Mensen in de trein op weg naar hun werk? Of nog even in bed liggen en al hun berichtjes langsgaan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
En zij maar denken dat je hard to get speeltquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:40 schreef UnicornFarts het volgende:
De traagheid van de chat is op dit moment alleen echt niet chill, ik kreeg vanochtend om 8.09 een melding dat ik een bericht had. Net pas kunnen lezen
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaar
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Herkenbaar, ik had een vaste scharrel die dit vaak deedquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..
Zo 1 die zingend op zondagmorgen om 7:00 opstaat en vraagt of je al wakker bent zodat je naar het strand/bos kan gaan... Terwijl jij nog half in je natte droom zit van die nacht
Prima toch, die buitenlandse wijven neuken Nederlanders graagquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
iPhone Problemquote:
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
Blijkbaar een open relatie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Mevrouw Rabarber heeft een relatie ja?
Oh-kee.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar een open relatie.
[..]Populair hoor
Oh, hij zit ook bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Een echte denker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Opent er iemand met "hmmm"
Wat moet ik daar van denken
Het kan zowel positief als negatief zijn.quote:
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |