Ik vond haar ook altijd zo smakeloos als ze bij Jensen in de show was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vijftien jaar geleden keek ze er zelf veel te blij bij. Ondanks dat ze toen al aardig verlept begon te worden.
Maar blijkbaar is er een markt voor...
kan ze dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Please, zullen we niet teveel aandacht aan haar besteden, straks googled ze en kickt ze er weer op dat er mensen over haar praten..
Zeg, stel jij een taboe voor in SEX???quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Please, zullen we niet teveel aandacht aan haar besteden, straks googled ze en kickt ze er weer op dat er mensen over haar praten..
Vast een paar van die toyboys op haar schoot die "haar toetsjes" mogen indrukken, terwijl ze giechelt op de achtergrondquote:
Ja, eentje die naar "KPD het is niet te geleuven" topic magquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zeg, stel jij een taboe voor in SEX???
Nasty mi is nasty.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vast een paar van die toyboys op haar schoot die "haar toetsjes" mogen indrukken, terwijl ze giechelt op de achtergrond
wie weet krijg je nog een dm met een uitnodiging voor de hoofdrol in het klusjesmannenscenario. Kun je van de inkomsten mooi de reparatie van je muur financieren.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wie weet krijg je nog een dm met een uitnodiging voor de hoofdrol in het klusjesmannenscenario. Kun je van de inkomsten mooi de reparatie van je muur financieren.
Dan beter een gangbang topic openen met een zwangere vrouw, entree 50 euro en een mannetje of 50 uitnodigen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wie weet krijg je nog een dm met een uitnodiging voor de hoofdrol in het klusjesmannenscenario. Kun je van de inkomsten mooi de reparatie van je muur financieren.
"deze is voor je nieuwe kozijnen sletje" *ondergespoten wordt*quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan beter een gangbang topic openen met een zwangere vrouw, entree 50 euro en een mannetje of 50 uitnodigen..
Dan is het binnenwerk compleet opnieuw vorm gegeven en het buitenwerk gepolijst nadien..
Moeraskat?:oquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef Buurpoes het volgende:
Ze is nog maar 45!!Ik had haar minstens tien jaar ouder geschat!!
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/betaling-in-natura/quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"deze is voor je nieuwe kozijnen sletje" *ondergespoten wordt*
ben je nu Moeraskat aan het prostitueren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan beter een gangbang topic openen met een zwangere vrouw, entree 50 euro en een mannetje of 50 uitnodigen..
Dan is het binnenwerk compleet opnieuw vorm gegeven en het buitenwerk gepolijst nadien..
Wat ranzig!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/betaling-in-natura/
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/betaling-in-natura/
Er is ook een gast die bij je komt schoonmaken, naakt. Betaalt daar dan 60 euro voor en je mag vriendinnen uitnodigen om te kijken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
http://www.sexjobs.nl/sex(...)obiel-hebben_3876479
ben wel nieuwsgierig wat hij dan wil doen die 15 minuten
quote:heb jij iets leuks voor me en denk jij dat je me blij kunt maken ergens mee,kunst decoratie,sieraden,kleding,winkelen,te goed bon,vakantie,maakt niet uit...ik geniet zo wie zo en als ik dan een fiets laptop tv of wat dan ook er aan over hou hahahaha dan is het win win voor mij,en geloof me maar,jij bent de hoofd prijs en krijgt de hoofd prijs hahahaha
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is ook een gast die bij je komt schoonmaken, naakt. Betaalt daar dan 60 euro voor en je mag vriendinnen uitnodigen om te kijken.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:06 schreef Adolecens het volgende:
euks voor me en denk jij dat je me blij kunt maken ergens mee,kunst decoratie,sieraden,kleding,winkelen,te goed bon,vakantie,maakt niet uit...ik geniet zo wie zo en als ik dan een fiets laptop tv of wat dan ook er aan over hou hahahaha dan is het win win voor mij,en geloof me maar,jij bent de hoofd prijs en krijgt de hoofd prijs hahahaha
Je hebt hem gemaild he?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is ook een gast die bij je komt schoonmaken, naakt. Betaalt daar dan 60 euro voor en je mag vriendinnen uitnodigen om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |