Net VI Oranje terug gekeken, zo even de was overgooien naar de droger en GoT. Dan slapenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Net de eerste 3 afleveringen van orange is the new black bekekenjij?
GoTquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net VI Oranje terug gekeken, zo even de was overgooien naar de droger en GoT. Dan slapen
Serie is niet zo bijzonder, maar wel kijkbaar. Heb er een hard hoofd in dat er nog meer boeken komenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
GoTwat vind jij van de serie ten opzichte van de boeken?
Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Serie is niet zo bijzonder, maar wel kijkbaar. Heb er een hard hoofd in dat er nog meer boeken komen
Is het al half 4?quote:
Fuuuuquote:
vanmiddag weer cursusquote:
Mijne gaat morgen niet door, wegens gebrek aan mensen.quote:
wij zaten eerste cursusdag met 15 man. 2de dag waren er al 5 die niet meer terugkwamenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijne gaat morgen niet door, wegens gebrek aan mensen.
Plan dat dan ook niet in tijdens vakantietijd._
Net school..quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zaten eerste cursusdag met 15 man. 2de dag waren er al 5 die niet meer terugkwamen
ach ja, het cursusgeld zijn ze toch kwijtquote:
Er zullen geen consequenties aan verbonden zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het cursusgeld zijn ze toch kwijt
jawel, dat ze nog meer geld moet uitgevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zullen geen consequenties aan verbonden zijn
Voor de medewerkers ..quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, dat ze nog meer geld moet uitgeven
zijn geen medewerkers van ons bedrijf.quote:
Ohw, ik ging er vanuit dat het een interne training wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn geen medewerkers van ons bedrijf.
de mensen die niet meer kwamen waren over het algemeen eigen baas
Powerpointsheets met teksten zo lang als de bijbel ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Salatrel het volgende:
interne trainingenlekker powerpointjes loeren onder het genot van een bak koffie
hele slides vol jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Powerpointsheets met teksten zo lang als de bijbel ja.
quote:
Oh ja, volgens mij moet ik dat ook nog doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
evaluatieformuliertje aan het eind van de dag...
ik vul altijd maar in: "de lunch was lekker"
wij krijgen geen lunchquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
evaluatieformuliertje aan het eind van de dag...
ik vul altijd maar in: "de lunch was lekker"
Hehehe echt hequote:
is verplichtquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunch is wel een voorwaarde hoor.
Anders kom ik niet.
Nee, dit topic.quote:
Dikke doeiquote:
Spreek mensen eens niet zo tegen.quote:
Doe even normaal zeg. Mijn lichaam ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spreek mensen eens niet zo tegen.
Een keer.
Geen idee waarover dit gaat btw.
Mag ik ook met jouw lichaam doen wat ik w.. euhm wacht wat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Mijn lichaam ik doe wat ik wil.
denkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blonde negerinnen.. ik kan er nog steeds niet bij... wat zijn die mensen denkende?
Uitgroei van hier tot en met 'Tokio ook.
misschien van de bureauturkquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ER ZIT SNOT OF EEN ANDERE HARDE SUBSTANTIE ONDER HET BUREAU.
Getver..
Die zit in Zoetahmeeeaahquote:
Wat is ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik ook met jouw lichaam doen wat ik w.. euhm wacht wat?
Nootmans plsquote:
watquote:
geen last vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikke doei
O ja, leuk.. lekker praten over de kids...
Gaat heen.
baby's 1e luier volquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Een van mijn beste vrienden krijgt over niet al te lange tijd een kind. Ik ken hem al mijn hele leven zo wat dus ik denk dat ik verdrink in een tsunami aan foto's en dingetjes na de geboorte.
Hij is Facebook gebruiker.
Hahaquote:
En dan bij elke luier een dagboekpostquote:
Als jij daarna naar het ziekenhuis wil voor een behandeling aan ingeklapte longen dan wil ik best over jouw rug lopen :Squote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watwil je niet over mijn rug lopen? ik zag dat wel eens op tv.. zo'n massage met je voeten
Ik geloof niet dat er veel gepraat wordt daar bij jouquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij daarna naar het ziekenhuis wil voor een behandeling aan ingeklapte longen dan wil ik best over jouw rug lopen :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Een van mijn beste vrienden krijgt over niet al te lange tijd een kind. Ik ken hem al mijn hele leven zo wat dus ik denk dat ik verdrink in een tsunami aan foto's en dingetjes na de geboorte.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet ik dan ook even op je gezicht zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
niet over kinderen neequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel gepraat wordt daar bij jou
Over andere dingen wel dan?quote:
vooral over het weekendquote:
Beginnend op de maandagquote:
nabespreking van het voorgaande weekendquote:
Wow, ok als ik dan nog wel kan inademen enzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan ook even op je gezicht zitten?
Maar het is zo'n wondertjequote:
Show hem dit artikel http://m.telegraaf.nl/vrouw/article/21665847/-39;pas-op-met-posten-foto-39;s-kinderen-39;quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat de hel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Show hem dit artikel http://m.telegraaf.nl/vrouw/article/21665847/-39;pas-op-met-posten-foto-39;s-kinderen-39;
Echt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die deze reeks niet gefav'd hebben (1800% srs)![]()
.
Worden kleine kinderen welquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm en ik kunnen hele mooie babies maken
Yayquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
het was zeer relevant gezien mijn interesse in jouw pokdalig gelaat. Maar ik kom gerust met je kletsen in de SC. Vrees niet
Halloquote:
Low? Maar handig ja, mensen die ik op Facebook heb en foto's van hun kinderen elke keer posten doen dat niet meer zo frequent nu gelukkig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de hel?weer een nieuwe low?
Maar bedankt, ik hou deze link wel even voor de zekerheid ja.
"Lekker weekend gehad?"quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nabespreking van het voorgaande weekend
Ja een nieuwe dieptepunt ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Low? Maar handig ja, mensen die ik op Facebook heb en foto's van hun kinderen elke keer posten doen dat niet meer zo frequent nu gelukkig.
Kan ik niet garanderen :Squote:Op woensdag 11 juni 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, ok als ik dan nog wel kan inademen enzo
Een krijsende hongerige poepmachine.quote:
Cappuccino, terras, 30 graden, beetje werken, beetje FOK!ken. Mag niet klagen.quote:
Hey, hoe heb jij dat opgelost met pokdaligheden?quote:
waar ben jij dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Cappuccino, terras, 30 graden, beetje werken, beetje FOK!ken. Mag niet klagen.
En hoe is het in Holland?
Je hebt mijn interesse gewektquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik niet garanderen :S
Maar de sensatie is weergaloos.
[..]
Een krijsende hongerige poepmachine.En lelijk.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, hoe heb jij dat opgelost met pokdaligheden?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een krijsende hongerige poepmachine.En lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |