Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulksquote:
Welnee, gewoon af en toe langs de schroot en daar wat onderdeeltjes vandaan halenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulks
Daar komt nog bij dat ik wel meer onderhoudskosten zou hebben bij een ouder hok![]()
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wij hadden vroeger ook een 'wekker'systeem. We mochten alledrie een uurtje
We hadden alledrie een eigen huis in die buurt bij sims 1. En toen zijn we op een gegeven moment m'n vader gaan uitleggen hoe je moest spelen. Had hij een familie gemaakt met Sims die geen eigenschappen hadden (oftewel ze waren allemaal slordig, lui, gemeen etc) en bij het huis bouwen had hij geen behang, de wc was buiten dus niemand wilde naar de wc, de vloer deed hij niet met de shift toets maar gewoon dus de helft van de vloer lag buiten en binnen lag er nog gras enzo
![]()
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat pas mis als wij samen willen spelen met onze internetverbinding waarschijnlijk
Dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon af en toe langs de schroot en daar wat onderdeeltjes vandaan halen
quote:
Ik heb medelijden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ze noemt me meer freek dan (insert echte naam).
Karakter heet datquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil een auto zoals jouw vensterbank bestaande uit losse onderdelen en ducttape?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Geef Louis dan ook even advies dat hij in het vervolg Douglas en van Dijk meeneemt i.p.v. de Vrij en Veltmanquote:
Ik zal hem even bellen volgende keerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geef Louis dan ook even advies dat hij in het vervolg Douglas en van Dijk meeneemt i.p.v. de Vrij en Veltman
gaan jullie ergens wat drinken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb medelijden.Ik word waarschijnlijk zaterdag ook continu snow genoemd
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gaan jullie ergens wat drinken.
he snow wat wil jij drinken?
De mensen hun gezichten![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Karakter heet dat
Zo verklaar ik mijn voorkomen ook meestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee grapje, schoonheid die op andere zal overstralen en zulks
Topquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal hem even bellen volgende keer
Op meets noem ik iedereen bij echte naam, want anders vrij autiquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzo
In mei ging het wel goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meet van vorig jaar heb ik mijn echte naam maar 1 keer gehoord ofzo
Precies. Ik zal dat wel moeten missen als jij vertrekt. Hoe moet ik dan nog mooie mannen ontmoeten tijdens het boodschappen doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo verklaar ik mijn voorkomen ook meestal.
Nee grapje, schoonheid die op andere zal overstralen en zulks
echt niemand boeit ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest en er zijn toch niet veel mensen die weten hoe ik heet![]()
![]()
![]()
quote:
Dit ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op meets noem ik iedereen bij echte naam, want anders vrij auti![]()
Dit dus, op de zolderkamer is het veel veiligerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest en er zijn toch niet veel mensen die weten hoe ik heet![]()
![]()
![]()
Haha, wat is onze verstandhouding toch uitzonderlijk complexquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Ik zal dat wel moeten missen als jij vertrekt. Hoe moet ik dan nog mooie mannen ontmoeten tijdens het boodschappen doen?
Jij snapt het!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus, op de zolderkamer is het veel veiliger
quote:
Dat is op een woensdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Voor deze meet moet je ook nog eens 55 euro hebben. Ik raak helemaal faillietquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
allemaal meets waar ik geen invite van heb
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even voor de duidelijkheid.
Hoiquote:
Geen dank. Ik ben altijd bereid dergelijke onduidelijkheden op te helderen.quote:
Hallo!quote:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.quote:
Johan voldoet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de 25e wil ik niet Johannes worden genoemd. LR, onthoud dit.
Hoinquote:
Heb je m nou al gekocht?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik kan een dergelijke auto betalen, en hij is verder goedkoop in wegenbelasting en zulks
Daar komt nog bij dat ik wel meer onderhoudskosten zou hebben bij een ouder hok![]()
Nee, mijn echte naam.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
[..]
Johan voldoet?
Welke? Een date?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht. Al heeft een andere toch zijn prioriteit.
Nee eerst even kijkenquote:
We quoten elkaar 100x per dag maar je naam ken ik oprecht niet. Jij de mijne wel overigens door iemands aquarium.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, mijn echte naam.
Ik noem Paxje in het echt toch ook geen Paxje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |