snap je de grap wel?quote:
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:07 schreef Basxt het volgende:
Meid serieus je moet minder over dingen nadenken dan komt het allemaal wel goed
Mwahquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Grappig om die foto's te swipen en leuk en best makkelijk om dates te scoren.
ja ik moet ook telkens weer een stuk naar boven lezenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zet
Pardon? Lul niet zo stroef johquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
Let niet op yats. Die is sexueel gefrustreerd en daardoor een zure zeiksnor geworden.
duidelijk zag je m'n PI nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
duidelijk zag je m'n PI niet
Gefrustreerd? Wie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Ik? Nee hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met dequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Ja echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Waarom voel jij de behoefte het naar een SC te quoten dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |