Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb tinder er weer even af gegooid.
Ik zag vorige week ook een dood poezebeest op de a1. Gelijk in shock achter het stuur als een eckte cat whisperer zijnde.quote:
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigGa gewoon maar laat de motor van je auto draaien.
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.
Paar keer succesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
Dan moet je vragen "Wat is je adres".quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Niks. Ook maar iets van 5 matches en 1 kort gesprek, ondertussen ook alweer drie keer verwijderd, maar telkens weer gereinstalled omdat het swipen zo leuk is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger over
[..]
Paar keer succesEn bij jou?
negerne en op naar de volgendequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn match praat alleen maar over mijn werk, dit lijkt net linkedin
STOP MET AFVRAGENquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ie daar zo in geïnteresseerd is?
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.quote:
niet in mij, maar in mijn werk...althans zo komt het overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Basxt het volgende:
[..]
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.
quote:
quote:
dat heeft toch ook met jou te maken?quote:
Ik vind het wel een geniale appquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zou het tussen 12.00 - 16.00 nog een keer proberen en daarna afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |