Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over latex gesproken.. nog/al geneukt?
Gewoon door het raam iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lekker maar eh, een airco werkt toch alleen maar als je een kant van de airco buiten plaatst zo dat de warme lucht afgevoerd wordt? Anders heb je even lokaal koelere lucht maar netto meer warmte (arbeid levert warmte op). Hoe los je dat op? De opening uit het raam laten steken of heb je een gat in de muur gemaakt?
Niet in mijn cohort helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zitten er geen hete gays op LST?
Ik heb wel een gay-vriend in de aanbieding voor je.quote:
Wow, beste verkooppraatje ooit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een gay-vriend in de aanbieding voor je.
Hijs alleen niet knap, en ook geen mooi lichaam
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een gay-vriend in de aanbieding voor je.
Hijs alleen niet knap, en ook geen mooi lichaam
De nieuwe commissaris van onderwijs is gelukkig wel leuk.quote:
quote:
Ben gewoon eerlijk, kan er niets beters van makenquote:
Tja, als ie daar al niemand kan vindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
[..]
Ben gewoon eerlijk, kan er niets beters van maken
Maar hij is wel opzoek. En geloof ook lid van die gay vereniging in delft.
Nou ik was daar dus ooit. En der was geen enkele gast daar waarvan ik zou zeggen kan ermee door qua uiterlijk. En dat kwam niet doordat ze gay zijn haha.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, als ie daar al niemand kan vinden
Er is een homovereniging in Delft?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
[..]
Ben gewoon eerlijk, kan er niets beters van maken
Maar hij is wel opzoek. En geloof ook lid van die gay vereniging in delft.
Laat maar!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nou ik was daar dus ooit. En der was geen enkele gast daar waarvan ik zou zeggen kan ermee door qua uiterlijk. En dat kwam niet doordat ze gay zijn haha.
Hehe, ik kwam daar langs fietsen in de owee vorig jaar, stond er een travestiet op een podium met allemaal homo's eromheen... Was er toen wel achter dat ik daar iig niets te zoeken hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nou ik was daar dus ooit. En der was geen enkele gast daar waarvan ik zou zeggen kan ermee door qua uiterlijk. En dat kwam niet doordat ze gay zijn haha.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja. Met een travestietenbingo tijdens de owee
wat snap je niet danquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Begin echt steeds minder van thermo te snappen en het tentamen is al over twee weken. Het boek helpt ook niet echt met z'n vage uitleg.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Begin echt steeds minder van thermo te snappen en het tentamen is al over twee weken. Het boek helpt ook niet echt met z'n vage uitleg.
Correcties voor temperatuur en druk waren makkelijk. Maar nu gaat het over fases en mengels en ik snap er geen kut meer van. In ene worden er ook eenheden zonder toelichting geïntroduceerd, dus ik weet niet eens waar ze voor staan.quote:
Ik moet nog veel snappen wil ik het halen ja.quote:
Ja maar je hebt 2 weken, das echt lang haha.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet nog veel snappen wil ik het halen ja.
Kreeg je niet zo'n bijlage met allemaal tabellen? Kan me zoiets herinneren van een p-vak.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:07 schreef Novermars het volgende:
Ik ben vandaag begonnen voor een tentamen van morgen waarvan ik 1.5 college heb gevolgdAl heb ik er vertrouwen in, het is niet heel moeilijk.
Maar daarover, als je alleen tabellen hebt vooren
, kan je daaruit
construeren? Want die wordt wel gebruikt in een oefententamen, maar de tabel staat niet in ons boek... Waarschijnlijk wordt die dan gewoon gegeven bij het tentamen, maar gewoon voor de zekerheid...
Die krijg je ja, maar ik weet niet precies welke. Waarschijnlijk gewoon elke die we nodig, maar je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kreeg je niet zo'n bijlage met allemaal tabellen? Kan me zoiets herinneren van een p-vak.
De Faculteit Wiskunde en Natuurkunde & mijn studie zijn volgens mij de enigen van de RUG waarvan de colleges nog niet worden opgenomen :cquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:39 schreef Mitsu het volgende:
Ik hou echt van degene die het opnemen van colleges heeft uitgevonden
Vertel!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Correcties voor temperatuur en druk waren makkelijk. Maar nu gaat het over fases en mengels en ik snap er geen kut meer van. In ene worden er ook eenheden zonder toelichting geïntroduceerd, dus ik weet niet eens waar ze voor staan.
Laat maar, ik zat drie hoofdstukken te ver.quote:
Ternary plots?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
9 van de 36 slides van zijn laatste powerpoint gaan over dezelfde grafiek. Logisch dat we het saai vinden.
Een grafiek waarbij de druk is uitgezet tegen de molfractie, en dan allemaal zooi over mengsels en fasen.quote:
Ah chemische thermo verschilt wel van thermo dan dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een grafiek waarbij de druk is uitgezet tegen de molfractie, en dan allemaal zooi over mengsels en fasen.
Jij hebt dit dus niet gehad? Beetje apart, tijdens college zijn zo'n beetje alle voorbeelden met motoren en doen ze net alsof zo'n ding kan opblazen als je er geen rekening mee houdt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah chemische thermo verschilt wel van thermo dan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |