keer in als jullie seks hebben?
Ik moest de aanboden voor financiële ondersteuning van mijn ouders altijd van me afslaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keertje een paar honderd euro moeten lenen, dat was echt klote maar ik stond een ietsje met de rug tegen de muur
Pas geleden mn zusje nog een aardig bedrag uitgeleend, laatst nog netjes teruggekregen ook.
"It's not about the size, it's how you use it that counts."quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trapt je vriendin daar nog steeds iedere keer in als jullie seks hebben?
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, wie het kleine niet eert en zo toch?
O dat doe je heel netjes!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik moest de aanboden voor financiële ondersteuning van mijn ouders altijd van me afslaan
Op een gegeven moment hadden ze me toch zo ver dat ik tbv de studie wat geld accepteerde. 2 maanden nadat ik definitief gestopt was hadden ze het weer terug, daar schrokken ze even van.
NESquote:
Is dat Michael Caine?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"It's not about the size, it's how you use it that counts."
[ afbeelding ]
Ik voorzie een functioneringsgesprek waarin je wordt afgerekend op je waardeloze overdracht en alle ellende die daar uit voort is gekomen gedurende je afwezigheid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:03 schreef Q. het volgende:
Oh, ik krijg dus vanaf 1 september versterking.Een man van 55, zonder enige technische kennis of feeling. Voor 2 dagen in de week. Heb zo'n 8 werkdagen om hem in te werken zodat hij mijn afwezigheid in bijna heel september op mag vangen. Hij heeft het systeem zelfs nog nooit gezien. Succes verzekerd.
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
Is mijn stripje niet tof?
Ik weet zelf niet wat er staat maar ik dacht: leuk voor de nerds
Hij is leuk, maar oudquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
I 'll take itquote:
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een functioneringsgesprek waarin je wordt afgerekend op je waardeloze overdracht en alle ellende die daar uit voort is gekomen gedurende je afwezigheid.
Waar zie je ons voor aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nerds, dat zegt ze net.quote:
Ik dacht vraagt het voor de zekerheid nog een keer. Even zeker weten dat ze dat ook echt bedoeltquote:
Uhuh! Alleen vandaag nog werkenquote:
minder dan 3quote:
Wat ga je/gaan ze allemaal doen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
3 weken mijn huis uit vanwege een renovatie
Een gratis luchtbed voor onder de brug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je/gaan ze allemaal doen dan?
Krijg je een luxe hotelkamer ter vervanging?
Moet je ook uit Amsterdam?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
3 weken mijn huis uit vanwege een renovatie
Hele voor- en achtergevel wordt vervangen, woning staat dus 2 weken aan beide kanten open.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je/gaan ze allemaal doen dan?
Krijg je een luxe hotelkamer ter vervanging?
Oeh, ik zie een mooie plek waar ik een PS4 kan jatten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele voor- en achtergevel wordt vervangen, woning staat dus 2 weken aan beide kanten open.
Nee, wel een volledig gemeubileerde leenwoning.
Ja, die gaat natuurlijk gewoon mee naar de leenwoningquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, ik zie een mooie plek waar ik een PS4 kan jatten.
Flinke operatie. Mogen al je spullen wel blijven staan of moet het ook worden leeg geruimd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Hele voor- en achtergevel wordt vervangen, woning staat dus 2 weken aan beide kanten open.
Nee, wel een volledig gemeubileerde leenwoning.
Meeste kan blijven staan, van de muren af. Alleen de berging moet helemaal leeg (iemand interesse in 2 TV's, zuilspeakers?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flinke operatie. Mogen al je spullen wel blijven staan of moet het ook worden leeg geruimd?
Flinke operatie voor die paar weekjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die gaat natuurlijk gewoon mee naar de leenwoning.
Net als de TV, PC, laptops, iPad.
Nou ja, met een beetje mazzel krijg ik een woning op dezelfde verdieping, dan rol ik het er wel ff heenquote:
Zonde, was wel cool geweest lijkt me.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Zuid Afrika gaat niet door
Mocht er een volgende komen, dan zou het Spanje of Zweden zijn.. Wie weet dan.
Nergens goed voor zo'n backend, klikken willen we! Kleurtjes! Bewegende dingen! Plaatjes van katten!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Een baas die om de haverklap vraagt "kunnen we al iets zien?" "Kan ik al ergens op klikken" terwijl je een backend aan het maken bent. Gotta love it.
En grafiekjes, vergeet grafiekjes niet, DE tool voor middlemanagement...quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor zo'n backend, klikken willen we! Kleurtjes! Bewegende dingen! Plaatjes van katten!
http://theoatmeal.com/comics/design_hell
Grafieken met kittens.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En grafiekjes, vergeet grafiekjes niet, DE tool voor middlemanagement...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe weten jullie waar ik werk?quote:
Omdat alle managers hetzelfde zijn, nutteloos nietstoevoegende opvullagen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie waar ik werk?[ afbeelding ]
Voordeel is wel weer dat ik weer mijn geld verdien aan het genereren van datsoort grafieken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat alle managers hetzelfde zijn, nutteloos nietstoevoegende opvullagen.
Sja, ik doe liever nuttige dingen dan kleutervriendelijke plaatjes maken voor mensen die nergens iets van snappenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voordeel is wel weer dat ik weer mijn geld verdien aan het genereren van datsoort grafieken.
Ze hebben nu voor de UAT zo'n dashboard gemaakt met echt TIG grafiekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So true.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat alle managers hetzelfde zijn, nutteloos nietstoevoegende opvullagen.
The KittenGenerator?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Die plaatjes maken ze zelf met mijn software.
22:00quote:
Bongu, sabihquote:
ik haat de katharenquote:
Maar katten zijn wel liefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat de katharen
Ik wil een tijdmachine om ze met terugwerkende kracht dood te maken
BIJNA WEEKEND!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
TGIF en andere uitgekauwde kantoorclichees!
DAN IS HET ZO WEER MAANDAG WHOEHAHAHAHAHAH!!!11111!!!!!quote:
WE ZIJN BIJNA DOOD!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAN IS HET ZO WEER MAANDAG WHOEHAHAHAHAHAH!!!11111!!!!!
love it!quote:
Geen idee want zo'n beetje iedereen is nog gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die nog aan het werk is in heel NL?
Nieuwe album van Bodycount al gehoord?quote:
Ik ben ook gewoon aan het werk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die nog aan het werk is in heel NL?
Nee, is het wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe album van Bodycount al gehoord?
Ja, verrassend lekker. Voorbeeldje:quote:
Zal hem even in de Spotify gooien, ik denk niet dat mijn collega's blij worden van BCquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, verrassend lekker. Voorbeeldje:
Volledige album is via Spotify en/of YouTube te luisteren.
Ik heb gewoon een collega die het al kende en het nog kan waarderen ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Zal hem even in de Spotify gooien, ik denk niet dat mijn collega's blij worden van BC.
Ik denk dat ik dan ook wel ff kaarten ga regelen idd, toch een icoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een collega die het al kende en het nog kan waarderen ook.
Mocht BC nog een tour gaan doen en in Nederland komen, ga ik er met hem naartoe.
Absoluut. Zelfs MissM wil dan wel mee. En als iemand een concerthater is, is zij het wel...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik dan ook wel ff kaarten ga regelen idd, toch een icoon.
Zure pruim is het toch ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Zelfs MissM wil dan wel mee. En als iemand een concerthater is, is zij het wel...
Ik hou het er maar op dat ze een vrij uitgesproken mening heeft over bepaalde onderwerpen.quote:
Hoezo, leest ze nog mee dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat ze een vrij uitgesproken mening heeft over bepaalde onderwerpen.
Zelden, maar je weet maar nooit of dit zo'n moment is.quote:
Ik neem het risico welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelden, maar je weet maar nooit of dit zo'n moment is.
Wat een held ben je toch ook.quote:
Wel op zwarte sokken dan he?quote:
... en sandalen mag ik hopen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past wel bij je rock imago...
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/fire-crocs-guy.jpg]afbeelding[/url] ]
Maar ik ben de enige op kantoor en het is fucking mooi weer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee want zo'n beetje iedereen is nog gewoon aan het werk.
hier is het gewoon zoals altijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige op kantoor en het is fucking mooi weer.
Balen. Ik ben blij dat het bij ons bijna altijd vrijdag-thuiswerk dag isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige op kantoor en het is fucking mooi weer.
Ah je bent ook voor Oranje!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past wel bij je rock imago...
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/fire-crocs-guy.jpg]afbeelding[/url] ]
Agossie, heb je wel geld om voetbal te kijken in Amsterdam dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Vind t wel jammer dat ik geen geld heb om vanavond voetbal te kijken in EnschedeNu alleen kijken vanavond.
Voetbal in Enschede? Dat is als Pingpong in donker Afrika?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Vind t wel jammer dat ik geen geld heb om vanavond voetbal te kijken in EnschedeNu alleen kijken vanavond.
Is daar iets bijzonders dan ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Agossie, heb je wel geld om voetbal te kijken in Amsterdam dan?.
Leidseplein, denk met MissBliss en Re oa.quote:
Mijn ouders noemden me altijd heel speciaalquote:
Het is wel een goedkopere oplossingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Leidseplein, denk met MissBliss en Re oa.
Uitgaan is voor mij nooit goedkoop, maar wel betaalbaarquote:
Dan wil je vast wel een drankje voor me kopen vanavondquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Uitgaan is voor mij nooit goedkoop, maar wel betaalbaar.
vast wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wil je vast wel een drankje voor me kopen vanavond
ja! Alle weet ik hoeveel miljoenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik even haten op menen uit IndiaWat een knuppels zijn het
Hang een camera op!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef CherryLips het volgende:
En die lullo staat weer op m'n parkeerplaats, heb hem weer klemgereden. Met goedkeuring van iemand van de VvESpanning ende sensatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |