quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een keer buitenshuis geweest, na seizoen 1 gestopt, slecht acteerwerk, matige cinematografie en waardeloze soundtrack.
Deadwood vind ik wel één van de beste series ooit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boardwalk Empire vond ik erg tof, beetje zelfde sfeer als Deadwood.
What gave it away? Dat ik gisteren zei dat ik een goede reactiepic had? Dat ik hem bij gebrek aan waardige posts maar als reactie op m'n eigen OP postte vandaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, I can tell u been savin' this pic.
ftfyquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou de resterende 8 cm mag ze ook wel hebben hoor![]()
![]()
Is goede serie wel vind ik, weet alleen niet of je van misdaadseries houdt. Interessant om in het hoofd van een serial killer mee te kijken.quote:
aye listen fool dis aint what u want ole grumpy ass nigga fucc outta here wid that loudmouthingquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
What gave it away? Dat ik gisteren zei dat ik een goede reactiepic had? Dat ik hem bij gebrek aan waardige posts maar als reactie op m'n eigen OP postte vandaag?
Heb je het over Subway sandwich?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou de resterende 18 cm mag ze ook wel hebben hoor![]()
![]()
Alleen al om het taalgebruik zou ik 'em al gekeken hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deadwood vind ik wel één van de beste series ooit.
Heb hier met veel trots de box ook staan:
[ afbeelding ]
Hier heb je wat koren op je molen:quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
aye listen fool dis aint what u want ole grumpy ass nigga fucc outta here wid that loudmouthing
White chicksquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier heb je wat koren op je molen:
[ afbeelding ]
This some real fucked up shit right here breh.
LMAOquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier heb je wat koren op je molen:
[ afbeelding ]
This some real fucked up shit right here breh.
Die krokodil/alligator/whatever of die vent met z'n voet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op hoe BT zich hier beweegt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen al om het taalgebruik zou ik 'em al gekeken hebben.
Deze trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fargo, is dat die nieuwe Netflix-serie?
Ga morgen weer eens beginnen de hele serie opnieuw te bekijken geloof ikquote:
B&H / Marokkaanse vrouwen #2quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Sommige maghrebia's zijn ook wel leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |