Ik ook niet. Gisteren ging mij ook te snel en vandaag zal ik ook wel weer veel gaan 'missen'. Unicorn komt al wat afgeleid over na die post over 30 cm en fokkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
Jij staat echt op 1 hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?quote:
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinderquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
ga ergens anders slowchatten danquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinder
Ik reageer op een bericht van jou. Verder reageer ik helemaal niet veel hier en lurk ik vooral. Maak je niet zo druk joh. Daar is het veel te lekker weer voor.quote:
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik vroeg me alleen af wat jij op tinder deed en wat je vriend daar van vond
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...
Ik ben het met hem eens.quote:
Wij allemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef Jochie1900 het volgende:
Sorry dat ik niet eerst 52 topics ga terug lezen. Ik heb buiten fok nog wel een leven.
Dit, dat kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.quote:
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij allemaal niet natuurlijk.
[..]
Dit kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?
Ik vind het eerder nogal fout dat een mod hier gewoon in mee gaat. Goeie boodschap
ah dan heb ik niks gezegd, my badquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zetten#onhandiggeformuleerd
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef habitue het volgende:
Wie heeft er nou in godsnaam zin om om 7 uur gezellig te chatten op tinder
M'n vlucht vertrekt zaterdag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Liesbeth, 24 jaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |