hallo je kunt over varen tochquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je hoort ze al zeggen na afloop: nou mevrouwtje, uw binnenwerk is in elk geval weer gestuct en gewit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je hoort ze al zeggen na afloop: nou mevrouwtje, uw binnenwerk is in elk geval weer gestuct en gewit.
Schat, met mijn richtingsgevoel eindig ik dan in Maastricht ofzo.quote:
Whahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij hoeft te sturenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, met mijn richtingsgevoel eindig ik dan in Maastricht ofzo.
Alsof ik weet hoe ik bij zo'n vaarding moet komen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij hoeft te sturen
ik had het goed gedaan als scenario schrijver voor de erotische films van RTL+. Helaas was ik daar indertijd nog te jong voor.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe ik bij zo'n vaarding moet komen.
Ik ben al blij dat ik de winkels kan vinden.
Serieus?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]meen je dit? Je loopt gewoon de stad door, en dan kom je op de wallen. BdWP en daar heb je het pontje naar mijn durp.
Meiden van Holland heeft ook wel baat bij een goede scenarioschrijver.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik had het goed gedaan als scenario schrijver voor de erotische films van RTL+. Helaas was ik daar indertijd nog te jong voor.
Ja serieus, je kan ook naar andere dorpen varenquote:
Die waterbus gaat toch ook naar sld? Maar alleen 's zomers ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja serieus, je kan ook naar andere dorpen varenen er is een watertaxi. Super handig.
Ja, geloof het wel. Er gaan verschillende daarquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waterbus gaat toch ook naar sld? Maar alleen 's zomers ofzo?
dat ken ik niet. Wat is het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meiden van Holland heeft ook wel baat bij een goede scenarioschrijver.
Sekszender van Kim Holland.quote:
Kim Hollandquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sekszender van Kim Holland.
Treurige films, treurige acteurs, treurige teksten, treurige seks.
ah, daarom ken ik het niet en kijk ik het dus ook niet. Lang leve internet, zoveel goede alternatieven beschikbaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom het tegen op mn zap-route.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ah, daarom ken ik het niet en kijk ik het dus ook niet. Lang leve internet, zoveel goede alternatieven beschikbaar.
Ik vond mijn schijt net aanzienlijk interessanter idd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vond mijn schijt net aanzienlijk interessanter idd..Je keek even in de pot en moest gelijk aan haar denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Vijftien jaar geleden keek ze er zelf veel te blij bij. Ondanks dat ze toen al aardig verlept begon te worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je keek even in de pot en moest gelijk aan haar denken?
overal is een markt voorquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vijftien jaar geleden keek ze er zelf veel te blij bij. Ondanks dat ze toen al aardig verlept begon te worden.
Maar blijkbaar is er een markt voor...
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vond mijn schijt net aanzienlijk interessanter idd..wat een taal weer op de vroege ochtend jongedame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |