Ik probeer mijn vader zo ver te krijgen dat hij PEC gaat sponsorenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die shirts zijn tantoe duurMono heeft wel een oud (lelijk) uit shirt.
Maar ik zal dan wel met m'n PEC sjaaltje en muts in de zon in het park gaan liggen chillen
Het begint met een T maar meer zeg ik niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oke thomas.
Nee dit spel speel ik niet meer.
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelona
Ik heb eigenlijk ook geen FC Groningen attributen, naast die handboeien dan waar ik de naam van Nickgod op heb gekrast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die shirts zijn tantoe duurMono heeft wel een oud (lelijk) uit shirt.
Maar ik zal dan wel met m'n PEC sjaaltje en muts in de zon in het park gaan liggen chillen
Ik ben echt fan van Broersequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.
Sowieso strak planquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelona
Ken je Broerse zijn eigen site? Hij weigert de site te updaten uit respect voor zijn overleden vriend en ooit maker ervanquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso strak plan
Broerse
Deze facebook paginahttps://www.facebook.com/(...)950272066434?fref=ts
Helden, jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Joostgod en Diederikgod zijn toch wel de publiekslievelingen.
ah jammerquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je Broerse zijn eigen site? Hij weigert de site te updaten uit respect voor zijn overleden vriend en ooit maker ervan
Hmm. Lijkt er nu toch uit te liggen.
http://www.joostbroerse.nl/
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minutenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bram van Polen is een lustobject pur sang ja. Het is eigenlijk jammer dat hij zijn tijd verdoet met voetbal, terwijl zijn erotische kwaliteiten zo mogelijk nog aanzienlijker zijn.
Oh dus je kent mijn tweelingbroer ook alquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minuten
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Wellicht kun je een request op Rule36 plaatsen.
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd fijn om wat te soppen te hebben tijdens de saaie/rustige momenten van die 90 minuten
Bramgod > Nickgodquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)
[..]
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.
Ik zit midden in een serie. Ik schoot even uit, sorryquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Rule34 (tenzij jij iets weet wat ik niet weet)
[..]
Ik ben daarom ook blij dat ik zo gevallen ben voor Nickgod, naast zijn hemelse looks strooit hij ook nog eens met fantastische steekpassjes alsof het pepernoten zijn.
Note gezetquote:
In welke serie zit jij dan? Heb je ook tekst?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit midden in een serie. Ik schoot even uit, sorry
Ik denk niet dat hij het erg vindt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk stuurt ie de geheime Russische dienst op je af.
goede zaak.quote:
Hoi Dimaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik kan maar geen dame vinden dat net zo lief en speciaal is als jou..
Je zusje is anders wel liefquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik kan maar geen dame vinden dat net zo lief en speciaal is als jou..
how's life?quote:
Ik slijt nog steeds hele dagen achter FOK!quote:
MH is Dima?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat mocht je willen. Was je iig nog knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |