Is hij Madkhalie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef Charismatisch het volgende:
Iraakse soennitische geleerde Ahmad al-Kubaisy vaardigt fatwa uit om ISIL uit te roeien omdat ISIL een Amerikaans-Israëlisch-Iraanse creatie is.
[ afbeelding ]
?twitter:LeonEoW twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:56:29@omar00army @HaraldDoornbos Samarra is onderdeel van de Red Line die Iran gisteren heeft getrokken (Najaf, Karbala) Nu wordt het interessant reageer retweet
twitter:omar00army twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:49:57Federal police in #Samarra are running away leaving the area to Shia militiamen to protect the shrines and #ISIS are getting closer reageer retweet
ik denk dat zelfs Iran keihard genaaid zal worden door ISIS.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:01 schreef sonnyspek het volgende:
http://middle-east-online.com/?id=178323 Iran bereidt zich voor.
Die respect is er niet meer denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL heeft laatst nog aangegeven dat ze bewust geen enkele aanslag plegen in Iran uit respect voor al-Qaeda-leider al-Zawahiri.
ISIS moet juist Iran ook hard aanpakken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL heeft laatst nog aangegeven dat ze bewust geen enkele aanslag plegen in Iran uit respect voor al-Qaeda-leider al-Zawahiri.
Tuurlijk zijn ze datquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:08 schreef deleriouz het volgende:
Ik acht die ISIS wackos eigenlijk wel in staat de restanten van Saddam op te graven en ermee rond te gaan paraderen.
Ze hebben nog geen takfir gedaan op al-Zawahiri. En ook geen enkele aanslag in Iran gepleegd.quote:
Weet je nog toen ik Noord-Irak veel van je ISIS-handlangers toewensde? Bij deze dus...hoop dat ISIS als kool gaat groeien in Iraaks Koerdistanquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Baklava95 het volgende:
Gast.Haat je nu Koerden. En niet alle Koerden over een kam scheren kneus.
Dat hop ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik Noord-Irak veel van je ISIS-handlangers toewensde? Bij deze dus...hoop dat ISIS als kool gaat groeien in Iraaks KoerdistanHoe meer hoe beter
![]()
Ik denk dat heel het Midden-Oosten last gaat hebben van de ISIS, niet alleen de Koerden. En de Koerden in Irak zijn verenigd, iets wat zeker niet het geval is in de rest van Irak.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik Noord-Irak veel van je ISIS-handlangers toewensde? Bij deze dus...hoop dat ISIS als kool gaat groeien in Iraaks KoerdistanHoe meer hoe beter
![]()
Komt misschien omdat de meeste die in het Iraakse leger zitten het doen voor het geldt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:22 schreef rakotto het volgende:
Ik doe ff een dutje en al deze ontwikkelingen gebeuren in een oogopslag. Ik begin nu te begrijpen waarom Irak zo snel gevallen was tijdens de oorlog tegen de VS. Ik dacht dat het geruchten waren toen, maar de soldaten zijn inderdaad laf en rennen gewoon weg.
Dit dus... Als er geen nationaal besef is in Irak en mensen niet vechten voor hun natie, dan vechten ze voor het geld. En niemand zou zijn leven willen geven voor geld...quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat de meeste die in het Iraakse leger zitten het doen voor het geldt.
Als het in dit tempo doorgaat dan zit ISIS tegen het ochtendgloren in Koeweit-Stad.twitter:curdistani twitterde op woensdag 11-06-2014 om 17:44:31#ISIS is inside the city of Samarra, Iraq http://t.co/LI3KDlgXvZ reageer retweet
Ik denk dat ISIS morgen of overmorgen Bagdad in handen heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:52 schreef deleriouz het volgende:
Samarra, laatste halte op weg naar Baghdad:twitter:curdistani twitterde op woensdag 11-06-2014 om 17:44:31#ISIS is inside the city of Samarra, Iraq http://t.co/LI3KDlgXvZ reageer retweet
Beter de Koerden dan ISIS.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:45 schreef Charismatisch het volgende:
Dit zijn beelden van het Iraakse leger, hoe ze vanuit Mosul naar Koerdistan vluchten en hun wapens etc. inleveren.
Zo snel gaat het allemaal niet lopen hoor....quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik denk dat ISIS morgen of overmorgen Bagdad in handen heeft.
O ja je onderschat ISIS dan sterk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:55 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Zo snel gaat het allemaal niet lopen hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |