Want ja, het was niet ISIS die de Koerden aanviel in Syrisch Koerdistan...quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
ISIS richt zich niet op Koerdistan.
Ik ken ISIS niet goed maar het zou me verbazen als ze opeens de Koerden over zouden slaan. Zolang er olie in dat gebied is zullen ze ook niet echt met rust gelaten worden gok ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:08 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Want ja, het was niet ISIS die de Koerden aanviel in Syrisch Koerdistan...Islamitische staat van Irak en de Levant, en aangezien daar volgens hen ook de Koerdische gebieden tot toebehoren komt Koerdistan ook aan de beurt ben ik bang...
Rojava is wat anders dan Basur.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:08 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Want ja, het was niet ISIS die de Koerden aanviel in Syrisch Koerdistan...Islamitische staat van Irak en de Levant, en aangezien daar volgens hen ook de Koerdische gebieden tot toebehoren komt Koerdistan ook aan de beurt ben ik bang...
Check bovenstaande tweet. Het gaat ze vooral om Maliki, niet om de Koerden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken ISIS niet goed maar het zou me verbazen als ze opeens de Koerden over zouden slaan. Zolang er olie in dat gebied is zullen ze ook niet echt met rust gelaten worden gok ik.
Wellicht dat we nu met rust gelaten worden, maar in de nabije toekomst, mocht ISIS zijn macht uitbreiden, dan zijn ook de Koerden aan de beurt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken ISIS niet goed maar het zou me verbazen als ze opeens de Koerden over zouden slaan. Zolang er olie in dat gebied is zullen ze ook niet echt met rust gelaten worden gok ik.
Voorlopig niet. Dat kan misschien stap twee zijn, maar dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:08 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Koppen eraf, tombes opblazen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:19 schreef Grutsk het volgende:
Even wat hele domme vragen van iemand die niets afweet van ISIS. Hoe zullen zij eventueel omgaan met de sjiieten in veroverde gebieden en zullen ze de tombes heel laten?
Ik ben absoluut niet voor de ene of de andere kant, maar ik bestudeer Iran en vraag voor mezelf af wat hier de realistische gevolgen van zouden kunnen zijn.
Als ISIS de macht zou krijgen dan zullen ze de tombes inderdaad vernietigen omdat het plaatsen zijn waarin afgoderij plaats vindt, trouwens dat zullen ze niet alleen bij sjiietische tombes doen hoor.... ook sunnietische tombes zullen vernietigd worden. Sjiieten zullen gewoon leven onder hen net zoals sunnieten, dus ze moeten zich gewoon aan de islamitische wet houden. Opzich is dat niet iets moeilijk voor een sjiet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:19 schreef Grutsk het volgende:
Even wat hele domme vragen van iemand die niets afweet van ISIS. Hoe zullen zij eventueel omgaan met de sjiieten in veroverde gebieden en zullen ze de tombes heel laten?
Ik ben absoluut niet voor de ene of de andere kant, maar ik bestudeer Iran en vraag voor mezelf af wat hier de realistische gevolgen van zouden kunnen zijn.
Kom op, ook jij weet dat ISIS echt niet zo tolerant gaat zijn tegenover sjiieten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Als ISIS de macht zou krijgen dan zullen ze de tombes inderdaad vernietigen omdat het plaatsen zijn waarin afgoderij plaats vindt, trouwens dat zullen ze niet alleen bij sjiietische tombes doen hoor.... ook sunnietische tombes zullen vernietigd worden. Sjiieten zullen gewoon leven onder hen net zoals sunnieten, dus ze moeten zich gewoon aan de islamitische wet houden. Opzich is dat niet iets moeilijk voor een sjiet.
Onzin.... zolang men zich aan de regels houdt zal er niks gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, ook jij weet dat ISIS echt niet zo tolerant gaat zijn tegenover sjiieten.
Je moet dus doen alsof je het fijn vind om onder de dictatuur van ISIS te leven...quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Onzin.... zolang men zich aan de regels houdt zal er niks gebeuren.
Achter de schermen. Doen ze nu al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:26 schreef Grutsk het volgende:
En in hoeverre denken jullie dat Iran zich hiermee gaat bemoeien?
Liever leven in een dictatuur van ISIS dan die van de hond malikie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet dus doen alsof je het fijn vind om onder de dictatuur van ISIS te leven...
Man, zelfs de meeste soennieten moeten niets hebben van die terroristen.
Gewoon geen van beide.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Liever leven in een dictatuur van ISIS dan die van de hond malikie.
Doen ze al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:26 schreef Grutsk het volgende:
En in hoeverre denken jullie dat Iran zich hiermee gaat bemoeien?
Maar stel ze halen de tombes in Najaf en Karbala neer, zouden ze dan echt troepen sturen? Misschien een beetje offtopic, dan moeten jullie het maar zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Achter de schermen. Doen ze nu al.
Omdat er geen beter alternatief is op het moment.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon geen van beide.
Waarom gun jij mensen geen prettig leven? waarom wil jij graag kiezen tussen 2 duivels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |