Heb ik iets verkeerd gezegd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:15 schreef kurd0w het volgende:
Nee, het zijn Koerden. Irakeze Koerden, maar alsnog Koerden. Net zoals ik een Turkse Koerd ben.
Jammer. Ik had graag gezien of ISIL consistent was en de tombe van Saddam zouden slopen of niet, en benieuwd naar de tegenreactie van de tribale supporters van Saddam.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:12 schreef deleriouz het volgende:
Ja, er staat een tombe in al-Awja net buiten Tikrit, maar enkele jaren geleden heeft de Irakese overheid tot sluiting bevolen en de kist naar elders te verplaatsen om te voorkomen dat het een bedevaartsoord zou worden.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)dam-hussein-s-320836
Niet perse verkeerd, maar eerder incompleet. Zoals jij het verwoord lijkt het alsof het geen apart volk is. Althans, zo komt het over bij mij.quote:
Zij willen hun privileges onder Saddam terug:twitter:RudawEnglish twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:01:21Former Iraqi vice President Tariq al-Hashimi describes Mosul fall to ISIS as "revolution" of the oppressed & marginalized. reageer retweet
twitter:HansJMelissen twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:28:13Zo ISIS nu ook in Tikrit. Ze rijden bijna sneller door Irak dan de Amerikanen tijdens de invasie van 2003. reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:15:07Ook Ramadi nu, ten westen van Bagdad RT @ajaltamimi ISIS says it has seized White Apartments in development quarter in #Ramadi reageer retweet
Helmaal mee eens. Ben je ook Koerd. Turkse-Keord, Iraanse, Iraakse , Syrische.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef kurd0w het volgende:
[..]
“The Kurds have no friends but the mountains.''- Kurdish proverb
Zelfs de Turken waren geen schatjes tegen de Koerden hoor...En ik hoop dat de Koerdische leiders dit realiseren en zich inderdaad niet bemoeien met Irakezen.
Gast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:38 schreef De_Ilias het volgende:
Hopelijk zal ISIS die koerden een lesje leren!
Nee er zitten ook koerden in ISIS en JN natuurlijk haat ik geen Koerden, maar ik haat wel nationalistische Koerden die vind ik zo irritant.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:41 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gast.Haat je nu Koerden. En niet alle Koerden over een kam scheren kneus.
twitter:jenanmoussa twitterde op woensdag 11-06-2014 om 13:10:00International border gone; start of caliphate RT @mutludc ISIS militants remove bordr line between #Iraq & #Syria http://t.co/POF9zGo1yq reageer retweet
Dan moet je ook nationalistische Arabieren en nationalistische Turken haten. Anders ben je hypocriet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee er zitten ook koerden in ISIS en JN natuurlijk haat ik geen Koerden, maar ik haat wel nationalistische Koerden die vind ik zo irritant.
Ik haat alle nationalisten, zowel Arabisch (baathisten) als Turken (grijze wolfen enzo). Ik doe geen takfier op nationalisten zolang zij het gebed onderhouden en sunnitisch zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan moet je ook nationalistische Arabieren en nationalistische Turken haten. Anders ben je hypocriet.
Doe je nu takfir op alle Koerdische nationalisten.
Beetje hypocriet dat elk volk op deze aardbol wel recht heeft op zelf-determinisme, behalve de Koerden, niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:40 schreef SteelDogg het volgende:
Weet je wel wat je zegt joh idioot.. ISIL moet uitgeschakeld worden. Hoe sneller hoe beter
Nu die zwijn al-Sadr nog opblazen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:45 schreef Charismatisch het volgende:
Aanslag in Sadr city, 5 doden en 12 gewonden.
twitter:RamiAlLolah twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:44:20ATTENTION! All Shia fighters/dogs in #Syria: Get the fuck back to #Iraq NOW. #ISIS is now few meters away from your holy shrines in #Samarra reageer retweet
Gebeurd niet Inshallah.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:48 schreef De_Ilias het volgende:
twitter:RamiAlLolah twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:44:20ATTENTION! All Shia fighters/dogs in #Syria: Get the fuck back to #Iraq NOW. #ISIS is now few meters away from your holy shrines in #Samarra reageer retweet
Als ze dat doen zal dat dit een win win situation zijn..... Ze komen terug naar Irak en dan worden ze geslacht door ISIS en zal dat voor de Syrische rebellen voordelig zijn omdat ze dan minder weerstand zullen krijgen in Syrie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gebeurd niet Inshallah.
Misschien kunnen die smerige raafidah geeneens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |