Alison Brie ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verleen wel nog andere diensten hoor.
quote:
Ik heb dit seizoen ook helemaal nog niks gezienquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Mad Men.Moet nog steeds een keer verdergaan daarmee.
Denken dat ik serieus benquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorly.
Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef chroestjov het volgende:
Mad Men, paar afleveringen gekeken en toen uitgekotst, kut serie.
Bij aflevering 7 van S1 werd het past echt leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:18 schreef chroestjov het volgende:
Mad Men, paar afleveringen gekeken en toen uitgekotst, kut serie.
Het duurde inderdaad wel even voordat je in het verhaal kwam. Vond seizoen 3 dacht ik ook niet zo heel erg sterk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij aflevering 7 van S1 werd het past echt leuk.
Ik ben na seizoen 4 gestopt, vond tot dat seizoen eigenlijk meeste wel leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het duurde inderdaad wel even voordat je in het verhaal kwam. Vond seizoen 3 dacht ik ook niet zo heel erg sterk.
Geloofwaardig verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij aflevering 7 van S1 werd het past echt leuk.
Het sprak mij op geen enkele manier aan en aangezien het aanbod van series en films nogal groot is zou het dom zijn om te volharden in het blijven kijken van een serie die je totaal niet aan lijkt te spreken.quote:
Hoeveel seizoenen zijn er nu klaar? Ik bedoelde het voorlaatste seizoen, het seizoen daarna was weer tof. Van dit seizoen weet ik nog niks dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 4 gestopt, vond tot dat seizoen eigenlijk meeste wel leuk.
Ze zijn nu met 7 bezig al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er nu klaar? Ik bedoelde het voorlaatste seizoen, het seizoen daarna was weer tof. Van dit seizoen weet ik nog niks dus.
Ik heb volgens mij wel een paar afleveringen van 5 gezien, kan me herinneren dat dat inderdaad de reden was dat ik niet verder ben gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, dan was 5 matig en 6 weer tof.
Er zaten toen een miljard verhaallijnen en 20 cliffhangers per aflevering inquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een paar afleveringen van 5 gezien, kan me herinneren dat dat inderdaad de reden was dat ik niet verder ben gegaan.
Heb dat echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef ntm het volgende:
Enige serie waar ik alle 8 seizoenen van heb gezien is Dexter
Fargo, is dat die nieuwe Netflix-serie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik volg nog maar 3 lopende series: Fargo, Game of Thrones en The Walking Dead.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:32 schreef ntm het volgende:
Enige serie waar ik alle 8 seizoenen van heb gezien is Dexter
Boardwalk Empire niet? Of is die al gestopt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik volg nog maar 3 lopende series: Fargo, Game of Thrones en The Walking Dead.
Seizoen 5 komt er nog aan, laatste.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boardwalk Empire niet? Of is die al gestopt?
Ik heb geen Netflix dus dat zou ik niet weten maar volgens mij wordt het in de U.S.A op FX uitgezonden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fargo, is dat die nieuwe Netflix-serie?
Beetje breien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Even serieus, wat deden jullie tijdens het leven zonder series? Holy fuck man.
Buitenshuis in de smartphone, binnenshuis in de series. Generatie zombiesquote:
Drugs gebruiken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Buitenshuis, kom nouquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Buitenshuis in de smartphone, binnenshuis in de series. Generatie zombies.
#durftedistantieren
Boardwalk Empire ben ik nooit aan begonnen maar wel eens overwogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boardwalk Empire niet? Of is die al gestopt?
Een keer buitenshuis geweest, na seizoen 1 gestopt, slecht acteerwerk, matige cinematografie en waardeloze soundtrack.quote:
cu2 lijsten invullen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Boardwalk Empire vond ik erg tof, beetje zelfde sfeer als Deadwood.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Boardwalk Empire ben ik nooit aan begonnen maar wel eens overwogen.
Misschien bij een gebrek aan beter ooit nog eens in de toekomst.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een keer buitenshuis geweest, na seizoen 1 gestopt, slecht acteerwerk, matige cinematografie en waardeloze soundtrack.
Deadwood vind ik wel één van de beste series ooit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boardwalk Empire vond ik erg tof, beetje zelfde sfeer als Deadwood.
What gave it away? Dat ik gisteren zei dat ik een goede reactiepic had? Dat ik hem bij gebrek aan waardige posts maar als reactie op m'n eigen OP postte vandaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, I can tell u been savin' this pic.
ftfyquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou de resterende 8 cm mag ze ook wel hebben hoor![]()
![]()
Is goede serie wel vind ik, weet alleen niet of je van misdaadseries houdt. Interessant om in het hoofd van een serial killer mee te kijken.quote:
aye listen fool dis aint what u want ole grumpy ass nigga fucc outta here wid that loudmouthingquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
What gave it away? Dat ik gisteren zei dat ik een goede reactiepic had? Dat ik hem bij gebrek aan waardige posts maar als reactie op m'n eigen OP postte vandaag?
Heb je het over Subway sandwich?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou de resterende 18 cm mag ze ook wel hebben hoor![]()
![]()
Alleen al om het taalgebruik zou ik 'em al gekeken hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deadwood vind ik wel één van de beste series ooit.
Heb hier met veel trots de box ook staan:
[ afbeelding ]
Hier heb je wat koren op je molen:quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aye listen fool dis aint what u want ole grumpy ass nigga fucc outta here wid that loudmouthing
White chicksquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier heb je wat koren op je molen:
[ afbeelding ]
This some real fucked up shit right here breh.
LMAOquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier heb je wat koren op je molen:
[ afbeelding ]
This some real fucked up shit right here breh.
Die krokodil/alligator/whatever of die vent met z'n voet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op hoe BT zich hier beweegt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen al om het taalgebruik zou ik 'em al gekeken hebben.
Deze trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fargo, is dat die nieuwe Netflix-serie?
Ga morgen weer eens beginnen de hele serie opnieuw te bekijken geloof ikquote:
B&H / Marokkaanse vrouwen #2quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Sommige maghrebia's zijn ook wel leuk hoor.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:03 schreef Manke het volgende:
[..]
jullie mogen toch ook geilen op 'onze' meisjes
Sommige. Mits vermengd met noord-Europees bloedquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Sommige maghrebia's zijn ook wel leuk hoor.
Dat is een Nederlander die dat poste toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" onze meisjes " zandvolk en hun geclaim
Wow.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sommige. Mits vermengd met noord-Europees bloed
WOW.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ntm en ik kunnen hele mooie babies maken
Wat probeer je nu :")quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
WOW.
Zo'n harde belediging heb ik hier nog nooit gezien.
Weet ik veel, alsof ik die topics lees.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is een Nederlander die dat poste toch?
Oh ok.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, alsof ik die topics lees.
Ik ben erquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:05 schreef Chloroform het volgende:
Kan niet slapen, waarom is het zo dood hier. :s
Ik ga wel weer proberen te slapen..quote:
Okequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga wel weer proberen te slapen..
Scriptie al ingeleverd?quote:
Spannend.quote:
Dat is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon scriptie bespreken met begeleider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |