Net school..quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zaten eerste cursusdag met 15 man. 2de dag waren er al 5 die niet meer terugkwamen
ach ja, het cursusgeld zijn ze toch kwijtquote:
Er zullen geen consequenties aan verbonden zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, het cursusgeld zijn ze toch kwijt
jawel, dat ze nog meer geld moet uitgevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zullen geen consequenties aan verbonden zijn
Voor de medewerkers ..quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, dat ze nog meer geld moet uitgeven
zijn geen medewerkers van ons bedrijf.quote:
Ohw, ik ging er vanuit dat het een interne training wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn geen medewerkers van ons bedrijf.
de mensen die niet meer kwamen waren over het algemeen eigen baas
Powerpointsheets met teksten zo lang als de bijbel ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Salatrel het volgende:
interne trainingenlekker powerpointjes loeren onder het genot van een bak koffie
hele slides vol jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Powerpointsheets met teksten zo lang als de bijbel ja.
quote:
Oh ja, volgens mij moet ik dat ook nog doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
evaluatieformuliertje aan het eind van de dag...
ik vul altijd maar in: "de lunch was lekker"
wij krijgen geen lunchquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
evaluatieformuliertje aan het eind van de dag...
ik vul altijd maar in: "de lunch was lekker"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |